Kiillotus millä ja miten paras?

Merkitty: ,

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 28)
  • Julkaisija
    Kunzmann avatarKunzmann
    Osallistuja

Millä ois paras kiillottaa musta skintwo:n latex iltapuku? silikoonisprayllä tähän asti mut siitä saa lattian niin liukkaaksi että oksat pois :/
    Jotku puhui liukkarista? mitä merkkiä ja mikä kiiltäis ja pitäis kiillon parhaiten?

0

tästä löytää vanhempi keskustelu otsikolla kiillottaminen. Se alkoi näemmä 1.5.2007
    MiaQ

0
    Anonyymi avatarAnonyymi
    Ylläpitäjä

"Kunzmann" wrote: Millä ois paras kiillottaa musta skintwo:n latex iltapuku? silikoonisprayllä tähän asti mut siitä saa lattian niin liukkaaksi että oksat pois :/
    Jotku puhui liukkarista? mitä merkkiä ja mikä kiiltäis ja pitäis kiillon parhaiten?

Tuollaisesta iltapuvusta pitää ehdottomasti saada kuvia tälle palstalle 🙂

0

Siis silikonillahan tuo kumi killoitetaan. Liukkari on ok mutta suosittelen kokeilemaan kiillottamiseen erityisesti tehtyä vivishine tuotetta. Se on toki hieman kallis mutta kokeilemisen arvoinen. Löytyy ainankin täältä:
    http://www.anti-shop.fi/kauppa/advanced … 335052bd28

muuala en ole vielä törmännyt.

0
    Kumikarhu avatarKumikarhu
    Osallistuja

"avatar" wrote: Se on toki hieman kallis mutta kokeilemisen arvoinen

Litrahinta 183,30 e.

😮

0

Kunzi..mä oon käyttäny ihan vesiliukoista liukkaria kiillottamiseen ja hyvää jälkeä 😉

0

Ite oon huomannu tuossa sen, että kun ekan kerran laittaa sitä normaalia silikoniliukkaria reilun määrän pintaan, niin se pysyy aika hyvin siinä sen käsittelyn jälkeen. Ei lähde normaalissa vesipesussa pois ja jos tarvitseekin "paikata" niin ei tarvitse paljoa. Lisää plussaa tekee se, ettei se sotke paikkoja ja antaa vähän suojaavaa kerrosta siihen.

0

Itsellä on hieman toisenlaisia kokemuksia noista silikoniliukkareista.Asut saa kyllä hetkeksi kiiltäväksi mutta kiilto ei pysy kauaa ja sotkee pirusti.Sitä mitä kokeilin oli muistaakseni eros merkkistä liukkaria ja purkissa luki että soveltuu erinomaisesti latex asujen kiillotukseen.Kaikesta päätellen niissä on eroja.Tällä hetkellä olen käyttänyt latexan spray kiilloketta,toimii hyvin mutta sprayna sotkee toki kiillotuksessa.Itse kiillotan kylppärissä niin usva häipyy nopeaa ilmanvaihdon ansiosta ja kaakeli pinnat on helppo ja nopsa pestä yleispesuaineella ja suihkun letkulla.

0
    Kumikarhu avatarKumikarhu
    Osallistuja

"kumex" wrote: Itse kiillotan kylppärissä niin usva häipyy nopeaa ilmanvaihdon ansiosta.

Paljonko arvioit silikonisumua menevän keuhkoihin samalla kun kylppärissä spreiaat?

0

"Kumikarhu" wrote: [quote="kumex"]Itse kiillotan kylppärissä niin usva häipyy nopeaa ilmanvaihdon ansiosta.

Paljonko arvioit silikonisumua menevän keuhkoihin samalla kun kylppärissä spreiaat?
    No sillä ei ole merkitystä kun en 8tuntia päivässä kiillottele kumiasuja ja hengittele silikoni höyryjä.
    Toiseksi töissä hengitykseen joutuu huomattavasti enemmän myrkkyjä.. +tupakointi.
    Jos silikoni höyryt pelottaa niin ostaa ylijäämä kaupasta aidon suomenarmeijan nassen ala 5e..ovat niitä
    vanhempaa mallia ilman juomapilli mahdollisuutta,mukana tulee se aito suodatin joka on tarkoitettu taistelukaasuille.
    Luonnollisesti ovat uusia ja käyttämättömiä jostain kallioholvin kätköistä. 😉 🙂

0

Nyt tuli yhtäkkiä mieleen että onko kukaan koskaan hoksannut kokeilla autotarvike liikkeestä saatavia silikoni spray jne..
    tuotteita latexin kiillutuksessa?Niitä saa monessa eri pakkauksessa spray,puikkona jne..tarkoitettu alunperin alunperin ovien,ikkuinoiden jne..kumi tiivisteiden käsittelyyn etteivät talvella esim jäädy.Kumisaappaapaisiin niillä ainakin saa hienon kiillon eivätkä mene miksikään tökötistä.Pitäs melkein testata johonki sopivaan vanhaan latex kamppeeseen että onko liian tuhtia ainetta vai kestääkö hyvin.

0

^Oon käyttäny ainaki PVC vaatteissa ja ei moitittavaa.. Tiiä sitten miten latex,in kanssa
    Niin se mun käyttämä aine on Maston merkkistä ja GT silicon

0

"kumex" wrote: Nyt tuli yhtäkkiä mieleen että onko kukaan koskaan hoksannut kokeilla autotarvike liikkeestä saatavia silikoni spray jne..
    tuotteita latexin kiillutuksessa?

On aikoinaan hoksattu.. Käytin CRC:n cockpit care spraytä joka on silikonipohjainen. Antaa hyvän kiillon ja lattiakin saa luistinradan omaisia piirteitä. Nyttemmin liimattujen kumivaatteiden kanssa en ole noita enää käyttänyt. Rubberist.netissä on paljon keskusteluja näistä. Vaarana on ponneaineen vaikutus kumille, toinen ongelma on se että nämä autonhoito sprayt ovat saaneet joidenkin liimattujen kumivaatteiden saumat aukeamaan. Tästä on ihan kuvallistakin aineistoa kyseisellä sivustolla, en vain jaksa kaivaa linkkejä 😉

0

^Lattia on todellakin kuin luistinrata spreijaamisen jälkeen 😆

0
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 28)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.