↑ Palaa kohteeseen Nahka-asut

HAGSTRÖM-BIKERTAKKI (retro) 1970-luvulta!

Info Foorumit Fetissit Nahka-asut HAGSTRÖM-BIKERTAKKI (retro) 1970-luvulta!

Tämä aihe sisältää 4 vastaukset, 2 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Muul1 2 viikkoa, 3 päivää sitten.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija

Nahkamies Nahkamies
    Osallistuja (Participant)

Haluan heti välittömästi tietää, JOS Sinulla on myytävänä oheisten valokuvien mukainen Kokkolasssa toimineen Hagströmin nahkatehtaan 1970-luvulla valmistama hyväkuntoinen musta, AITOa nahkaa oleva bikertakki, kooltansa lähinnä joko 50 tai 52, tai jos tiedät, että mistä tietystä paikasta kyseisenlainen nahkatakki ja edellä mainittua kokoa olevana on ostettavissa. Ilmoita minulle heti välittömästi, JOS olet saanut tietää, että keneltä tai mistä juuri täsmälleen tuollainen nahkatakki on ostettavissa. Minulle on yhdentekevää, että onko se ostettavissa esimerkiksi joltakin tietyltä yksityiseltä henkilöltä vai tietyllä paikkakunnalla olevalta kirpputorilta tai aivan sama mistä ja mistä päin Suomea hyvänsä. Ilmoita minulle sitten heti välittömästi ensisijaisesti tekstiviestitse puhelinnumerooni 045.1356.510 sitten kun tuo nahkatakki haluamani kokoisena on sitten mistä hyvänsä Suomesta löytynyt. Tekstiviestin k. o. asiasta saa lähettää millon 24/7 tahansa puhelinnumerooni 0451356510 eli 045.1356.510

https://nahkafoorumi.com/blogi/wp-content/uploads/hm_bbpui/267469/wz3f1uo7ysegfjqzo4j5cpj9xqco1znn.png

Nahkamies Nahkamies

Ottaisin heti itse yhteyttä siihen kauppaan, kirpputoriin, muuhun paikkaan tai yksityiseen ihmiseen, jonka hallussa (ja omistuksessa) tietäisin tuon valokuvien mukaisen moitteettoman hyväkuntoisen Hagström-bikernahkatakin (minulle sopivan kokoisena) olevan ostettavissa! Minulle on aivan sama, että miltä paikkakunnalta Suomessa tuo bikernahkatakki on ostettavissa! Lähetytän kyseisen bikernahkatakin tietenkin omalla kustannuksellani postitse itselleni, jos koen sen paikkakunnan, jolla tuo takki on, olevan liian kaukana paikkakunnalta, jolla itse asun.

Ole ystävällinen ja ilmoita minulle heti, vastaamalla tähän viestiini, tämän viestini alapuolelle, kun olet saanut tietää, että mistä tai keneltä ja miltä paikkakunnalta juuri täsmälleen tuon valokuvien mukainen Hagström (retro)bikernahkatakki, mieluiten kokoa 48, 50, 52 tai enintään kokoa 54 olevana, on ostettavissa! Tarvitsen tietää vain tuon bikernahkatakin sijaintipaikkakunnan ja kauppa- tai myyntipaikan nimen tai myyjän nimen ja puhelinnumeron. Vain nuo perustiedot Sinun tarvitsee minulle kertoa. Loput kyseiseistä asiasta hoidan itse.

Kiitän Sinua erikseen jo etukäteen, että ilmoitat asiasta sitten minulle heti mahdollisimman pian! Kiitos! Kiitos!

Muul1

Laita osto ilmoitus Torille. Veikkaan, että VR:ltä saa ennen veturia lainaksi, ennenkuin täältä löydät kyseisen takin ja vielä tietyn kokoisena. Mikset teetä samanlaista takkia? Vai saako tuosta Hagströmistä jotain lisä kiksejä?

Nahkamies Nahkamies

En välttämättä odota kenenkään nahkafoorumilaisen (Nahkafoorumissa jäsenenä olevan) omistavan juuri tuollaista nahkatakkia itsellään ostettavissa ollen. Odotan vain sitä, että JOS kuka tahansa nahkafoorumilainen on saanut (vaikka kaveriltaan, sukulaiseltaan, tuttavaltaan tai ystävältään) tietää juuri tuollaisen nahkatakin mistä tahansa Suomesta olevan ostettavissa, niin ystävälliseen tavalla, suhteellisen pian tiedon saatuaan, ilmoittaisi siitä minulle tällä julkisella palstalla. Viittaan tässä asiassa edelliseen julkiseen viestiini tällä “palstalla”. 🙏👍☺️😊🙂

Muul1

No, kukin tavallaan. Vähän tuo sinun tarinasi on kuitenkin sellainen, kuin lukisi toivomus listaa joulupukille 🙂 Mutta toivotaan, että löytyy.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin