↑ Palaa kohteeseen Nahka-asut

kireet nyörinahkafarkut kundilla

Info Foorumit Fetissit Nahka-asut kireet nyörinahkafarkut kundilla

Tämä aihe sisältää 9 vastaukset, 1,646 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Nahkafriikki 5 vuotta, 6 kuukautta sitten.

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
  • Julkaisija

Nahkafriikki
    Jäsen

Mä tykkään pitää ihonmyötäisiä nahkafarkkuja.
    Mitä tiukemmat sitä parempi, nyörillä varustetut farkut on parhaita, ne saa tarpeeksi tiukalle jos nyörit kestää. Kiihottavinta on vetää ne niin tiukalle et ei pysty istua tai kävellä kunnolla.
    Sit nahkabuutsit ja mun pyöreen nahkaperseen paljastava nahkatakki päälle,

Onko täällä muita sikakireitä nahkafarkkuja pitäviä kundeja?

1 user thanked author for this post.

Leatherpants
    Osallistuja (Participant)

Aina olen niitä haaveillut, kun jostain löytäisi sopivan pehmeää nahkaa olevat!

jatimatic

Ostin viime keväänä saksalaisesta Lustfashion-nettiliikkeestä hyvälaatuiset ja pehmeät nyörinahkaarkut. http://www.lustfashion.de
    Kyllä niihin kireyttä saa ja pullottavat paikat näkyvät.

pentunen

"Leatherpants" wrote: Aina olen niitä haaveillut, kun jostain löytäisi sopivan pehmeää nahkaa olevat!

4bikersin nahkakamppeet on yleensä hyvälaatuisia ja nahka on pehmeää. Tietysti saman valmistajan housuissa on aina pieniä eroja, mutta löysin taannoin nämä housut MP-messuilta Helsingissä:

http://www.motoasu.com/PublishedService … mcode=3007

LeatherJ

Minulla ei ole nyörifarkkuja mutta on parit hyvin istuvat muuten. Juuri Saksan eBaysta ostetut Lustfashionin 501:t ja toiset on italialaista lampaannappaa. Todella pehmeät ja hyvin istuvat polviin asti, josta sitten vähän ovat löysemmät, kun ovat suoralahkeiset.
    Nämä 501:t ovta todella hyvät kopiot niistä oikeista 501-farkuista.

EsaNahka

Nahkahousut sivusoljilla olisi myynnissä, mikäli kiinnostaa?
    Lisätietoa Myydään- palstalla…

patu
    Jäsen

Mul on kans sikakireet nahkanyörihousut. Käytän vielä niitten alla nahkakorsettia lisämään kireyttä. Makeaa kävellä kadulla ja mennä välil baarin vessaa kiristää housuja ja korsettia vielä tiukemmalle. Todella vaikea kävellä ja istua ne päällä.

Roy

Moi,

multa löytyy kiiltävät mustat nyörihousut… saa aika kireelle. Mopottimella ajellessa ei vaan voi niin tiukalle vetää, jos meinaa pyörän päälle taipua.

patu
    Jäsen

Ny mulla on uudet nahkanyörihousut ommeltavana. Niihin tulee todella korkea yläosa, ettei tartte korsettia. Niist o tarkotus tehdä niin kireet, et ei pysty ottaa ku todella lyhyitä askeleita eikä istuu ollenkaan. Sit todella lyhyt nahkarotsi ja sellaset 10 cm kiilakorko kengät.

Nahkafriikki
    Jäsen

[quote="patu"]Ny mulla on uudet nahkanyörihousut ommeltavana. Niihin tulee todella korkea yläosa, ettei tartte korsettia. Niist o tarkotus tehdä niin kireet, et ei pysty ottaa ku todella lyhyitä askeleita eikä istuu ollenkaan. Sit todella lyhyt nahkarotsi ja sellaset 10 cm kiilakorko kengät.[/quote
    wau! Tosi sexyä! Olis kiva nähdä video tai kuvia ku saat ne päälle,
    munat varmaan huutaa hoosiannaa 🙂

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin