Palaa kohteeseen Nahka-asut

Ittelle prätkähousut

Foorumit Fetissit Nahka-asut Ittelle prätkähousut

Tämä aihe sisältää 39 vastaukset, 10,635 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Admirer avatar Admirer 2 vuotta, 3 kuukautta sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 40)
  • Julkaisija
    Admirer avatar
    Admirer
    Osallistuja

Pitkään ollu hakusessa farkkumalliset ajohousut, joilla voisi geegoilla muutenkin kuin pyörän kanssa.

Löysin justiin sen mitä olen etsinyt mutta sopivaa kokoa eli 30" ei sitten mistään. 🙁

Ystävälinen myyjätyttö kyllä teki parhaansa mutta joutui toteamaan, että tuleppa keväällä uudelleen niin rekki on täynnä.
    Ei kellään olisi tietoa, että jossain kaupassa olisi juuri toi malli ja 30" tarjolla?
    http://www.sweepfashion.com/prod/sweep/fi/moottoripyoraily/miesten_nahkahousut/sweep_bootcut/

lthrboy87 avatar
    lthrboy87
    Osallistuja

Täläisestä osoiteest pitäis lötyä
    http://www.eurobiker.fi/mp-nahka-asut-m … -3532.html

Lisäksi Eurobikerilla on liike Helsingissä. Tosin en tiedä oletko jo käynyt tuolla liikeessä

Divided avatar
    Divided
    Osallistuja

Sweepin tuotteitahan myy myös motonet ja louis.de

Admirer avatar
    Admirer
    Osallistuja

"lthrboy87" wrote: Täläisestä osoiteest pitäis lötyä
    http://www.eurobiker.fi/mp-nahka-asut-m … -3532.html

Lisäksi Eurobikerilla on liike Helsingissä. Tosin en tiedä oletko jo käynyt tuolla liikeessä

Liikkeessä en ole käynyt mutta verkkokaupan saldo on 0.
    Kaikkia muita kokoja kyllä löytyy. 😥

Muul1 avatar
    Muul1
    Osallistuja

Aika yleinen merkki tuo Sweep,eli kannattaa kolata läpi noita pyöräliikkeitä,vaikka ensin soittamalla.Kai ne lähettää niitä jostain kauempaakin,vaikka ei ole varsinaista postimyyntiä.

Leather Heaven ei kyllä tietääkseni myy Sweepin tuotteita.

Admirer avatar
    Admirer
    Osallistuja

"Muul1" wrote: kannattaa kolata läpi noita pyöräliikkeitä,vaikka ensin soittamalla

Valitettavasti vesiperää on vedelty nyt useammastakin paikasta.

Pitänee luovuttaa ja etsiä muita vaihtoehtoja.
    Harmi, kun lopultakin löytyi miellyttävän jämäkkä ja paksua nahkaa oleva istuva malli.

LeatherJ avatar
    LeatherJ
    Osallistuja

Vilkaisepa http://www.lederhosen-online.de
    Tuolta olen useammat housut ostanut ja hyvin toimii homma.
    Eihän ne tietenkään Sweepit ole, mutta laadukkaat housut kuitenkin.

-edit-
    Saimpas mieleeni sen toisen hyvän merkin: Tschul.
    Löytynee esim. Ebay.de:stä. Ja varmaan omallakin nimellään.
    http://www.bockleder.de/leder-biker/

Admirer avatar
    Admirer
    Osallistuja

Thanks. Laitoin Tschulit tilaukseen.
    Katsotaan mitä tulee.
    Mieluummin sitä ostais semmoset mitä on päässyt sovittamaan, hypistelemään ja haistelemaan. 😛

Geegoillaan niillä nyt ainakin talven yli ja katsotaan keväällä pyöräkauden alkaessa mikä on tilanne ja mieli. 😀

Admirer avatar
    Admirer
    Osallistuja

Tsculit saapuivat.
    Paksua nahkaa, laatu kohdallaan ja kaikinpuolin odotusten mukaiset mutta liian pienet. 😥
    Rouvan mielestä etumus kyllä pullottaa juuri sopivasti. 😉 Mutta kun nappia ei saa kiinni.
    Tässä se netistä ostamisen hankaluus tulee eteen.

No nyt testataan kuinka palautus/vaihto leder-bikerilla toimii.

Leatherpants avatar
    Leatherpants
    Osallistuja

Toisaalta nahkahousut venyvät yllättävän paljon.
    Joskus itse olen joutunut venyttämään kastelemalla vyötäröä ja laittamalla siihen jonkun pönkän venyttämään jopa muutaman sentin.

Admirer avatar
    Admirer
    Osallistuja

On ne sen verran naftit, etten viitsi alkaa niin paljoa venyttämään.

Sinänsä jännä, että mulla on kaikki farkut 30" ja samoin vanhat pyöräkamppeet mutta nämä "samaa kokoa" olevat nahkiset on ainakin 2" pienemmät.

Ainakaan vielä ei ole Saksasta kuulunut vastausta kyselyyn. 🙄

ps. Nyt vastasivat, että lähetä takaisin niin vaihdetaan. :thumbup:

altxboy avatar
    altxboy
    Osallistuja

Minulla on myös ollut se ongelma, että sopivaa kokoa on todella vaikea löytää. Suomessa kaupoissa valikoima on olematon tai sitä ei ole, joten sovittamisen voi unohtaa. Farkkukokoni on käsittääkseni suht normaali 30" ja tuolla koolla netistä olen tilannut varmaan 10 kertaa ja 9 kertaa joutunut pettymään. Housut eivät ole käytännössä istuneet laisinkaan… Polo-motorsport.de:stä löysin joitain vuosia sitten Memphis nahkafarkut, jotka istuivat todella hyvin. Housut olivat niin mukavat, että nahkahousujen käyttö laajeni pelkästä prätkäilystä ihan arkiasusteeksi. Nyt alkavat olla loppuunkulutetut ja malli on kyseisestä paikasta lopetettu. 🙁

Nyt olisi taas haussa 30" koon kohtalaisen kapealla leikkauksella oleva malli. Hyviä vinkkejä kaivataan…

Nimetön

"altxboy" wrote:

Nyt olisi taas haussa 30" koon kohtalaisen kapealla leikkauksella oleva malli. Hyviä vinkkejä kaivataan…

Itse voisin suositella Spadan Western Trousers -mallisia nahkahousuja.. Itse tykkään ja käytän ihan jokapäiväisessä käytössä..

Admirer avatar
    Admirer
    Osallistuja

"Admirer" wrote: ps. Nyt vastasivat, että lähetä takaisin niin vaihdetaan.

Tänään tuli tieto, että palautuspaketti oli saapunut ja vaihdokki on postitettu kohti suomea.
    Asiallisesti ovat toimineet. Postin hitaudelle ei voi mitään.

Nyt enää odotellaan ja edelleen toivotaan parasta. :thumbup:

Admirer avatar
    Admirer
    Osallistuja

No nyt ne tuli.
    Kokokin on tällä kertaa sopivan napakka.
    Pikkusen kun jalassa mukautuu niin kelpaa geegoilla. 😉

Joku aika takaperin joku laittoi foorumille linkin ulkomaiseen nettikauppaan, jossa oli runsain mitoin bootseja tarjolla. Nyt en löydä sitä viestiä mistään. Muistaako kukaan?

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 40)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Kommentoi Facebookissa