↑ Palaa kohteeseen Vapaa keskustelu

Kirjautuu vai ei.

Info Foorumit Muut Vapaa keskustelu Kirjautuu vai ei.

Tämä aihe sisältää 5 vastaukset, 422 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Karma 9 vuotta, 10 kuukautta sitten.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija

Divided
    Osallistuja (Participant)

Olen miettinyt jo jonkin aikaa, että mistä oikein johtuu sellainen pieni vaiva tällä foorumilla.

Nimittäin kirjautuminen onnistuu ainoastaan, jos valitsen jonkun keskustelukategorian ja sitten kirjoitan nimimerkkini ja salasanani. Mutta jos valitsen tuolta ylhäältä tuon kirjaudu sisään, niin voin kyllä syöttää nimimerkkini ja salasanan – eikä mitään tapahdu.

Tämä ei ole ainoastaan omalla koneellani oleva piirre, vaan tämä näyttää esiintyvän kaikissa koneissa, joilla koetan kirjautua foorumille.

Volum
    Jäsen

Itsellä kyllä kirjautuminen toimii normaalisti. ❗

Dooris
    Jäsen

Minä taas olen huomannut samaa vikaa kuin Divided ja aina valitsenkin juuri jonkun kategorian kirjautuessani enkä edes yritä muutoin 🙂

nahka-arska
    Jäsen

Joo, kyllä ainakin minulla täytyy valita joku katekor…Eiku gatekoria…siis KATEGORILLA kun kirjaudun. Ei ole onnistunut ikikuunakullanvalkeana muuten. Vaan taitaa olla suht pieni murhe se, pääasia että pääsee yleensä kirjaituilemaan…

Sammakko
    Osallistuja (Participant)

Kategorisoitumaan joutuu meikäläinen myös,ei haittaa tietenkään kun sisältö on huippua mutta erikoistahan tuo on.

Heh, enpä muuta kautta ole kertaakaan vielä edes tainnut kirjautua sisään, kuin kategorioiden kautta. Hassua sanoi herra pipo! 😯

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin