↑ Palaa kohteeseen Kuvia

Girlsinleatherandboots

Tämä aihe sisältää 8 vastaukset, 1,508 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Karma 8 vuotta, 7 kuukautta sitten.

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija

WetLeather
    Osallistuja (Participant)

Makee yhdistelmä: Nätti nainen ja mustaa nahkaa:

http://www.girlsinleatherandboots.com/page34.html

…upeat hanskat.

-WL-

Divided

No jaa. Katsotaan nyt tätäkin kuvaa…

Niin vaan Michelinit vyötäröltä tursottaa… 😡

Nätti on nainen! Urheilu ei ole jokaisen ihmisen elämän suola, eikä tarvitsekaan. Aika samaa tulee usein suomalaisista miehistä todettua, mitä Divided tuossa alempana huomautti Micheleneistä, eli enpä sitten tiedä… Kaikille oma makunsa! 🙂

WetLeather

..totta on makuasian suhteen. Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä.

Minun mielestä naiselle kuuluu tietynlainen pyöreys. En tarkoita mitään ylenpalttisesti roikkuvaa, ylilihavaa, vaan normaalia pyöreyttä. Meillä Suomessa on paljon kokonsa puolesta em. mallin kaltaisia naisia, enkä henkilökohtaisesti pidä heitä yhtään rumana. Päinvastoin..

Mutta kuten Karma totesi: Kaikilla oma makunsa!

Kiitos kommenteista :O)

-WL-

Jayteasee

Aina on kiva päästä sanomaan jotain tympeätä, ja onhan se melkein kun olisi telkkarissa kun itsekirjoitettu teksti näkyy jollain foorumilla… "Mutta tottahan se on, kaikkihan sen näkee…" No niin näkee. Vaihtoehtoisesti voi olla katsomatta kuvia jos ei mene profiiliin. Tai vaieta jos ei hyvää sanottavaa ole…

Anteeksi vaan mäkättäminen mutta nyt just pani vituttamaan tuollainen.

Obsession
    Jäsen

^ Komp

Ja makunsa kullakin ja niin myös minulla. Se ei tarkoita silti kuitenkaan sitä, että mä huutasin joka kuvaan jotakin tympeetä jostakin ihmisesta/asiasta, jos en siitä pidäkkään. Minusta on mahtavaa, että maailmassa on erilaisia ja erinmallisia ihmisiä 🙂 Onpahan jokaiselle jotakin ja jokaiseen makuun.
    Olenhan itsekkin hiukan liian paksu perhoseksi vai miten se meni. Ylpeä itsestäni olen ja itse itseni kannnan 😉

Divided

Tällä sivustolla on ennenkin havaittu se, että mihinkään asiaan ei kestetä kritiikkiä. Jos jollain on jostain asiasta eriävä mielipide, niin sen julkituominen pitäisi olla yleisesti hyväksyttävissä ja myös kestettävissä.

En väitä, että kaikki löytyneet kuvat olisivat vastenmielisen näköisiä – olen myös kehunutkin joitain löydöksiä, jos satutte muistamaan.

WetLeather

To Obsession :

😉

-WL

"Divided" wrote: Tällä sivustolla on ennenkin havaittu se, että mihinkään asiaan ei kestetä kritiikkiä. Jos jollain on jostain asiasta eriävä mielipide, niin sen julkituominen pitäisi olla yleisesti hyväksyttävissä ja myös kestettävissä.

En väitä, että kaikki löytyneet kuvat olisivat vastenmielisen näköisiä – olen myös kehunutkin joitain löydöksiä, jos satutte muistamaan.

No jaa, minä olen vähän tuon alastomansuomen kautta miettinyt tätä, enkä oikeastaan näe sittenkään mitään syytä tietynlaiselle kritiikille. Kuvaustekniikkaa, kuvanlaatua tms. voi tietty kritisoida (viitaten esimerkiksi yhteen viikonloppukuulumiskännykameraketjuun mistä ei saanut oikeastaan mitään selvää muuta kuin pikseleistä) ja se on rakentavaakin, mutta henkilön fyysisiin ominaisuuksiin ja makuasioihin vaatetuksessa puuttuminen kritisoivassa mielessä tuntuu oikeastaan turhalta. Miksi pitäisi ilmoittaa, ettei tykkää siitä miltä tuo henkilö näyttää? Fiksumpaa olisi vaan pysyä hiljaa. Kyllähän hiljainen sensuurikin nimittäin toimii, muttei ole yhtä hyökkäävä: jos ei tule mitään kommenttia, ei ihmiset näemmä ole tykänneet. Harmi. Jos sitten tulee edes muutama komma, voi se tuoda hymyn huulille.

Toisekseen tyyli voi olla myös vähän kunnioittavampi. "Michelinrenkaat" yhdistettynä ällöttyneeseen hymiöön on vähän negatiivisesti latautunutta… Eli puhutaan kai niistä kohteliaista tavoista ja keskustelukulttuurista. 🙂 Ei niiden puutetta tai ilkeyttä viestissä voi pukea "kritiikiksi" halutessaan.

Nojaa, menipä ihmettelyksi taas tämä. 😀 Pitää kuitenkin todeta lopuksi, että kaikki meistä ovat arvokkaita tällä foorumilla!

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin