↑ Palaa kohteeseen Vapaa keskustelu

imagelatex / latexotica

Info Foorumit Muut Vapaa keskustelu imagelatex / latexotica

Tämä aihe sisältää 2 vastaukset, 572 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Jani 6 vuotta, 11 kuukautta sitten.

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Julkaisija

Jani
    Jäsen

Ajattelin kysellä, että onko monelle tutut sivut nuo otsikossa mainitut? Itse olen katsellut, mutta maksullisuuden takia en ole vielä toistaiseksi "rekisteröitynyt" sivuille että pääsisi katsomaan kaikkia kuvia. Onko jollekin tutut sivustot, ja lähinnä että onko hintansa väärti?

Sammakko
    Osallistuja (Participant)

Ainakin kuvasettejä ja videoita on älyttömästi, niin paljon, että tiettyä toistoa esiintyy. En tiedä saako niitä vanhempia fotosettejä enää sivuiltansa, jotain Latexoticaa uppailin joskus tuonne kuvapuolelle mun "omaan" ketjuun. Hardcoreahan tuolta ei sitten löydä vaan lähinnä sievää keikistelyä piukoissa gummiasuissa, mut ainakin mä diggailen. Rubberdollillahan on kans aika hienoa matskua ja meno huomattavasti raisumpaa, ite kyllä pidän esim. RubberEvasta paljon enemmän kun se on niin vetävä emäntä.

Southern Charms-sivuilta löytyy paikoitellen aika tosi hyvää matskua, kunhan ensin jaksaa kahlata preview galleriat läpi päättääkseen että kuka on se miellyttävimmällä tatsilla fetissiasuja pukeva lyyli, noihan ei mitkään fetissisivut oo vaan ovat "semi-ammattilaisia", eli kotikutoisempaa meininkiä, mut joukossa on myös malleja joitten matsku on hyvinkin fetissipainotteista, kuten Franka, jonka kuvia uppailin juuri muutama päivä sitten.

Jani
    Jäsen

Hienoa! Kiitos vastauksesta 🙂

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin