↑ Palaa kohteeseen Vapaa keskustelu

Kuinka kertoa?

Info Foorumit Muut Vapaa keskustelu Kuinka kertoa?

Tämä aihe sisältää 29 vastaukset, 4,131 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  jim6718 4 vuotta sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 30)
  • Julkaisija

ana
    Jäsen

Moi,

Kuinkahan moni teistä on ollut siinä tilanteessa, että seurustelee vakavasti mutta ei ole syystä tai toisesta uskaltanut kertoa fetissistään kumppanilleen? Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa kohta viisi vuotta, mutta en ole uskaltanut kertoa hänelle kuinka kovasti nahkasaappaat ja muut nahka-asut saavat vereni kiertämään. Tahtoisin kertoa sen hänelle, mutta pelkään hänen maailmansa romahtavan sillä hän on niin herkkä, vaikka mielestäni siihen ei tietenkään olisi syytä. Olenhan muuten edelleen sama ihminen kuin aikaisemminkin.

Minusta olisi ihanaa nähdä hänet kulkevan nahka-asusteissa ja -saappaissa sekä kävellä ylpeänä hänen vierellään – hän näyttäisi varmasti NIIN upealta niissä ja saisi minut täysin villiintymään. Mutta hän ei muuten tunnu olevan kiinnostunut ko. asusteista enkä tietenkään voi kehoittaakaan häntä sellaisia asusteita käyttämään joissa ei tuntisi oloaan mukavaksi.

Kerran sänkypuuhissamme pyysin häntä ujosti haluavani nähdä hänet saapikkaissa sängyssä, mutta hän ei halunnut laittaa niitä jalkaan kun pelkäsi korkojen olevan tiellä.

Alan olla kovin turhautunut tilanteeseen ja huomaan kuinka pääni kääntyy jatkuvasti muiden nahkasaappaissa kävelevien naisten perään.

Haluankin nyt kuulla kuinka te olette kertoneet kiinnostuksistanne rakkaillenne ja millaisen reaktion se herätti. Kiinnostaa myös kuulla naisten ehdotuksia kuinka asia pitäisi esittää. Entä millaisena pidätte tilannettani? En halua säikyttää rakastani tai saamaan häntä tuntemaan suhteemme epävarmaksi…

Murunda
    Osallistuja (Participant)

Vaikeaahan se on kertoa millä tapaa asian kertoisi. Oikeita tapoja on monia ja varmaankin vääriä vielä enemmän. Olellista on että kerrot sen jotenkin. Sinä tunnet tyttöystäväsi ja tiedät varmasti parhaan tavan.

En muista miten se tuli itse joskus kerrottua. Mutta ei ne fetissit alkuun tyttöystävälle kolahtaneet. Ne oli pitkään aihe jota ei olisi pitänyt olla. Mutta pikkuhiljaa asiat eteni ja voimpa nyt sanoa että vaimoni on aito saapasfetissi. Nahkaa vaimo pukee sopivan tilaisuuden tullen. Kumiasujakin kotona käytetään ihan mukavasti. Joten enemmän sinulla on menetettävää jos tyttöystäväsi ei tiedä mitä sinä haluat. Ihmiset kun ei ole täydellisiä ajatuksen lukijoita vaikka ajatuksiakin voi lukea, silloin kun asiat on huonosti niin sen näkee mutta miksi? se on jo vaikeammin nähtävissä.

M84
    Jäsen

ana:n viesti voisi olla kuin minun kirjoittama.

Ei siinä juuri jää vaihtoehtoja kuin vain kertoa. Se oli todellakin vaikeaa, mutta kannatti. Tästä ei mennyt kovin kauaa kun yhteistuumin tilattiin netistä saappaat, pvc asuja on myös hankittu ja kumiasuja aiotaan hankkia.

Ensireaktiot oli tietysti luokkaa että enkö riitä tällaisena, mutta kyllä tuo parempi puolisko on ainakin myöntänyt noiden tuovan mukavaa lisää sänkyyn ja nykyisin katselee mieluisia asuja netistä aina välillä.

Matxi
    Jäsen

Ensimmäinen tyttöystäväni tiesi asiasta jo ennenkuin tavattiin. Yhteinen kaveri kun oli joka tiesi asiasta.
    Toiselle kerroin heti alkumetreillä kun tutustuttiin. Onpahan mielestäni helpompaa kertoa heti. 🙂

Molemmat kyllä käytti suhteen aikana sitten kumiakin. 🙂
    Tosin kumpikaan ei ole enää kuvioissa, erinäisistä syistä.

su-bi

"ana" wrote:
    Minusta olisi ihanaa nähdä hänet kulkevan nahka-asusteissa ja -saappaissa sekä kävellä ylpeänä hänen vierellään – hän näyttäisi varmasti NIIN upealta niissä ja saisi minut täysin villiintymään. Mutta hän ei muuten tunnu olevan kiinnostunut ko. asusteista enkä tietenkään voi kehoittaakaan häntä sellaisia asusteita käyttämään joissa ei tuntisi oloaan mukavaksi…

Siis, tuon asinhan voi tietty kääntää toisinkin päin; Voitko elää onnellisesti, jos joudut tinkimään sinulle noin tärkeästä asiasta?

Rohkeutta sen kertomiseen, mitä enemmän vetkutat, sen korkeammaksi kynnys kasvaa. Luultavasti asia on jo kerennyt suurentumaan omissa ajatuksissasi. Kysehän on sinulle tärkeästä asiasta ja varmasti toivoisit myös kumppanisi kertovan sinulle omista tärkeistä jutuistaan.

On epärehellistä olla pitämättä kumppania ajan tasalla, olipa juttu mikä hyvänsä!

…ja yleensä se palkitaan ajan myötä. Mieti, miten upeaa se voisi ollakkaan…

ana
    Jäsen

JES! Kerroin hänelle kuinka kovasti tahtoisin nähdä hänet pitkissä tiukasti istuvissa nahkasaappaissa ja hän oli vain iloinen kun kerroin siitä. Ei pitänyt sitä mitenkään kummallisena. Nyt sitä sitten mennään liikkeisiin katsomaan katsomaan sopivia, hän haluaa minut mukaansa! En kuitenkaan rohjennut kertomaan kaikista fetisseistäni, mutta ensimmäinen askel on otettu joka nyt tuntuukin äärimmäisen hyvältä!

Kiitos tsempistä kaikille 😉

su-bi

Krääps, nythän sä pääset herkuttelemaan!
    Oikeesti hieno, kun ylitit ittes! 😉

jaketheman

"su-bi" wrote: Krääps, nythän sä pääset herkuttelemaan!
    Oikeesti hieno, kun ylitit ittes! 😉

ja maksamaan asusteet 😆 😆 😆

laitathan kuvia niistä saappaista 😉

ps. itse oli helppoa saada mimmi käyttämään kaikenlaisia asuja, kun sanoo, että näytät tosi hyvältä niissä asuissa. imartelu toimii 😆

rubberface
    Jäsen

Reaktiot vaihtelee, itse meilailin ja soittelinkin tossa vuosi sitten erään naisen kanssa, ja tuli myös puhetta mun fetisismistä. Nainen sanoi ettei laita nahkahousuja jalkaansa vaikka rukoilisin… lienee turha sanoa ettei me koskaan sitten tavattu livenä. Korostin hänelle ettei asu ole kuitenkaan mulle se tärkein vaan ihminen siellä sisällä, ja ettei se (fetisismi) hallitse mun elämää vaan on kiva pieni lisämauste. Mutta ei niin ei.

rubberface

LtxDevil
    Jäsen

Suora puhe, paras puhe.

LeatherLover

Kyllähän se todella vaikeaa oli….. oltiin oltu kyllä kimpassa jo hyvän aikaa ja olin monesti yrittänyt vihjailla että nahka on yes. No kyllähän kulta sen varman huomasi mutta ei ottanut juttua oikein vakavasti.

Sitten kun oli aikansa pyöiritellyt möykkyä sisällä niin avasin suuni ja kerroin että ihan tosissaan tahtoisin nähdä häntä nahkaan pukeutuneena, ja että voisin vaikka ostaa hänelle vaatteita kokeiltavaksi… No vastaanotto oli aika varautunut, uudet jutut ei ole kamalan helppoja. Aikaa meni jonkin verran ja sitten esittelin parit vaatekappaleet sovitusta varten… Ja taas meni aikaa kunnes noita vaatteita käytettiin kotona… ja on sen jälkeen muutaman kerran kokeiltu. Fettaria ei vaimosta siis ole tullut mutta silloin tällöin pääsee herkuttelemaan… 🙂

Kannatti ehdottomasti kertoa ja kyllä vaimokin arvosti sitä, mutta hiukan vaikeaa hänen oli ehkä asiaan suhtautua aluksi, taisi kuitenkin vähän yllättää. Mutta kannattaa mun mielestä ehdottomasti kertoa, jos asia on itselle tärkeä. Ainakin omalta kohdaltani pää olisi jossain kohtaa hajonnut jos olisin ollut kertomatta. Kannattaa olla kärsivällinen ja antaa toiselle aikaa omaksua juttua, ainakin jos todella välittää tuosta ihmisestä. Meilläkin homma etenee hyvin rauhallisesti, mutta on hyvä olo siitä että on kertonut toiselle missä mennään ja vaimokin on pikku hiljaa tottunut ajatukseen ja ajoittain HIUKAN innostunutkin aiheesta…. Totta kai pelotti ensin että toinen pitää ihan outona ja pervona, kun ei etenkään ollut oikeastaan kenellekään juuri kertonut mieltymyksistään.

shinobie

Hienoa kuulla muiden kokemuksia tästä aiheesta!

Ollaan oltu tyttöystävän kanssa pian 3 vuotta yhdessä ja siitä vuosi ollaan asuttu yhdessä. Suhteen alussa keräsin rohkeuteni kasaan kerroin että tykkään korkeavartisista saappaista ja hänkin tykkää, tosin itse tykkään enemmän teräväkärkisistä ja hän pyöreäkärkisista, mutta pääasia että tykkää 🙂 Sitten aikaa vierähti ja rupesin kiinnostuun hanskoista, tietysti kerroin asiasta vähän kierrellen ja kaarellen ja hän ei sanonu juuta eikä jaata. Sitten repäsin ja ostin hälle syntymäpäivälahjaks kermanväriset kyynärpäihin asti ulottuvat satiinihansikkaat, mitkä näyttää oikein kivalta stay-uppien kanssa *kuolaa*, ja mielellään emäntä niitä käyttää kun vaan rohkenen pyytää. Muitakin hanskaleikkejä ollaan leikitty pienien pyytelyjen jälkeen.

Nyt sitten kun omat mieltymykset nahka-pcv-latex linjaan on syventyny ja oon asiasta yrittänyt sanoa, ehdottelun merkeissä että nahkahame tai nahkalooklegginsit olis muodin mukaisesti ja muutenkin makoisat, mutta eipä tuo hirveesti ole asiasta kiinnostunut. Muuten suhteemme toimii todella hyvin, olen onnellinen ja seksi on hyvää, välillä hieman mielikuvituksetonta mutta hyvää. Välillä vaan huolestuttaa että en saakkaan täyttä tyydytystä suhteestamme. Nyt kun olen lukenut tämän foorumin juttuja niin rupee mieltymykset syveneen entisestään, liekö hyvä vai huono asia 😀

Jos vaan jostain löytäisin rohkeutta avautumaan myös omalle tyttöystävälle ja löytäisin ne oikeat sanat niin olisin aivan varma että saisin täyden ymmärryksen haluilleni 🙂 ja toivottavasti saisin hänet innostumaan edes hieman enemmän ja kokeilemaan. Tosin ollaan vielä nuoria, kaksissakymmenissä molemmat, niin se voi vaikuttaa asioihin että ei ihan vielä olla löydetty itsiämme ja omia intohimoja.

Obsession
    Jäsen

HIENOA ana !!!!! Ensimmäinen askel otettu ja seuraavat hitaasti, mutta varmasti. Nyt kun saalis on ns koukussa ei aleta riuhtomaan sitä siimaa 😉

Itse kun olen suorapuheinen, niin kerroin heti millattii pimun on sitten ottamassa. Ei yllättynyt ollenkaan, eikä laita pahakseen minun keikkumisiani asuissani ja varusteissani. Täytyy tässä mainita se, että onnekseni hänelläkin jonkin sortin viehtymystä ainakin nahkaan. Moottoripyöräharrastaja kun on 😉

Amon
    Jäsen

Hyvähyvä!!

Me haluamme nähdä korkkarit ja nahkaa tämän tarinan lisäksi!! :thumbup:

Labelhelp
    Jäsen

"ana" wrote: Moi,

Kuinkahan moni teistä on ollut siinä tilanteessa, että seurustelee vakavasti mutta ei ole syystä tai toisesta uskaltanut kertoa fetissistään kumppanilleen? Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa kohta viisi vuotta, mutta en ole uskaltanut kertoa hänelle kuinka kovasti nahkasaappaat ja muut nahka-asut saavat vereni kiertämään. Tahtoisin kertoa sen hänelle, mutta pelkään hänen maailmansa romahtavan sillä hän on niin herkkä, vaikka mielestäni siihen ei tietenkään olisi syytä. Olenhan muuten edelleen sama ihminen kuin aikaisemminkin.

Minusta olisi ihanaa nähdä hänet kulkevan nahka-asusteissa ja -saappaissa sekä kävellä ylpeänä hänen vierellään – hän näyttäisi varmasti NIIN upealta niissä ja saisi minut täysin villiintymään. Mutta hän ei muuten tunnu olevan kiinnostunut ko. asusteista enkä tietenkään voi kehoittaakaan häntä sellaisia asusteita käyttämään joissa ei tuntisi oloaan mukavaksi.

Kerran sänkypuuhissamme pyysin häntä ujosti haluavani nähdä hänet saapikkaissa sängyssä, mutta hän ei halunnut laittaa niitä jalkaan kun pelkäsi korkojen olevan tiellä.

Alan olla kovin turhautunut tilanteeseen ja huomaan kuinka pääni kääntyy jatkuvasti muiden nahkasaappaissa kävelevien naisten perään.

Haluankin nyt kuulla kuinka te olette kertoneet kiinnostuksistanne rakkaillenne ja millaisen reaktion se herätti. Kiinnostaa myös kuulla naisten ehdotuksia kuinka asia pitäisi esittää. Entä millaisena pidätte tilannettani? En halua säikyttää rakastani tai saamaan häntä tuntemaan suhteemme epävarmaksi…

Moikka!

Muuten asiat on ehkä tulevan vaimosi asioista. mielestäni itse aloitin nuorempana kehumaan kun nykyinen vaimoni kokeili silloin tietyssä kaupassa vaatetusta. :thumbup:

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 30)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin