Kokemuksia Fantastic Rubberista?

Tämä aihe sisältää 3 vastaukset, 1,097 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi suzzi4 avatar suzzi4 5 vuotta, 2 kuukautta sitten.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    suzzi4 avatar
    suzzi4
    Osallistuja

Heippa,

Olen lähdössä tässä kesällä käymään Berliinissä ja tarkoitus olisi käydä samalla teettämässä itselle catsuit mittatilauksena.

Vaihtoehtoina on tällä hetkellä Blackstylen "varma" valinta tai sitten Fantastic Rubberin neck entry.

Olen tällä hetkellä itse kallistumassa uuden ja hienon puoleen, joten lähinnä kiinnostaisi tietää onko kenelläkään käyttökokemuksia tuollaisesta vetoketjuttomasta puvusta, eli onko se oikeasti niin helppo pukea ja riisua kuin joissain netin videoissa näytetään? Toinen asia mikä puvussa itsessään kiinnostaa on, minkä paksuisesta kumista puku tulisi teettää? Mahdollisimman ohut vai mielummin tukevaa kamaa?

Paikan päälle varmaan voi vain kävellä ilman sen kummempia ajanvarauksia, ja siellä otetaan mitat ja puku tulee joskus postilla sitten perässä?

Ja jos on noin muuten jotain "alaan" reissuvinkkejä niin kaikki otetaan kiitollisina vastaan 😀

0
    Nimetön

Itellä kun on ollut pukuja 0.3mm – nykyinen 1mm niin tuo on ehdottomasti paras. Mutta rajoittaa tiukkana jo liikkumista. 0.6 – 0.8mm on hyvä kompromissi, jos tykkää ihan ihonmyötäisestä, mutta haluaa hyppiä ja jumpata puku päällä. 😀
    Ihan ohuet tuntuu ainakin mun käytössä olevan vähän herkkiä menemään hajalle. Muutenhan ne on kuin toinen iho, ei haittaa liikkumista ja ovat kevyitä päällä.

0

Mulla on Fantastic Rubberista 0,4 mm paksu catsuit, joka pieksee ehdottomasti muut käyttämäni. En haluaisi paksumpaa, mutten kyllä ohuempaakaan. Vetoketjuttomuus antaa niin paljon enemmän liikkumis- ja taipumisvaraa, ettei voi valittaa. Asussa voi viettää pitkiäkin aikoja, eritoten kun se tehdään mittojen mukaan.

Toki tuohon änkeytyminen on hieman hankalampaa kuin vetoketjullisilla malleilla, mutta pian siihen löytyy se oikea tekniikka, jolla aikaa ei liian kauaa kulu. Ja jos oikein laiskottaa, suihkussa puku menee päälle hujauksessa – tosin suosittelen puvun kestävyyden ja säilömisen kannalta liukastetta.

Vaikka hinta kirpaisee, laatu yksinkertaisesti maksaa – ja on hintansa arvoista; en ole katunut ostopäästöstäni hetkeäkään. Kannattaa myös huomioida FR:n tarjoama takuu siitä, että jos puku repeää niin nuo korjaavat sen ilmaiseksi.

"Fantastic Rubber repairs its own products without any charge regardless of the date of purchase. This is our promise to give the best quality." https://fantasticrubber.com/en/repairs

0
    suzzi4 avatar
    suzzi4
    Osallistuja

Kiitos vinkeistä!

Saksan reissu on tullut tehtyä ja kävin tilaamassa Fantastic Rubberilta catsuitin 0,4mm paksuisena. Ja oli muuten erittäin ystävällinen palvelu!

Samalla reissulla tuli käytyä Black Stylen liikkeessä josta jotain pientä poimiutui mukaan.

0
Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.