↑ Palaa kohteeseen Nahka-asut

haaravetoketjulliset nahkahousut

Info Foorumit Fetissit Nahka-asut haaravetoketjulliset nahkahousut

Tämä aihe sisältää 3 vastaukset, 956 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  jkr 5 vuotta, 5 kuukautta sitten.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija

Nahkamies1
    Osallistuja (Participant)

Mistä löytäisi tuollaiset keskimmäisellä kundilla olevat haaravetoketjulliset nahkahousut?

jkr
    Jäsen

minulla ja emännälläni on tollaiset nahkahousut teetettynä. otin yhteyttä tällaiseen liikkeeseen kuin sam sam.fi, kävin ostamassa ompelu kaupasta 2suuntaiset vetoketjut ja lähetin meidän molempien nahkahousut ja vetoketjut kyseiseen liikkeeseen jossa ne ommeltiin paikoilleen. niistä tuli aivan mahtavat housut, olleet usein käytössä, emäntäkin kiitellyt mua kovasti, vaikka aluksi oli koko hanketta vastaan. on tosi mahtavaa peuhata emännän kanssa noi nahkahousut jalassa kun ei tarvitse riisua jalasta.

Nahkamies1
    Osallistuja (Participant)

kuulostaa hyvältä, kuinka huomaamaton vetoketju on, kiinnostaisi saada sellaiset joissa olisi melko huomaamattomat, kuinka pitkälle menevät?

jkr
    Jäsen

vetoketju on musta niinkuin on housutkin, vetoketju yltää edestä taakse saumaan jossa alkavat vyölenkit, mun housuissa ketjun pituus noin 60cm.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin