↑ Palaa kohteeseen Novelleja

Heidin luona 2

Tämä aihe sisältää 2 vastaukset, 2,187 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  pvcman87 2 vuotta, 3 kuukautta sitten.

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Julkaisija

petemax
    Osallistuja (Participant)

Olin työkaverini Heidin kotona, raukeana sängyssä seksiaktin jälkeen ovikellon soidessa. Hitto, se on Vilma, Heidi huikkasi viereltäni. Me on taidettu telmiä muutama tunti, ja Vilma lupasi tulla myöhemmin illalla. No mutta, se tulee katsomaan tätä mekkoa, ja nythän se valmiiksi mun päällä, Heidi totesi noustessaan vuoteesta. Et kai sä aio avata kun mulla ei ole vielä päällä ,huusin. Heidi oli jo kuitenkin eteisessä, ja päätin vetää peiton tiiviisti päälleni.

Samassa naiset ilmestyivät makuuhuoneen ovelle, Heidi keimaillen ja esitellen lateksiasuaan. Pete – Vilma, Heiidi esitteli heilauttaen kättään molempien suuntaan. Vilma tuli sängyn viereen ja moikkasimme. Sori, olen vielä vähän uninen, totesin vaivautuneena. Vilmalla oli hyvin treenattu, mutta Heidiä jonkin verran pyöreämpi kroppa, hyvin lyhyet ilmeisesti blondatut hiukset, ballerinat, mustat sukkikset ja mintunvihreä kesämekko. Kerrassaan namupala hänkin, ajattelin.

Hei, haluut sä kokeilla tätä, Heidi kysyi. Ok, vastasi Vilma, vaikka … se voi olla mulle vähän tiukka. Kokeillaan. Samassa naiset alkoivat riisuutua edessäni. Tota, haluutteko, että poistun olohuoneen puolelle, kysyin. Haha, etkö sä kestä katsoa, Heidi kysyi. Niin, ei mua myöskään haittaa totesi Vilmakin. Niinpä minulle tarjoiltiin muotinäytös suoraan sänkyyn.

Vilman epäily osottautui todeksi. Lateksimekon selässä oleva vetoketju ei mennyt kiinni. Hänen vartalonsa oli hieman liian pyöreä. No trouble, Vilma tokaisi. Itse asiassa olinkin ajatellut tätä mun kaverille. Ai Sampalle, Heidi kysyi? Joo, me on viime aikoina leikitty lateksifetskujen lisäksi bi-transujuttuja kertoikli Vilma. Samppa on tykännyt, ja mäkin. Samassa Vilma pyysi minua nousemaan sängystä ja mittaili minua silmillään. Sä Pete, Heidi ja Samppa olette aika samankokoisia. Kokeilisitko sä vuorostasi tätä?

Pienen suostuttelun jälkeen havaitsin vetäväni kumihousujeni päälle lateksimekkoa kahden puolialastoman naisen avustaessa. Sitten he ryhtyivät oikomaan mekkoa, hieman hyväillen. Olin hämilläni, ja huomasin penikseni turpoavan. Petekin näyttää tykkäävän, Heidi kommentoi ja hyväili etumustani. Paikka – häm komensi. Hetken kuluttua Heidi hiipi taakseni, houkutteli minut hyväilemään hänen vartaloaan. Sitten, kliks. Heidi pujotti käsiraudat ranteisiini. Leikitään vähän kolmestaan, Heidi kuiskasi ja hänen kielensä leikki korvassani. Minut opastettiin tuolille ja naiset alkoivat meikkaamaan minua. Sitten sain peruukin Hetken kuluttua Vilma toi käsipeilin ja näin siitä itseni, olin muuttunut tyylikkääksi bruneteksi. Se kiihotti minua. Myös naiset innostuivat. Vilma oli tuonut mukanaan kassin, mistä ensimmäisenä paljastui naisten rinnat. Nää on silikonia, Vilma totesi. Ihooni liimattiin naisten rinnat, jotka verhottiin Heidin ohuilla rintaliiveillä. Mekko vedettiin vielä uudelleen niiden päälle, ja ennen kuin huomasin naiset kiristivät vyötärölleni tiukan korsetin. Jalkaani pujotettiin lateksiset sukat, samanlaiset kuin Heidillä. Sain jalkaani vielä tiukat muodikkaat saappaat, joita olin eräänä päivänä ihaillut heidin jalassa. Nää ei ole nahkaa vaan ohutta kumia, Heidi kertoi. Ne näyttivät jalassani seksikkäiltä, ja tuntuivat upeilta.

No niin, nyt mennään katsomaan sua eteisen peilistä, Heidi totesi. Olin aivan mykistynyt. Peilistä minua katsoi todellinen nainen. Ainoa poikkeus oli mekkoni helma, missä törrötti seisova kaluni. Aloimme suukotella ja hyväillä Heidin kanssa. Ihailin samalla meitä molempia peilistä.

Pete tänne, kuului Vilman käskevä ääni. Havahduin kun makuuhuoneen ovella seisoi lyhyttukkainen blondi pukeutuneena mustaan kumiseen kissapukuun. Vilma. Hän oli kaulasta alaspäin kokonaan kiiltävän kumin peitossa. Menin Vilman luo, ja hän otti kovakouraisesti penikseni käteensä. Tälle pitää tehdä jotakin, hän sanoi vihaisesti. Samalla hän heilautti kädessään ollutta metallista siveysvyötä. Minut talutettiin sänkyyn ja naiset seurasivat viereeni…

Äkkiä lisäää!

pvcman87
    Osallistuja (Participant)

Loistavaa!!

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin