Kahluuhousut

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    masa47 avatarmasa47
    Osallistuja

Mistä voisin hankkia kumista tehdyt kahluuhousut?

0

Tarkoitatko nyt ihan normi kahluuhousuja jotka on samanlaista kumia kuin esim ihan normi kumisaappaat vai ihan latex kumisia
    kahluusaappaita? Ensimmäisenä mainittuja löyty ainakin ennen ihan erä/kalastus tarvikeliikkeistä ja kaikennäköisten markettien sekä halpakauppojen ulkoilu osastoilta.Tosin en tiedä nykyään miten löytyy kun jäänyt nuo oikeat erä ja kalastus hommat taka alalle.

0
    Kumijari avatarKumijari
    Osallistuja

http://www.blackstyle.de/lshop,showdeta … hosen,.htm

Noihin kun tilaat kiinteät saappaat ja otat ilman vetoketjuja niin pitävät vähän vettäkin jopa. Mulla on samanlaiset ilman saappaita ja lyhyellä vetoketjulla etumuksen kohdalla.

0
    masa47 avatarmasa47
    Osallistuja

Tarkoitan kalastukseen tarkoitettuja kahluuhousuja, kuitenkin kumista valmistetut ja mustat. Tykkään kumiasuista ja omistan niitä, näitä käytäisin laitusin asennuksessa ym.

0

Ainakin ennen oli kalliit länsimaalais valmisteiset kaikki vihreän värisiä.Halvat venäläis jne.. valmisteiset oli mustia..toinen ero oli että halvat oli toki huonompi laatuista materiaalia mutta se oli korvattu venäläiseen tyyliin materiaalin paksuudella :).
    Paino ero oli huomattava,länsimaalaiset oli kivempia keveytensä ansiosta oikeassa käytössä kun hiippaili ranta pusikoissa.
    Jossain muussa käytössä saattaa halvat olla paremmat 😉

0

Minulla olisi tummansiniset latex-kumiset kevyehköt kahluuhousut, joita on tarkoitus käyttää erill. saappailla tai muilla jalkineilla (eli, jalkaosat ovat väljähkön sukkamalliset, ja itse materiaali ei sisällä tekstiiliä, vaan on siis läpeensä samaa pehmeähköä kumia). Tuotu Ruotsista. Käytetty joskus maks. 3-4 kertaa (minulla toiset vihreät, hieman paksummat ja kiinteillä saapasosilla ja taskulla, joten nämä sin. ovat joutilaina). Voisin laittaa myyntipalstallekin…

0
Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.