↑ Palaa kohteeseen Videoita

(Itse)tyydyttävää minimalismia…

Info Foorumit Fetissi / Kinky – kuvia- videoita ja novelleja Videoita (Itse)tyydyttävää minimalismia…

Tämä aihe sisältää 2 vastaukset, 1,071 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  kumisti 8 vuotta, 7 kuukautta sitten.

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Julkaisija

kumisti
    Osallistuja (Participant)

Suora kopio videokameran muistikortilta, kun oli kumia kullissa…

http://rapidshare.com/files/192077547/r … s.mpg.html

HUOM! koko melkein 40MB ja PAL MPEG2-formaatissa ❗
    Rapidshare rajaa imuroinnin vain 10:een kertaan ja 90 päivään 🙁
    Tulisikohan paljonkin roskapostia jos erehtyisin rekisteröitymään Rapidshareen ja luovuttamaan sähköpostiosoitteeni?

Tuo omatekoinen kumi on tosi tiukka ja juomut tuntuvat todella hyvältä. Pidin kerran sitä yhtämittaa monta vuorokautta. Ulkona kävellessäkin tuntui välillä että laukee housuun. Etenkin jos oli sopivan kireät farkut.

Yritän tehdä tuosta kopion silikonikumiin ja yhdistää kivekset peittäväksi. Vielä hienompaa olisi saada tuollainen integroitua muuhun kumiasustukseen.

Tuon laittaminen ja poistaminen vaatii tiukkuuden vuoksi omat niksinsä. Asettaminen ja käyttö onnistuu kivuitta, mutta poistaminen tekee hieman kipeää.

Tosin en tiedä miltä tuo tuntuisi toisen osapuolen sisällä, kun joku naiskatsoja sitä sattui kerran kommentissaan arvuuttelemaan. Kun sitä ei ole testattu. Tuo reikäpäinen kumi kelpaisi varmasti katolilaisillekin 😀

latex1

Re-uppaa pian tai rekisteröidy vuodeksi. Itse rekisteröidyin eikä ole mitään roskapostia tullut. On helppo imuroida foorumeilta tavaraa kun on Rapidissa rekisteröitynä.

kumisti

Uusi toimivampi linkki videotiedostoon:

http://rapidshare.com/files/192077547/r … s.mpg.html

HUOM! koko melkein 40MB ja PAL MPEG2-formaatissa ❗

Tuo pitäisi nyt toimia pidempään, kun Rapidshareen rekisteröitynä olen.
    😉

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin