↑ Palaa kohteeseen Vapaa keskustelu

Joko menee överiksi?

Info Foorumit Muut Vapaa keskustelu Joko menee överiksi?

Tämä aihe sisältää 3 vastaukset, 667 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Muul1 2 vuotta, 6 kuukautta sitten.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija

kiiilto
    Jäsen

Joku muukin on saattanut joskus omalta osaltaan miettiä, että onkohan mulla kaikki marjat vasussa tämän fetissin kanssa…
    Kun tulen nahkatakki päällä kotiin, en halua riisua ulkovaatteita lainkaan. Siinähän se ilta sitten meneekin nahan tuoksussa ja natinassa, eikä varmasti ole vilu. Kun tilanne sallii, on houkutus pukea myös nahkahanskat. Keittiöhommat pitää tietysti tehdä paljain käsin, mutta tv:tä katselee ja teekupista siemaisee mukavasti myös käsineissä. Onkohan keväällä osuutta tähän erityiseen nahkainnostukseen?

Nimetön

Ehkä överiksi menosta voi puhua sitten, jos fetissi vaikuttaa niin, että on tekemisissä muuten itselle sopimattoman kumppanin kanssa. Tai jos laittaa viimeiset rahat vermeisiin.

Divided
    Osallistuja (Participant)

Kyllä siinä kannattaa pientä rajaa pitää. Siinä voi tulla jossainvaiheessa myös totaalinen kyllästyminen, jonka jälkeen mikään ei tunnu miltään.

Muul1
    Osallistuja (Participant)

Hyviä vastauksia, olen samoilla linjoilla. Kun toteuttaa "liikaa" mieltymystään, alkaa siitä se hohto jollain tavoin haihtumaan. Itsekin tulee käytettyä nahkahousuja lähes päivittäin. Mikä on sitten liikaa ja mikä liian vähän? Kohtuus kaikessa sanotaan, mutta olen ajatellut että kun noita housuja on tullut hankittua, niin käyttöön ne on ostettu. Ei kaappiin roikkumaan. Sitten kun tulee sellainen vaihe, taidan pistää kaikki myyntiin.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin