Palaa kohteeseen Latex-asut

Kamat päällä touhuilu

Info Foorumit Fetissit Latex-asut Kamat päällä touhuilu

Tämä aihe sisältää 6 vastaukset, 6 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  hupparikostaja 1 vuosi, 1 kuukausi sitten.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija

Opie
    Osallistuja (Participant)

Ihan mielenkiinnosta ajattelin vähän kysellä teiltä että pitäessänne fetissivaatteita yllänne arjessa ja varsinkin itseksenne jotain vähän härskimpää niin johtaako se aina masturbointiin/seksiin tamineet päällä ja riisutteko heti sen jälkeen tamineet pois? Itse tykkään yleensä itsekseni monesti vaan pitää kamoja päällä (tekonahka/nahka/leggingsit yms pökät) mutta välillä tulee vaan älytön kiima ne yllä ja sorrun tumputtelemaan. 😆

kati41jari47

Meillä naiseni pitää pvc-asuja päällä, kun touhuumme. Seuraavana päivänä ottaa vasta pois pvc-asun :):)

Opie

Perus foorumin aktiivisuutta taas kehissä, anteeksi nyt kaikille tässä samalla, että katsellaan ja kyyläillään mutta ei raaskita vastailla. Paljastumisen pelkoa vai silkkaa viitsimättömyyttä osallistua keskusteluihin? 🙂

pvcman87

Minä tykkään myös ihan vain pukeutua latexiin joskus tekee mieli tehdä vähän muutakin latex asut päällä…. Mutta ei se siihen mene että aina täytyy "touhuta" ja lopuksi masturboida…
    Olisi ennemmin mukava vain olla asut päällä ja kuljeskella ja kuvata niitä… Joskus kun saisi julkaistua kunnon kuvia luonossa yms. tuon ‘Project latex normi elämässä’ -tyyliin. Se olisi mukavaa.

Ja sen olen huomannut minäkin että porukat vain tsekkaavat tämän viestin eikä kukaan jaksa mitään kirjoitella.. Aktiivisuutta peliin, kaverit!! 🙂

petemies

Niin joskus on vänän ärsyttänyt kun tyttöystävien kanssa on niin kiire pukea ja riisua kamat, niin jos toisella ei ole niin hirveesti mielenkiintoa kyseisiin kamppeisiin. Kyllä sextailu kumiasut päällä saa minut ainakin ihan huikeisiin fiiliksiin. Itse olen kyllä usein ollut koko päivän kumiasuissa ja joskus jopa baarissa…se vasta on kunnon fetistelyä, siis koko päivä kumeissa… Harmi ja ihme että se on jotenkin yleisesti tabua ja jotenkin sen ymärtää kun hiki siinä tulee, ihmisten tulisi ottaa oppia vaikka beyoncelta… kumimekkoa päälle ja gaalailtaan

altxboy

Pidän mielelläni kumivaatteita päällä ihan muuten vain kotona aikaa viettäessä ja haluaisin yhdistää latex vaatteita normaalielämään. Muutaman kerran olen ollut kumifarkuissa ulkona julkisestikin matkalla johonkin kumivaatteisiin liittyvään tapahtumaan. Naiseni kanssa kaksistaan oleilu kumivaatteissa johtaa kyllä hyvin pian hommailuun, vaikka mielelläni viettäisin myös silloin enemmän aikaa ensin vain oleiluun vaikkapa hyvän illallisen merkeissä tamineet päällä. Olisi hauskaa pitää vaikkapa kotibileitä tai illanistujaisia latex dresscodella. Sen henkistä porukkaa ei vain omasta kaveripiiristä löydy…

hupparikostaja

Meillä pidetään kumia yllä vain seksin yhteydessä. Voisi kyllä joskus ihan huvin vuoksi kokeilla oleskelua kumit päällä.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin