↑ Palaa kohteeseen Muut Ilmoitukset

Huomenta Suomi 7.12.2012

Info Foorumit Ilmoitukset Muut Ilmoitukset Huomenta Suomi 7.12.2012

Tämä aihe sisältää 5 vastaukset, 585 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  WetLeather 4 vuotta, 9 kuukautta sitten.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija

TonisCapture
    Osallistuja (Participant)

Huomenta, Leena Sarvi nahkahousuissa huomenta suomessa…. :clap:

Ghana
    Jäsen

Mua vähän ihmetyttää tälläiset ilmoitusluonteiset viestit täällä enkä ymmärrä niiden pointtia.. Miks ei vois samantien laittaa siitä kuvaa jos haluaa jakaa muiden kanssa tuon asian? Tälläinen ilmoitus rupeaa vaan vi*uttamaan kun ei sit voinutkaan nähdä tuota.

Anonyymi
    Avainmestari (Keymaster)

"Ghana" wrote: Mua vähän ihmetyttää tälläiset ilmoitusluonteiset viestit täällä enkä ymmärrä niiden pointtia.. Miks ei vois samantien laittaa siitä kuvaa jos haluaa jakaa muiden kanssa tuon asian? Tälläinen ilmoitus rupeaa vaan vi*uttamaan kun ei sit voinutkaan nähdä tuota.

Löytyy mm. täältä: http://www.katsomo.fi/?progId=157404

TonisCapture

Ehkä ei just sillä hetkellä pysty kuvaa/videota laittamaan, mutta joku sellainen joka ei juuri sillon tv:tä katso pystyy katsomaan sen sitten samantien tv:stä. Mutta jos vi#¤¤# niin eipä sillekkään mitään voi…

Nahkamies
    Jäsen

Kyllä minusta on mukava et joku viitsii edes ilmoittaa tällaisista havannoista tv:ssä. Ja kuten huomattua, ko. videon pätkä löytyy jo netistä ni eipä mulla ainakaan ole valittamista. Kyllä ne viideot enemmin tai myöhemmin tulee kaikkien halukkaiden nähtäville

WetLeather

"Nahkamies" wrote: Kyllä minusta on mukava et joku viitsii edes ilmoittaa tällaisista havannoista tv:ssä. Ja kuten huomattua, ko. videon pätkä löytyy jo netistä ni eipä mulla ainakaan ole valittamista. Kyllä ne viideot enemmin tai myöhemmin tulee kaikkien halukkaiden nähtäville

:thumbup: :thumbup:

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin