↑ Palaa kohteeseen Latex-asut

Hautengin toimitukset?

Info Foorumit Fetissit Latex-asut Hautengin toimitukset?

Tämä aihe sisältää 5 vastaukset, 788 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Kumikarhu 8 vuotta, 11 kuukautta sitten.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija

Kumikarhu
    Osallistuja (Participant)

Kenellä kokemuksia kuinka Hauteng palvelee? Laitoin taannoin pienen tilauksen ja tilausvahvistus tulikin nopeasti jossa sanottiin, että toimitusaikaa menee pari viikkoa. Nyt on kulunut yli neljä viikkoa, ja maanantaina lähettämääni sähköpostikyselyyn ei ole vielä vastattu. Onko tässä kysymyksessä vain saksalainen jähmeys? Hyvä puoli asiassa on, että heidän käytäntönsä mukaisesti luottokorttia veloitetaan vasta siinä vaiheessa kun paketti on lähdössä.

speedy
    Jäsen

Itse tilasin joku vuosi sitten hautengilta ja kyllähän siinä taisi pari kolme viikkoa vierähtää toimituksessa. Mutta kun palautin vaihtoa varten chapsit niin siinä meni toista kuukautta eikä minkäänlaista ilmoitusta kuinka asia etenee eikä edes vastanneet kyselyihin, tosin loppujen lopuksi homma meni ihan tuubiin vaikka välillä meinasi jo usko loppua eli taitaa olla heillä toimintatapa sellainen että ei paljon ilmoitella. Todennäköisesti saat tilauksesi kyllä jossakin vaiheessa ilman mitään vilunkia , joten odottele rauhassa.

LeatherJ

Tuolla juttua saksalaisista toimittajista. Ei mitään mieltäylentävää luettavaa.

Kumijari

Pari vuotta sitten tilasin tuolta, toimitus oli nopea ja toimi hyvin. Ehkä minulla oli tuuria ja tavaraa oli hyllyssä heti. Itse olen toistaiseksi tyytyväinen, mutta nyt kun muilla tökkii toimitukset niin taidan siirtyä muihin tavaran toimittajiin.

Kunzmann

ei mitää valittamista itellä ole hauteng toimituksista ja neljästi tilannut, joskus kestäny vähä pidempään kylläkin-

Kumikarhu

Maanantaina oli ilmestynyt meili, että tavara on nytkähtänyt liikkeelle. Tänään torstaina pakettikortti kolahti postilaatikkoon (no ei yks pakettikortti mitään kolahda, hee) mut anyway, kyllä se lähetys sieltä vaan tuli, arvioidun kahden viikon sijasta vaan kesti miltei 5 viikkoa.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin