↑ Palaa kohteeseen Nahka-asut

Häihin

Info Foorumit Fetissit Nahka-asut Häihin

Tämä aihe sisältää 10 vastaukset, 1,241 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  nahka-arska 5 vuotta, 10 kuukautta sitten.

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Julkaisija

nahka-arska
    Jäsen

Moi, kaikki foorumilaiset! Kysyisin ystävällisesti teitin mielipidettä sellaista asiaa koskien, jotta voisikohan puvun takin kera laittaa hiotut nahkikset eräisiin häihin? Tilaisuus perjantaina, joten pieni pyyntö nopsiin vastauksiin…Ajatuksena mennä tilaisuuden jälkeen Latviaan, joten bakaasien pakkaaminen hitusen helpottuisi puvustuksen osalta. Yhdet pökät jne…

Anonymous
    Jäsen

Hiotut? Mitä tuo tarkoittaa, kerro lisää?

Divided
    Osallistuja (Participant)

Ei. Häätilaisuus on senverta juhlava, että varsinkaan näin syksyaikaan ei ole perustetta poiketa yleisestä juhlapukeutumisetiketistä.

Nimetön

Entäpä jos laittaa nahkat alle ja päälle juhlapuku.

urko
    Jäsen

Olisi kyllä huippua, kun morsian olisi tälläytynyt tiukkoihin nahkavetimiin.

tuuma567
    Jäsen

Mielestäni voit pukeutua nahkaan, vaikka kokonaan.
    Olen ollut eräissä häissä kuvaajana, nahkahousissa ja takissa, eikä kukaan moittinut päinvastoin kehutiin rohkeudesta

altxboy

Itse olen ollut mustissa nahkahousuissa ja yläosana t-paita ja musta pikkutakki. Pukeudun muutenkin hieman rock-tyylisesti ja mitään ihmettelyä ei ole ilmaantunut. Nykyään häissä näkee aika usein vierailla myös ihan farkkuja ja pikkutakkeja päällä. Varmaan riippuu myös hieman siitä minkä henkinen tapaus itse hääpari on.

Obsession
    Jäsen

Miksei kunhan pukeutuu tyylikkäästi. Siitä vain !

tomnahkahousu

no, menitkö häihin nahkahousuissa?

nahka-arska
    Jäsen

Ensiksikin kiitos kastauksista! Juu, sain selville jotta muu hääväki on verraten uskonnollissuuntautunutta joten puku päällä mentiin…Mut illemmalla sit nahat päällä… 8)

nahka-arska
    Jäsen

Öhömmm…Siis kiitos vastauksista….!!!

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin