↑ Palaa kohteeseen Kuvia

Kati

Tämä aihe sisältää 350 vastaukset, 45,975 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Nahkafarkkuinen mies 1 vuosi, 3 kuukautta sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 351)
  • Julkaisija

LadyKati
    Jäsen

Moi,
    olen reilu kolmelkymppinen nainen Helsingistä ja tykätään mieheni (mieheni on täällä nimimerkillä "koo") kanssa molemmat kaikenlaisista seksikkäistä ja naisellisuutta korostavista asuista.
    Oltiin joskus muutama vuosi sitten tänne jo rekisteröidyttykkin mutta ei olla käyty tällä aikoihin joten teki mieli tulla takaisin ihmettelemään mitä tänne kuuluu.

Nahka, pvc ja eityisesti kumi ovat mielestäni aivan upeita naisellisuutta korostavia ja visuaalisesti herkullisia materiaaleja naisten asuihin ja käyttänkin niitä aika usein osana tavallaista bilepukeutumista yhdisteltynä "tavallisiin" vaatteisiin mutta ilman että tulee liian selkeä "seksiasun" vaikutelma. Enempi haen sellaista rohkeaa, kivaa, seksikästä ja hieman pikkutuhmaa vaikutelmaa, ei mitään liian provoa ainakaan julkisesti, sen verran konservatiivinen tämä maa on ettei voi kulkea ihan sellaisissa asuissa missä haluaisi saamatta murhaavia katseita. BDMS ja erilaiset "heavy rubber" jutut eivät meitä kumpaakaan niin ihan kauheesti sytytä, eli ei tiedä voiko tätä siis edes nimittää varsinaiseksi fetissiksi koska materiaalit sinänsä eivät aiheuta väristyksiä, vaan nimenomaan naiselliset ja seksikkäät asut "hieman tuhman" materiaalin höystämänä.

Katseltiin tuossa miehen kanssa että kovalevylle on tullut aikojen saatossa aika paljon kailenlaisia räpsyjä joten ajateltiin pistää niitä tännekkin jos täällä niitä haluttaisiin katsella, vaikka aika "kilttejä" ovatkin kun eivät ole sellaista varsinaista fetish meininkiä.

-Kati

Kumijari
    Osallistuja (Participant)

Hienoo settii 😉

Kumi_Keijo
    Jäsen

foorumin upein peppu 🙂 sai lucy nyt pahan kilpailijan :thumbup:
    jatka kati samaan malliin oon sun ykkösfani 😈

Nimetön

"Kumi_Keijo_22" wrote: sai lucy nyt pahan kilpailijan :thumbup:

Kyllä näin on :clap:

Divided

"Dude" wrote: [quote="Kumi_Keijo_22"]sai lucy nyt pahan kilpailijan :thumbup:

Kyllä näin on :clap:

No jaa…Lucy tulee kasvoillaan.

Shinyboy
    Jäsen

Hyviä kuvia :thumbup:

Lucy_Ltx
    Jäsen

Onpas kiva saada hyvärunkoisia kumikissoja tännekin! Mahtavaa Kati ja "K"! Toi kuminen minimekko -no okei kaikki kuvat – toimii oikeinkin mainiosti. Kai heti voi ruveta lissää ruinaamaan? Mahtavuutta!!!

Te miehet keksitte kaikesta kilpailua… 😈 Päinvastoin, PANOKSET KOVENEE. 😆 8)

LadyKati
    Jäsen

kiitoksia kommenteista, imartelevia kommentteja on aina niin kiva saada, mutta ei mitää vertailua pliis 🙂

Kuvia tulee varmasti lisää kunhan katellaan mitä tuolta arkistoista löytyisi, kasvot valitettavasti joudutaan sensuroimaan toistaseksi, sen verran ujoja ollaan (ainakin vielä) vaikka jotkut tuttavat ovatkin joskus kaikenlaiseen "Lady Gagailuun" saattaaneet törmätäkkin 😉 Eihän sitä tosin koskaan tiedä vaikka kasvot joskus vielä paljastuvatkin 😉 koska onhan se tylsää kun kuvista joutuu peittämään tai rajaamaan osan pois…

Latex

Mä oon ihan myyty tohon vikaan kuvaan!!!! Upeaa!!! :clap: :clap: :clap:

latex1

Oijoijoii.. upeita kuvia kyllä. Lisää vaan 😉

Feird
    Jäsen

UU! Upeita kuvia, lisää vaan tulemaan 🙂

johnfinnish

Hyvä hyvä! Kuvia täällä kaivataan :thumbup:

Kumikarhu

Minulle tulee tästä mieleen Suomi-palstalla aikaisemmin tarinoita kirjoittanut KumiKati, jonka tekstit olivat erittäin hienoja ja kiihottavia…

Shinyboy
    Jäsen

"Kumikarhu" wrote: Minulle tulee tästä mieleen Suomi-palstalla aikaisemmin tarinoita kirjoittanut KumiKati, jonka tekstit olivat erittäin hienoja ja kiihottavia…

No eipä ole sama kumikati kyseessä joka noita tarinoita kirjoitteli -> kumikati nimimerkki muutettu LadyKati nimimerkiksi jottei tule lisää sekaannuksia 😉

vili
    Jäsen

moi kati. mukava nähdä sinua pitkästä aikaa foorumilla. sinun kuvat ovat olleet parhaita mitä täällä on nähty.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 351)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin