↑ Palaa kohteeseen Videoita

gummiklinik 2

Tämä aihe sisältää 13 vastaukset, 2,024 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  latex1 10 vuotta, 1 kuukausi sitten.

Esillä 14 viestiä, 1 - 14 (kaikkiaan 14)
  • Julkaisija

latex1
    Osallistuja (Participant)

lederhose

Voisitko latex1 ystävällisesti neuvoa tarkemmin miten videon saa pelittämään. Kiitos…

latex1

Klikkaat linkkiä, avaamaltasi sivulta valitset free -kohdan ellet ole rapidsharen maksava asiakas, kirjoitat ruutuun nelimerkkisen sarjan ja painat enteriä. Kohta ruutuun putkahtaa ilmoitus minne tiedosto ladataan.
    Toistat näin jokaisen tiedoston kohdalla. Tosin jos olet ilmaisasiakkuutta käyttävä jokaisen lataamasi tiedoston välillä joudut odottaan muutaman tunnin. Kun olet kaikki ladannut koneellesi, pura ne WINRAR-ohjelmalla tuplaklikaten ensimmäistä tiedostoa (eli monteil2.part1.rar).
    Kun winrar kysyy salasana kirjoita ruutuun maxxraven.
    winrar purkaa tiedostot automaattisesti yhdeksi noin 650Mb videoksi.
    Sen jälkeen vain tuplaklikkaat Monteil2.avi -tiedostoa katsellaksesi media playerissä sen tai valitset koneeltasi haluamasi videoiden katseluohjelman.

Naama
    Jäsen

Oon kans koittanu metsästää noita Viola leffoja, melko huonolla menestyksellä ilmeisesti..kolme vaiko neljä mulla on niitä, ja mä kans tykkään niistä..melkolailla harmillinen toi kolmen tunnin odotus sinänsä, kun joutuu käymään töiskin välillä, mut neljä osaa ehdin lataan tänään.. huomen ehdin ehkä kaks, ja torstai aamulla viimesen.. 8) toivottavasti toimii kans.. 🙄 jos haluisit vaihtareita kyseisistä leffoista, voitas kokeilla jotain suorempaa yhteyttä? voin ilmotella mitä mulla on ja toisinpäin?

QwertyEL
    Jäsen

Rapidsharea voi kyllä huijata kun katkaset hetkeksi nettiyhteyden,
    Windowsin komentokehotteessa kirjoitat "ipconfig /release" ja perään "ipconfig /renew" ja yhdistät uudelleen.
    Kone saa silloin uuden ip-osoitteen jonka rapidshare luulee toiseksi koneeksi ja voi imuroida heti seuraavan pätkän 🙂

Ei aina välttämättä kerkeä se ip vaihtua mutta koittaa uudestaan saman niin kyllä se vaihtuu.

Anonyymi
    Avainmestari (Keymaster)

"QwertyEL" wrote: Rapidsharea voi kyllä huijata kun katkaset hetkeksi nettiyhteyden,
    Windowsin komentokehotteessa kirjoitat "ipconfig /release" ja perään "ipconfig /renew" ja yhdistät uudelleen.
    Kone saa silloin uuden ip-osoitteen jonka rapidshare luulee toiseksi koneeksi ja voi imuroida heti seuraavan pätkän 🙂

Ei aina välttämättä kerkeä se ip vaihtua mutta koittaa uudestaan saman niin kyllä se vaihtuu.

Eipä se välttämättä vaihdu. Riippuu ihan DHCP-palvelimen asetuksista. Jos osoite on määritetty vanhenemaan vaikka viiden päivän päästä, niin saa siinä sitten takoa ipconfig /release:a jonkin aikaa.

M84
    Jäsen

Tai jos on kiinteä ip niin ei onnistu.

Matxi
    Jäsen

! CRC failed in the encrypted file Monteil2.avi (wrong password ?)

maxxraven salasanalla

latex1

Toisinaan saattaa käydä niin että kun imuroit rapidsharesta, tiedosto korruptoituu. Kun purat pakettia, niin winrar ilmoittaa tuon tekstin mutta myös sen paketin numeron joka on korruptoitunut. Itse jouduin imuroimaan paketin 4 kolme kertaa ennenkuin sain sen terveenä perille ja sain purettua.
    Salasana on oikea.. joku pakatuista tiedostoista vain on imuroinnin aikana vioittunut.

Matxi
    Jäsen

Tuli tuo homma mieleen kyllä hetikohta viestin kirjoittamisen jälkeen. 😀

latex1

"Matxi" wrote: Tuli tuo homma mieleen kyllä hetikohta viestin kirjoittamisen jälkeen. 😀

Harmi ettei tullut ennen kirjoittamista.. olisin säästänyt sormiani 😉

Matxi
    Jäsen

"latex1" wrote: [quote="Matxi"]Tuli tuo homma mieleen kyllä hetikohta viestin kirjoittamisen jälkeen. 😀

Harmi ettei tullut ennen kirjoittamista.. olisin säästänyt sormiani 😉
    Niin.. Sekä tietty näppäimistön kuluminen!

LtxDevil
    Jäsen

No johan oli video. Mikä siinä on, että aina pitää tuota kusemista yms. sotkea mukaan? Oi kun löytyis jonain päivänä video, jossa olis vaan lateksia ja tavan seksiä. Sellasta menoa, mitä vois naisenkin kanssa kahtoa. Tietty sitä lateksia pitäis olla paljon, ja läpinäkyvää.

latex1

"Rgm" wrote: No johan oli video. Mikä siinä on, että aina pitää tuota kusemista yms. sotkea mukaan? Oi kun löytyis jonain päivänä video, jossa olis vaan lateksia ja tavan seksiä. Sellasta menoa, mitä vois naisenkin kanssa kahtoa. Tietty sitä lateksia pitäis olla paljon, ja läpinäkyvää.

Saksalaiset taitaa tykätä pissileikeistä.. Pelkkää lateksia ja seksiä on monissakin leffoissa. Esim. Piraten leffat on tavallista jenkkitusinatyyliä mutta lateksivaatteilla lisättynä. Itse olen jo niin tympääntynyt tavalliseen tusinakamaan että haeskelen aina kaikkea uutta maustetta.

Esillä 14 viestiä, 1 - 14 (kaikkiaan 14)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin