↑ Palaa kohteeseen Kuvia

kissapuku räpsyjä

Tämä aihe sisältää 5 vastaukset, 1,459 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Murunda 8 vuotta, 11 kuukautta sitten.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija

Murunda
    Osallistuja (Participant)

Kun tänne on tullut naislukijoita ja kuviakin heistä niin kannetaampa omakin korsi kekoon. Kuvissa Latexan musta kissapuku. Punaine liivi ja huppu on omatekoisia kumista liimattuja. Kaasunaamari armeejan poistokorista. Itse kun on mallina ja kuvaajana niin kohdistukset on vähän sinne päin.

Obsession
    Jäsen

Hyvältä näyttää *peukut* ! Ainoa mitä itse näin kiillosta pitävänä harrakkana myös olisin toivonut kunnon kiillto. MUTTA kerrassaan upeaa, että miehetkin alkavat innostua kuvaamaan itseään ja antavat meillekiin silmäniloa 😉 Jatka (kaa) samaan malliin !

Ps. täältäkin löytyy samaa mallia kaasunaamari. Sinulla vain tuo ryhämänjohtaja malli.
    t. kaasu naamareiden aloitteleva INNOKAS kerääjä 😉

latex1

Mukavan näköistä.. kiilto tosiaan puuttuu mutta puku näyttää muuten loistavalta.

Lucy_Ltx
    Jäsen

Oikein hyviä kuvia, mut missäs on murun kiilto?! 😛
    Kissapuku on pop! 😈
    Miettisin, että tekis mieli koittaa duunailla kisupukua, missä olis vetoketju vaan haaroissa ja olkapäissä…
    Oij hitsi, nuo kaasunaamarit on kyllä minulle tulossa, toimii kyllä -hyvin. Täytyy ruveta harkisemaan moisen hankintaa.

Obsession
    Jäsen

^ Kaasunaamarit on hienoja ! Mulla on tuollainen samanlainen ja maksoin siitä ihan uutena 10 euroa 😉
    (T. kaasunaamareihin hurahtanut aloitteleva keräilijä)

Murunda

Kiitti kehuista 😀
    Mieltä lämmittää kun ne tulee varsinkin tytöiltä jotka on laittaneet vielä parempia kuvia tänne itsestään 😀

Toi kiilto on sellainen juttu että itse tykkään kumista sen tunteen vuoksi, kiilloitus aine vie omasta mielestä tunnetta huonompaan suuntaan ja sen vuksi en niitä käytä. Se on totta että visuaalisuus kärsii ilman kiilloitetta.

Ton kaasunaamarin ostin muistaakseni 5 eurolla. Harmitti etten ostanut samantien kahta. Se on mun ainut ja tekis mieli ostaa sellainen Kemiran Sari naamari. Tai tekishän se mieli ostaa vaikka mitä.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin