Palaa kohteeseen BDSM

Kumi bondageleikit

Foorumit Fetissit BDSM Kumi bondageleikit

Tämä aihe sisältää 10 vastaukset, 11 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Rubberist avatar Rubberist 1 viikko, 6 päivää sitten.

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Julkaisija
    Nimetön

Kunka monella on kokemusta bondagesta erityisesti kumiasuissa

0
    Villi-Ira avatar
    Villi-Ira
    Osallistuja

Kumitoukkapakettiin ilmalla tai ilman ja nahkaremmit tiukasti sen päälle. Toimii 😉

0
    Nimetön

"Villi-Ira" wrote: Kumitoukkapakettiin ilmalla tai ilman ja nahkaremmit tiukasti sen päälle. Toimii 😉

Tuo täytyy ehdottomasti kokea! 😉

0
    Nimetön

"Villi-Ira" wrote: Kumitoukkapakettiin ilmalla tai ilman ja nahkaremmit tiukasti sen päälle. Toimii 😉

Siinähän tuo on ytimekkään makeasti yhtenä versiona ja juu…tietysti toimii!

ClassicGent

0
    kawo avatar
    kawo
    Osallistuja

mistä nittä saa

0
    Nimetön

Kokemusta ei ole mutta kovasti kiinnostaisi tulla tiukasti sidotuksi täydellisessä sadevarustuksessa ja kumisaappaissa.

0
    Nimetön

Onkos Ira sulla kuoret kumitoukalle? onko inflatable?

0
    nahkassa avatar
    nahkassa
    Osallistuja

Onhan tuosta kokemusta puettuna tiukkaan nahkaan, latexiin ja pvc:n. Eri materiaaleissa tuntuma vaihtelee hyvinkin paljon, nahka rajoittavin jo itsessään, noin fyysisesti siis. Latex joustaa, toki vahvuudesta riippuen, siinä bondage on enemmän se juttu. Pvc ehkä ”miedoin” kokemus bondageen yhdistettynä, kiiltoa lukuunottamatta jotenkin enemmän normivaatteen tuntuinen.

Eniten siis antaa kokemuksena latex ja bondage, vaikka muuten nahka onkin varsinainen fetissini.

0

Muutaman kerran olen sen riemun saanut kokea. Kumiasut päällä sidottuna ja toisen käytettävänä on upea tunne. Molempien sukupuolien leikkikaluna olen toiminut. Suosittelen kokeilemaan jos ikinä on mahdollisuus.

0
    Caeruleus avatar
    Caeruleus
    Osallistuja

Pari kertaa on tullut oltua kumit päällä ja sidottuna. Aivan mahtavaltahan se tuntuu 😀

0
    Rubberist avatar
    Rubberist
    Osallistuja

On jostain löytynyt yksi vanha kuva ihan itsestäni .ELIKKÄ MINÄ SE OLEN TUOSSA KUVASSA . Kokemusta on paljon niin orjana olosta kuin myös Masterin roolista .

0
Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.