Johanna Hämäläinen

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Julkaisija

Kyllä on Johannalla kivat housut 😆 http://www.karaokefestival.fi/kuvat/karaoke06.jpg

0

Olin saada sydärin kun tuon naama hyppäs ruutuun. 😯

0

Kieltämättä naama ei oo parhaimmasta päästä 😛 mutta housut puree 😉

0
    Anonyymi avatarAnonyymi
    Ylläpitäjä

Ei niistä housuista kovin paljoa voi sanoa. Piti siirtää kuvankäsittelyyn ja vaalentaa kuvaa huomattavasti. Lopputulos: löysät tekonahkikset tms.

0

Okei 🙂 Pakko pistää tänne kaikki mikä näyttää vähänki 😉

0

"1224" wrote: Kieltämättä naama ei oo parhaimmasta päästä 😛 mutta housut puree 😉

Minkälainen naama pitäisi olla, että kelpaisi? Joku missi vai? Tuohan on ihan tavallinen suomalaisen naisen naama ja semmoisenaan ihan yhtä hyvä kuin kenen muun tahansa. Minä luulin, että tämä on nahka- eikä naamasivusto.

0

"kumicompo" wrote: Minä luulin, että tämä on nahka- eikä naamasivusto.

No erehdyksiä sattuu.

0

En tietääkseni sanonut että missikään pitäisi olla? Sano jos olen väärässä?:)

0

nätti likka ja kivat housut,kelpaisi mulle ainakin

0

Mitä sen nyt on väliä kenen makuun Johanna on? Pääasia, että esiintyy julkisesti (teko?)nahkahousuissa, kantaa niitä ylpeänä ja tuntee itsensä hyvännäköiseksi -ja sitähän hän on. Piste. Vaikkei kaikkien, mutta jonkun mielestä on kuitenkin, joten väistämättä hän silloin on hyvännäköinen. Asiasta on turhaa ja typerää vääntää. Nahkikset on aina plussaa! 😈

0

Juu katsokaas, kun niita makuja on niin monia. Duunikaverin mielesta naisen pitaa olla olla yhta levea kuin pitkakin ja jatka itse on atletti. Meika taas tykkaa kiinteista ja virtaviivaisista, eras kaverini ei vilkaisekkaan eurooppalaisiin jne. Jokaiselle jotakin, ca va, messieurs & medammes?

0
    WetLeather avatarWetLeather
    Osallistuja

"Biker" wrote: Juu katsokaas, kun niita makuja on niin monia. Duunikaverin mielesta naisen pitaa olla olla yhta levea kuin pitkakin ja jatka itse on atletti. Meika taas tykkaa kiinteista ja virtaviivaisista, eras kaverini ei vilkaisekkaan eurooppalaisiin jne. Jokaiselle jotakin, ca va, messieurs & medammes?

…näin on!

-WL-

0
Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.