↑ Palaa kohteeseen Sekalainen seuranhaku

hei

Tämä aihe sisältää 4 vastaukset, 1,157 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  latex1 3 vuotta, 11 kuukautta sitten.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija

Kumi_Keijo
    Jäsen

Täällä ois 25 vuotias mies, en etsi seksiseuraa. Haluan vain juttuseuraa ja tuttavia näistä piireistä. minulla ei ole ollut rohkeutta edes käydä miiteissä tai bileissä, koska en ole ujoudeltani viitsinyt yksin lähteä tutustumaan muihin. ajattelin, että olisi helpompaa tutustua internetin välityksellä erinlaisiin immeisiin 🙂 kiitos jo valmiiksi vastauksista.
    Olen 019-Alueelta

kumi1
    Jäsen

moi kumikeijo mä olen 50v ja olin kans ujo ja ei rohkeutta keskustella kenenkään kans näistä jutuista mutta huomasinkin et se helpottaa omaa oloa kun saa jutella samanhenkisten ihmisten kans näistä fetissesitä eikä murehtia yksin kotona tälläsiä asioita. kuule mä voin kertoo sulle et kun ekan kerran tapaat esim kumihomon ja harrastatte kiimasta kumiseksiä kaverin kans niin. sun nälkä kasvaa syödessä ja haluut aina vaan lisää kumiseksiä. vaikka et olekkaan hakemassa seksiseuraa ainakaan nyt. ai niin mä olen kumi1 ja tykkään kaikenlaisista sadeasuista kumiasuista
    ja saan kiksit niistä olisko sulla rohkeutta tavata mut vaikka kahvikupposen äärellä .

Kumi_Keijo
    Jäsen

kiitos vastauksesta kumi1, mutta ainakin vielä olen melko hetero ja miehet eivät saa aikaan tiettyjä asioita kehossani 🙂 mutta kumista olen kyllä valmis juttelemaan ja ottamaan vinkkejä hyvistä kumikaupoista yms.

jim6718
    Jäsen

"Kumi_Keijo_22" wrote: Täällä ois 25 vuotias mies, en etsi seksiseuraa. Haluan vain juttuseuraa ja tuttavia näistä piireistä. minulla ei ole ollut rohkeutta edes käydä miiteissä tai bileissä, koska en ole ujoudeltani viitsinyt yksin lähteä tutustumaan muihin. ajattelin, että olisi helpompaa tutustua internetin välityksellä erinlaisiin immeisiin 🙂 kiitos jo valmiiksi vastauksista.
    Olen 019-Alueelta

Veit sanat suustani. Itsekään en ole seksiseuraa etsimässä. On vain todella hyvä, että on olemassa tällaisia sivustoja, jossa voi jakaa mielipiteitä tällaisista aiheista ja saada tuttavia näistä piireistä. Itsekin olen melko ujo ja en ole juurikaan puhunut näistä asioista muiden kanssa.

latex1
    Osallistuja (Participant)

Juttuseuraa löytyy täältäkin välillä helvetti-taivas. Jos siis kiinnostaa asioista jutella.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin