↑ Palaa kohteeseen Vapaa keskustelu

Keräilijän merkki?

Info Foorumit Muut Vapaa keskustelu Keräilijän merkki?

Tämä aihe sisältää 10 vastaukset, 6 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  masahiro 1 vuosi sitten.

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Julkaisija

nahkamarko
    Osallistuja (Participant)

Heips!

Tein piruuttani tuossa pientä inventaariota mitä kaapeista löytyykään. Kävin läpi talossa sisällä olevat nahkaiset tuotteet.

118 nahkavyötä
    12 nahkahametta
    37 nahkatakkia
    3 nahkachapsit
    6 nahkasortsit
    3 nahkakorsettia
    6 nahkapaitaa
    5 2-Osaista prätkänahkapukua
    61 nahkahousua

Joko tämä täyttää fetisistin/keräilijän/omituisen määreet 😀

Tosiaan varastoista löytyy vielä laatikoittain/kaapeista lisää…
    Huhhuh… jotten paremmin sanoisi…

1 user thanked author for this post.

Muul1

On kyllä melkoinen kokoelma 😀 Mutta ei kait siinä mitään. Joku kerää postimerkkejä, toinen vanhoja autoja ja joku nahka-asuja. Olen joskus vaan miettinyt, millaisissa asunnoissa asutte te, joilla on paljon kaikenlaista asua, kenkää ja muuta rekvisiittaa?

Itsellä kun on määrällisesti vähän mitään kamppeita, koska olen hankkinut vain sellaisia mitä voin käyttää vaikka päivittäin ulkona.
    Kun ajattelen tilannetta, että omistaisin vaikka 60 nahkahametta ja vanhemmat tulee kylään, minne saan ne piiloon? En haluaisi joutua tilanteeseen, että ne olisivat asunnossa esillä kaikkien vieraitten nähtävillä 😳

Divided

Ja mitähän omaiset ajattelee, kun pääsevät tonkimaan vainajan irtaimistoa…

Muul1

"Divided" wrote: Ja mitähän omaiset ajattelee, kun pääsevät tonkimaan vainajan irtaimistoa…

Tämäkin totta, mutta eipä sitä ole enää itse silloin häpeilemässä 😀

nahkamarko

Isohko omakotitalo ja reilusti varastoja 😀
    Mutta juu, oon mietiskelly samaa josko joku näitä joutuu kaapeista tyhjentelemään…
    Mut eiköhän se tuo oma jälkikasvu sen sitten tee ja jossainmäärin ovat tietoisia jo. Että ei se sillai yllätyksenä tule… vaan en murehdi tuota.

Nautiskelen hankinnoista vielä kun pystyn…en vaan voi jättää esim kirpparille jotain nahkaista jos se sattuu olemaan sopivaa kokoa ja järkevästi hinnoiteltu…

Muul1

Sinullahan on Nahkamarko asiat siltä osin hienosti, että jälkikasvukin tietää keräily harrastuksestasi 😉 Ja jos eivät pidä vielä mitenkään outona, niin awot…mahtavaa!

Muistelin tässä yksi päivä "vanhoja aikoja" kun omistin vain yhdet nahkahousut. Silloisen naisystävän kaverin kanssa tuli sitten jotenkin ohimennen puheeksi, että aion hommata toiset nahkabyysat. Eipä noille reaktioille voi jälkeenpäin kuin nauraa 😆
    Hän kysyy ihan vakavalla naamalla, että miksi nahkahousuja pitää olla kahdet 😯

No joo…mitähän tuohonkin nyt oikeasti sitten vastaat. Taisin kuitata kysymyksen tyyliin, että ovat erilaiset tai eri väriset kuin mustat, kuten asia olikin.
    Mutta onhan se jännää, että normi farkkuja tai tuulihousuja voi omistaa vaikka kymmeniä, eikä kukaan ihmettele tai kysele. Mutta anti olla, jos kaapista löytyy useammat kuin yhdet nahkahousut, niin jo on kummallista ja tarvitsee antaa tavallisesti jonkinlainen selvitys asiasta.

Kumikarhu

Kyllä. tosi nahkaharrastajaksi voi sanoa jos nahkavöitäkin on 118 kpl. 😯 😀 8)

nahkamarko

Ehkä mä olen enemmän hamsteri, kirppareilla kun käy ja näkee jonkun kivan nahkavyön, -takin tai -housut, varsinkin jos omaa kokoa, ei vaan osaa jättää sinne roikkumaan.
    Onhan tuota nahkavaatetta niin paljon et kohta vois vaikka kilohinnalla alkaa kaupitella eteenpäin.
    Eihän näillä itse mitään kaikilla tee…
    Mut harrastuksensa kullakin 😀

Positiivisena vielä täytyy lisätä että kevään/kesän mittaan löytyi se parempi puolisko talouteen joka ei aristele laittaa nahkaista päälleen, eikä katso pahasti harrastustakaan 🙂

Admirer

"nahkamarko" wrote:
    Positiivisena vielä täytyy lisätä että kevään/kesän mittaan löytyi se parempi puolisko talouteen joka ei aristele laittaa nahkaista päälleen, eikä katso pahasti harrastustakaan 🙂

Onneksi olkoon!!
    Suostuuko kameran eteen?

nahkamarko

Aika näyttää kuvataanko 🙂

masahiro

Tääl vähän samaa tavaraa on laidasta laitaan kun on sitä tilaakin,jälkikasvua ei ole eikä kyl tulekkaan tän emännän kans enää (ikä ja terveys). Kaikkea ei voi ees luetella ja toisia taas ei muuten vaan,mutta on vanhaa ja keräilykamaa,korkkareita ja alkkareita heh (olipas hyvä riimi) emäntä oli ihan ymmällään kun tavattiin kun sekin tykkää kaikesta vanhasta ja erikoisesta EIKÄ ole yhtään pannu pahakseen vaikka olis mitä missä ja millon! oon saanu sen tekee yhtä ja toista ja millon milläkin,et hyvä vaan! Kumpa sitten joskus joku sukulainen tai ihan outokin tajuais mitä tällä kaikella on ajateltu ja haettu… ps.kaikki on viel suht koht järjestyksessä et hommaa on ollu

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin