↑ Palaa kohteeseen Vapaa keskustelu

Joyboots

Info Foorumit Muut Vapaa keskustelu Joyboots

Tämä aihe sisältää 8 vastaukset, 1,045 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  kanji 8 vuotta, 11 kuukautta sitten.

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija

Latexlover
    Osallistuja (Participant)

Kyseinen pulju vaikuttaa muuten oikein mainiolta mutta jostain syystä tuntuu kestävän ihan älyttömän kauan saada sieltä kenkiä. Onko muilla minkälaisia kokemuksia? Sähköpostitiedusteluunkaan kun ei vastattu…

Scnapsi
    Jäsen

Itse olen ostanut kengät ja muut härpäkkeet http://howcool.com:sta jenkkilästä. Mielestäni tulee jopa tullien kanssa halvemmaksi kuin joyboots ja palvelu on ollut erittäin toimivaa.

LeatherJ

Tosta Joybootsista saa lukea samaa kokoajan. On se kumma että mainostetaan ja mainostetaan sitten ei jakset hoitaa hommaa kunnolla. Jos ei ole viitsimistä niin miksi sitten aloittaa koko hommaa.
    Luullaan että tää on helppoa rahaa… 🙁

Latexlover

Ei luulisi olevan kovin vaikeeta yhteen mailiin vastata mutta ei vieläkään mitään ja tilauksesta kulunut kohta jo 2 kuukautta. Mitenkähän sieltäkään saa rahat takaisin jos ei ala pikkuhiljaa jotain tapahtumaan 😯

LeatherJ

Ei olla vaimon kanssa uskallettu tilata tuolta, juuri sen takia että palaute on niin ristiriitaista.
    Olemme käyttäneet parikertaa http://www.fuss-schuhe.de/ :tä. Toiminut OK.

kumimies1999
    Jäsen

Joybootsin ja Dreamclothesin takana on sama Jarka Oy. Tilasin viimeksi mainitusta vaimolle nahkakorsetin, toimitusaika oli n+1 sähköpostin jälkeen reilut 2 kk. Täytyy sanoa että kyllä jännitti tuleeko tavara koskaan perille. Loppujen lopuksi hinta oli alkuperäiseen verrattuna kohdillaan, mutta en kyllä uskalla suositella kuin seikkailunnälkäisille.

tumppu
    Jäsen

Kokonumerot on kai mitoitettu mongoolien jalkojen perusteella. Ovat aina pari numeroa pienempiä kuin normaali ihmisen jalka. Jouduin lähettämään yhdet liian pienet kengä takaisin ja palatusrahoja odottelin kuukauden. Yhdet ihan kivat avokkaat olen sieltä saanut hankittua, mutta on sillä firmalla vaan vittumaisen pitkät tomitusajat.

Obsession
    Jäsen

Mulla ei valitettavaa kengät tuli ajallaan ja kokokin juuri sitä mitä numerot antaa ymmärtää

kanji
    Jäsen

Eipä minullakaan valitettavaa. Tilasin kahdet kengät ja molemmat tulivat sovitussa ajassa eli noin 11 päivää tilauksen jättämisestä. Koot osoivat kohdilleen ja kotiinkuljetus kotiovelle oli maksutonta kun tilauksen arvo ylitti 150e.

Tyytyväinen olen ja tilaan toistekin. Itse tukisin Suomalaisen yrittäjän toimintaa jos siihen vain mahdollisuus on. Itsekkin HowCoolia selailin mutta valitsemassani tuotteissa lopullinen hinta ero sen verran merkityksetön että haluan rahojeni jäävän Suomeen.

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin