↑ Palaa kohteeseen Sekalainen seuranhaku

kiinnostunut latex, pvc ja nahka asuista

Info Foorumit Fetissi – Deitti Sekalainen seuranhaku kiinnostunut latex, pvc ja nahka asuista

Tämä aihe sisältää 3 vastaukset, 4 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  jp 10 kuukautta, 2 viikkoa sitten.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija

doodleyz
    Jäsen

hei.

pikkaisen jännittääkin tätä viestiä kirjoittaa, mutta eiköhän jotain tähän aikaiseksi saa 🙂

eli olen 22v mies helsingistä ja olen siis kiinnostunut latex, pvc ja nahka asuista, en ole kylläkään vielä omista henkilökohtaisia asuja. olen ollut kiinnostunut näistä asuista ja pidemmän aikaa, taitaa olla jopa 10v ollut kiinnostusta, mutta eipä tästä ole paljoa kenellekkään puhunut ja nyt tänään vasta onnistuin tämän sivuston löytämään.
    Olen jo pidemmän aikaan halunnut tavata henkilön, joka näistä myös pitää, niinpä täällä nyt yritän jospa täältä jonkun löytäisi, joka voisi kanssani jutella enemmän ja myös tavata, jotta saisin vihdoin myös ns. livenä nähdä asuja toisen päällä. jos jos mahdollista, niin olisi vähän läheisempääkin kontaktia 😉 minulle käy sekä miehet, että naiset, täytyy myös myöntää, että minulla on vielä poikuuskin tallella, eli ei ole vielä sellaista kontaktia ollut, joten olen varmaankin alussa hyvin ujo jos tavataan.

jos jollain mielenkiinto heräsi niin ottakaa ihmeessä yhteyttä 🙂

kumi1
    Jäsen

heippa laita viestii toiselle nahka kumi pvc karjulle olen kiinnostunu liveen. missä päin suomee sä asut

LeatherBoy90
    Jäsen

Moro täältä löytyis 25v nahkakundi laita viestiä.

jp
    Osallistuja (Participant)

heippa nahkakundi  laita viestiä  olen kiinnostunu onko sulla paikkaa missä touhuta. jouko.palomaki1@luukku.com

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin