↑ Palaa kohteeseen Pvc-asut

Kokemuksia Magic Frogin pvc housuista?

Info Foorumit Fetissit Pvc-asut Kokemuksia Magic Frogin pvc housuista?

Tämä aihe sisältää 7 vastaukset, 1,578 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Jalfo 5 vuotta, 10 kuukautta sitten.

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija

Jani
    Jäsen

Tarkoitus olisi ostaa paremmalle puoliskolle uudet pvc housut edellisten lisäksi 😉 Kyselisinkin että onko kenelläkään kokemuksia Magic Frogin pvc housuista? Kyseisiä malleja olen katsellut:
    http://magicfrog.fi/kauppa/product_details.php?p=471 tai: http://magicfrog.fi/kauppa/product_details.php?p=85
    Joten jos jollakulla on kokemuksia moisista housuista, niin mielelläni kuulisin 😀

Nahkafarkkuinen mies
    Osallistuja (Participant)

Hyvät on . Kestäneetkin jo monta vuotta =)

rubberskin
    Osallistuja (Participant)

Parhaat pvc housut mitä omistan, todella kestävät ja istuvat!

Senshi
    Jäsen

En omista juuri kyseisiä malleja, mutta ne vaatteet ja housut, mitä olen Magic Frogista tilannut, ovat olleet toimivia ja hyvännäköisiä. Parasta putiikissa on ollut todella ystävällinen palvelu.

Jani
    Jäsen

Kiitoksia vastauksista. Täytyykin vaimokkeelle seuraavat pvc-housut tilailla sitten Magic Frogilta

fetishpari
    Jäsen

palvelu on hyvää ja tuotteet ihan laadukkaita mutta me olemme kaksi kertaa mittatilaustyönä ostaneet housut ja kummallakaan kerralla ei mitat sattunut kohdalleen millään, vaikkakin jälkimmäisellä kerralla ajoimme paikan päälle jossa he itse ottivat mitat, jonka jälkeen niitä korjailtiin ja lopultakin ne housut löysivät paikkansa roskista. Housujen kangas kyllä tuntui ihan laadukkailta.

tv masa
    Jäsen

minulla ei housuja mutta teetin pvc-kellohameen ja hyvä on ollut

Jalfo
    Jäsen

Aikoinani teetätin useammatkin housut paikan päällä, ja kun tarkat mitat otettiin tuli lopputuloksesta hyvä. Kestävyyskin on ollut hyvää luokkaa, mitä nyt kaikkein tiukimmat pvc-housut ovat ripsaantuneet haarovälistä… ja vetoketjut irronneet, mutta siinä varmaan on omallakin toiminnalla ollut syynsä 🙂

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin