↑ Palaa kohteeseen Vapaa keskustelu

Kokemuksia / mielipiteitä kotimaisista kinkybileistä?

Info Foorumit Muut Vapaa keskustelu Kokemuksia / mielipiteitä kotimaisista kinkybileistä?

Tämä aihe sisältää 39 vastaukset, 8,276 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Tuulia- 1 vuosi, 7 kuukautta sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 40)
  • Julkaisija

mimi
    Jäsen

Oletteko käyneet tai aiotteko käydä bdsm/fetish-bileissä Suomessa ja miksi/miksi ette?

Käykö niissä kuinka laajalla ikäskaalalla porukkaa ja onko fetish-puoli ollenkaan hyvin edustettuna? Ja mikäli olet käynyt useammissa niin myös jotain vertailua kuulisin mieluusti.

Itse suhtaudun noihin ajoittaisella mielenkiinnolla, sillä olisi kiva nähdä että tuolla jossain menee ihan oikeita normaaleja ihmisiä jotka myös sattuvat olemaan bdsm/fetish-henkisiä 😀 En kuitenkaan ole ainakaan vielä minnekään uskaltautunut, ja mielelläni kuulisinkin teidän kokemuksianne siitä millaista noissa on.

Tälleen pikkuisen ujohkona ja yökerhoympäristössä heikosti viihtyvänä ei oikein huvita kovin kauas lähteä jos ei sitten oikein jaksaisikaan, mutta TAFFit, pervopuistot ja sensellaiset varmaan olisivat siinä suhteessa helpompia… Tampereellakin tuntuisi toisinaan jotain tapahtuvan. Täällä kotikulmilla tosin hirvittäisi hiukan mahdollinen tuttuihin törmäily, mutta toisaalta samasta syystähän he siellä olisivat joten ehkei se olisi aivan kamalaa 😆 Lisäksi ainakin tutummat taitaa olettaa jo valmiiksi että oon vähän outo joten samapa tuo.

Kunzmann
    Osallistuja (Participant)

Me ollaan rouvan kans käyty paljon bileissä niin Oulussa kuin eteläsuomessaki, fetish puoli on kyllä hyvin edustettuna ja itse fetisistinä useisiin bileisiin pukeutunut kumiasuihin, ja niitä näkeepi siellä kyllä niin paljon että silmänruokaa on yltäkyllyyteen asti usein tarjolla 🙂
    Ensimmäinen kerta oli iso kynnys mennä bileisiin kun jännitti niin pirusti, nykyisin ei enään jännitä joka sinänsä jopa latistaa vähän tunnelmaa, nyt vuoden biletauon jälkeen Kinkypohjola toivottavasti pikkasen jännittäis.
    Kotikonnuilla toki on se riski että joku tuttu tulee vastaan, mutta mitä sitten? kaikkihan sinne omasta tahdostaan menevät ja ainahan voi tuollaisen kumihupun laittaa mikä sinulla profiilikuvasssa niin pääsee anonyymisti tirkisteleen bileisiin.
    Että rohkeesti vaan bileisiin siellä on kivaaaaa, ja Oulussa on Kinkypohjola maaliskuussa welcome 😉

Murunda

Pitäsköhän ekan kerran uskaltaa Kinkypohjolaan 🙂

Kunzmann

no totta helvetisä pitäs 🙂 , ei niissä oo oikeesti yhtään mitään pelottavaa

Muul1

"mimi" wrote: Oletteko käyneet tai aiotteko käydä bdsm/fetish-bileissä Suomessa ja miksi/miksi ette?

Käykö niissä kuinka laajalla ikäskaalalla porukkaa ja onko fetish-puoli ollenkaan hyvin edustettuna? Ja mikäli olet käynyt useammissa niin myös jotain vertailua kuulisin mieluusti.

Itse suhtaudun noihin ajoittaisella mielenkiinnolla, sillä olisi kiva nähdä että tuolla jossain menee ihan oikeita normaaleja ihmisiä jotka myös sattuvat olemaan bdsm/fetish-henkisiä 😀 En kuitenkaan ole ainakaan vielä minnekään uskaltautunut, ja mielelläni kuulisinkin teidän kokemuksianne siitä millaista noissa on.

Tälleen pikkuisen ujohkona ja yökerhoympäristössä heikosti viihtyvänä ei oikein huvita kovin kauas lähteä jos ei sitten oikein jaksaisikaan, mutta TAFFit, pervopuistot ja sensellaiset varmaan olisivat siinä suhteessa helpompia… Tampereellakin tuntuisi toisinaan jotain tapahtuvan. Täällä kotikulmilla tosin hirvittäisi hiukan mahdollinen tuttuihin törmäily, mutta toisaalta samasta syystähän he siellä olisivat joten ehkei se olisi aivan kamalaa 😆 Lisäksi ainakin tutummat taitaa olettaa jo valmiiksi että oon vähän outo joten samapa tuo.

Aikoinaan tuli käytyä aika paljonkin näissä bileissä, mutta sitten tuli sellainen ehkä jonkinlainen "kyllästyminen" ja elämän muutostakin samaan syssyyn. Alkoi tuntua saman toistamiselta ja olihan noissa eräissäkin kemuissa aika laimea ja väsähtänyt ilmapiiri 😕 Lisäksi minua alkoi ärsyttämään kaikenlaiset puoli väkisin keksityt teemat, minkä mukaan juhla iltaan olisi pitänyt pukeutua. En omista enkä käytä mitään rooliasuja, pukeudun omalla tyylillä arjessa kuin fetish bileissä, siis asianmukaisesti dresscoden mukaan.

Parhaat kekkerit olivat minusta Jyväskylässä. Toisena Tampere ja kolmantena Turku. Muitten kaupunkien antia en ole kokenut.

Karkeasti katsottuna ikä jakauma oli minusta luokkaa n. 30-45v. kaikissa bileissä. Nuorempi juhlija kansa oli tuolloin ainakin kovin vähäistä.

Omasta mielestä pukeutuminen noissa on ollut hyvinkin fetish tyylistä tai siis erittäin korostettua, mikä tietysti asiaan kuuluu. Omaa silmää miellyttävää pukeutumista näissä on ollut kovin vähän. Lukeudun siis joukkoon, joka pitää ei niin ylikorostetusta meiningistä, jos tällaista ilmaisua voi käyttää 🙄 Perus seksikäs tyyli esim. naisella on se mistä diggaan. Nahkaa, korkoja, meikkiä, sukkia ja aistikkuutta 😉 Ei kaasunaamareita eikä niinkään kahleita…ja tämä oli vain minun mieltymys, jokainen tietysti olkoon ja tulkoon sellaisena kuin on 🙂

Osittain sen takia bilettäminen on jäänyt, että anti ei ollut ihan sitä mitä oli kuvitellut. Omalta osaltani myös koin, että useimmat olivat tällaisissa kekkereissä kovin varautuneita. Siis jos yritti virittää jonkinlaista asiallista keskustelua tuntemattoman kanssa, seurasi siitä melkein välitön kuoreen vetäytyminen eikä jutustelusta tullut oikein luontevaa. Tämä on nyt ehkä yleistämistä, mutta minun kokemukseni.

Tavallista varmaan on, että moni lataa tällaisiin tilaisuuksiin suuria odotuksia. Siihen juuri perustuu, että syntyy sitten isojakin pettymyksiä.
    Suosittelen kuitenkin Mimi, että menet itse katsomaan ja kokemaan bileitten tunnelman. Kyllä niihin uskaltaa mennä ihan omana itsenään. Ei niissä ketään syödä, eikä minusta bileisiin voi mitenkään esim. ylipukeutua. Vain itse menemällä paikalle, voit tietää onko kysymys "sinun jutustasi".

Opie

"Muul1" wrote: [quote="mimi"]Oletteko käyneet tai aiotteko käydä bdsm/fetish-bileissä Suomessa ja miksi/miksi ette?

Aikoinaan tuli käytyä aika paljonkin näissä bileissä, mutta sitten tuli sellainen ehkä jonkinlainen "kyllästyminen" ja elämän muutostakin samaan syssyyn. Alkoi tuntua saman toistamiselta ja olihan noissa eräissäkin kemuissa aika laimea ja väsähtänyt ilmapiiri 😕 Lisäksi minua alkoi ärsyttämään kaikenlaiset puoli väkisin keksityt teemat, minkä mukaan juhla iltaan olisi pitänyt pukeutua. En omista enkä käytä mitään rooliasuja, pukeudun omalla tyylillä arjessa kuin fetish bileissä, siis asianmukaisesti dresscoden mukaan.

Parhaat kekkerit olivat minusta Jyväskylässä. Toisena Tampere ja kolmantena Turku. Muitten kaupunkien antia en ole kokenut.

Karkeasti katsottuna ikä jakauma oli minusta luokkaa n. 30-45v. kaikissa bileissä. Nuorempi juhlija kansa oli tuolloin ainakin kovin vähäistä.

Omasta mielestä pukeutuminen noissa on ollut hyvinkin fetish tyylistä tai siis erittäin korostettua, mikä tietysti asiaan kuuluu. Omaa silmää miellyttävää pukeutumista näissä on ollut kovin vähän. Lukeudun siis joukkoon, joka pitää ei niin ylikorostetusta meiningistä, jos tällaista ilmaisua voi käyttää 🙄 Perus seksikäs tyyli esim. naisella on se mistä diggaan. Nahkaa, korkoja, meikkiä, sukkia ja aistikkuutta 😉 Ei kaasunaamareita eikä niinkään kahleita…ja tämä oli vain minun mieltymys, jokainen tietysti olkoon ja tulkoon sellaisena kuin on 🙂

Osittain sen takia bilettäminen on jäänyt, että anti ei ollut ihan sitä mitä oli kuvitellut. Omalta osaltani myös koin, että useimmat olivat tällaisissa kekkereissä kovin varautuneita. Siis jos yritti virittää jonkinlaista asiallista keskustelua tuntemattoman kanssa, seurasi siitä melkein välitön kuoreen vetäytyminen eikä jutustelusta tullut oikein luontevaa. Tämä on nyt ehkä yleistämistä, mutta minun kokemukseni.

Tavallista varmaan on, että moni lataa tällaisiin tilaisuuksiin suuria odotuksia. Siihen juuri perustuu, että syntyy sitten isojakin pettymyksiä.
    Suosittelen kuitenkin Mimi, että menet itse katsomaan ja kokemaan bileitten tunnelman. Kyllä niihin uskaltaa mennä ihan omana itsenään. Ei niissä ketään syödä, eikä minusta bileisiin voi mitenkään esim. ylipukeutua. Vain itse menemällä paikalle, voit tietää onko kysymys "sinun jutustasi".

Kuullostaa vähän parikymppisen silmin siltä miltä kuvittelin, että näitä 50vee keijoja kuikuilee niissä. 🙂 en siis menetä erityisemmin mitään..
    ps. ja aivan samaa mieltä ton tyylihomman kanssa. perussexy kokonaisuus on aina paras verrattuna johonkin letkuviritelmiin, tottakai kukin tykkää mistä haluaa!

Muul1

Joo, minä kannatan ehdotonta dresscodea kaikissa bileissä. Näissäkin tullut käytyä, missä sitä ei ole ollut ja näkyyhän se heti. Noita keijoja on siellä sitten kuikuilemassa ja tirkistelemässä slipooverissa farkut ja pehmikset jalassa 😡 Sehän siinä eniten korpee, kun monet ovat paljonkin panostaneet iltaan ja pukeutumiseen, niin jotkut tulevat sinne sitten ihan "normi" vaatteissa. Ainakin kerran olen nähnyt jonkun musta roskasäkki päällä kinkybileissä 😆 Onko se asianmukaista pukeutumista, montaa mieltä ollaan varmaan tästäkin, mutta minusta EI 😕 Muistaakseni Jyväskylässä on ollut aina dresscode, siksi siellä on kai parhaat bileet aina olleetkin.

Niinkuin tuossa aiemmin totesin, kannattaa ainakin kerran käydä itse bileissä. Ei pidä liikaa kuunnella kenenkään vuodatusta ja negatiivisia kokemuksia (kuten minun) 😀 Varsinkaan kun ei ole kokemusta näistä lähi menneisyydessä. Vahva kutina minulla kuitenkin on, että se sama tietty ydin porukka kemuissa pyörii vuodesta toiseen.

mimi
    Jäsen

Pukukoodittomista bileistä voinee siis jo todeta, ettei niihin nyt ainakaan ihan ensimmäiseksi tarvitse olla säntäämässä…

Erikoista kyllä sekin ettei edes sen vertaa kaikki jaksa pukukoodillisiinkaan(?) panostaa että päällä olisi muuta kuin jätesäkki 😆 Kyllähän jostain UFFilta jotain teeman mukaista aika halvalla löytäisi, ja näyttäisi sitten siltä että on edes yrittänyt…

Mutta kiitos kommenteista, kai se olisi jotkin bileet ennemmin tai myöhemmin katsastettava vaikken ainakaan iältäni taidakaan aivan kohderyhmää olla 🙂

Muul1

Tuosta pukukoodista tai sen täyttymisestä on joskus väännetty oikein enemmänkin. Siis mikä on fetish pukeutumista ja mikä ei? Esim. Jyväskylän Bizarre Club sallii bilettämisen alasti ❗ Nahkaahan se on ihmisenkin nahka, mutta en miellä kyllä täyttä alastomuutta kinkybileisiin.

Minusta tuntuu, että tämä jätesäkki porukka ei ole millään muotoa asiaan vihkiytynyttä. Pussi vaan päähän, että pääsee sisälle tirkistelemään 😆

Varmaan olisi mukava mennä jonkun kaverin kanssa, ainakin ekaa kertaa bileisiin. Ehkä siten helpompaa ja ei niissä nyt ihan ikäloppua porukkaa kaikki ole 🙂 Ja onhan mahdollista viihtyä silti, vaikka ei oman ikäistä populaa niin olisikaan.

Jos et ole vielä käynyt Mimi katsomassa, niin kuvia löytyy vuosien varrelta Bizarre Clubin sivuilta http://www.bizarreclub.fi Sieltä ainakin saa vähän tuntumaa, minkä tyylistä meininkiä ja millaisia ihmisiä noissa yleensä on.

Twosome8588

Me ollaan emännän kanssa käyty pariin kertaan fetissibilesissä, Turussa molemmat kerrat.
    Eka kerta oli maaliskuussa 2013, ja siellä oltiin kaveripariskunnan kanssa sitten käymässä, emännällä päällä PVCtä, mulla vaan maaastokuosia.
    Kaveripariskunnalla ei käytännössä ollut mitään kovin kinkyä päällä. Sillon meni ilta lähinnä kaverien kanssa istuskellen, kaljaa juoden ja meininkiä ihmetellen. 🙂 Tosin loppuillasta sitten jouduim piiskattavaksi emännän,kaveripariskunnan ja ammattidominan toimesta. Jännä tunne kun on perse ja munat paljaana baarissa……

Toinen kerta oli sitten viime vuoden marraskuussa Halloween-fetishclubilla ja siellä sitten tavattiin eräs neitokainen kavereineen, jonka kanssa vain netissä aiemmin oltiin keskusteltu. Oltiin sitten heidän seurassaan koko ilta ja loppujen lopuksi päädyttiin sitomaan tämä neiti ja meen emäntä ristipuuhun vuorotellen ja piiskaamaan, joten hyvinhän se meni. 🙂 Ainut mikä harmittaa on se että kun hiukan ujoja ollaan niin ei niin rohkeesti uskalla tuppautua seuraan ku toivois….Mutta hauskaa oli, suosittelen!!! 🙂

Ja tässä vie vähän vaatetuksia: Maaliskuu -13:

Ja Marraskuu -14 :

Opie

Kätevää että joku viittii kuvakoostettakin laittaa. jes!

Admirer

"Opie" wrote:
    Kuullostaa vähän parikymppisen silmin siltä miltä kuvittelin, että näitä 50vee keijoja kuikuilee niissä. 🙂 en siis menetä erityisemmin mitään..

Tämähän kuulostaa silkalta ikärasismilta. 😀

En nyt ihan viittäkymmentä vielä ole mutta yli neljänkymmenen kumminkin. Voin vakuuttaa, että ikä ei ole laimentanyt mielikuvitusta näiden asioiden suhteen sitten yhtään. Pikemminkin päinvastoin. Että siinä mielessä noille tapahtumille on tilausta meidän keski-ikäisten piirissä siinä missä nuorempienkin.
    Tietysti jos Keijo todellakin vain kuikuilee villapaidassaan niin silloin hän on väärässä paikassa. Oli ikää sitten 20 tai 50.

Jos sortuisin siihen ikärasismiin ja yleistämiseen niin voisin sanoa, että en jaksaisi pelkkien kikattavien ja ujostelevien parikymppisten bileitäkään kauaa katsella. Mutta en sano, koska antaa kaikkien kukkien kukkia. :thumbup:

Tuulia-
    Jäsen

Itse olen aloittanut kinkybileissä käynnin 2012 vuoden lopulla. Tutuksi tuli Smurffien ja Turun baletin bileet. Näissä paikoissa eniten on harmittanut se, että ne järjestetään yökerhoissa, joten säännöt on aika tiukat. Ei alastomuutta tai näkyvää irstailua. Ja ilmeisesti näiden rajoitusten takia aika moni tyytyy lipittämään sitä olutta tylsänä. Wäiskillä saa varautua myös siihen, että siellä voi olla samaan aikaan joku toinenkin tapahtuma, joten et todellakaan tiedä kehen vaniljaan voit wcssä käynnin yhteydessä törmätä.

Ikähaitari on noissa kaikissa laaja ja silmänruokaa on yllin kyllin. Fetissipukeutumista on niissä dresscodettomissakin bileissä. Joten siinä mielessä nuokin bileet on ihan antoisat.

Minä käyn tätä nykyä pelkästään PervParkissa. Ensin olin pelkkänä juhlijana ja tätä nykyä olen biletiimin jäsenenä. Se poikkeaa aika monessakin mielessä edellä olevista. Siellä ei tarvitse pelätä vaniljoihin törmäämistä. Pääsymaksu on pikkasen korkeampi ja ehkä se lähtemiskynnyskin pikkasen korkeampi sijainnin takia, joten mitään töllistelemään tulleita känniurpoja sieltä ei löydy.

Ja kumeihin pukeutuville varsinkin paikassa on myös se hyvä puoli, että pääsee halutessaan suihkuun ja saunaan.

Bilevaatetuksia
    maaliskuu 2014 (ilman huppua)

toukokuu 2014 (ilman huppua)

marraskuu 2014

Kunzmann

Toi PervPark pitäs joskus kyl kokea rouvankans, mut täältä pohjosesta turhan pitkä matka vaan

MaskMan

Me ollaan käyty nyt kolmesti Saksassa bileissä, mutta Suomen tarjontaan ei olla vielä uskaltauduttu. Ehkä eniten just jännittää tuo tuttuihin törmääminen, ei siis ehkä niinkään itse bileissä, koska se voi olla hyvä juttukin vaan bileisiin mennessä tai sieltä tullessa.
    Saksassa ainakin on tarjontaa hyvin, löytyy bileitä laidasta laitaan ja tietyissä paikoissa pääsee myös "tositoimiin". 😀
    Pelkkää normaali biletystä kumeissa ei kuitenkaan jatkuvasti jaksa. 😆
    Milloinkahan sitä uskaltaisi tulla katsomaan kotimaan tarjontaa? 😳

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 40)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin