↑ Palaa kohteeseen Videoita

Foorumilaisten videoita

Tämä aihe sisältää 12 vastaukset, 1,447 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Feird 7 vuotta, 6 kuukautta sitten.

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
  • Julkaisija

joy4us
    Jäsen

Moi kaikille

Milloinkas LadyKati:n, LucyLtx :n, Feird:n ja myös muiden tuotoksia sais myös videona 😀 Suosio olis taattu :clap:

Feird
    Jäsen

Noo, ku sais videokameran ensin jostain… 😀

johnfinnish
    Osallistuja (Participant)

Eikös videoasetus ole löytynyt kaikista pokkareista jo koko 2000-luvun 😉

Feird
    Jäsen

Jos täsä jottai ruvetaa tekemää ni tehää kunnol kans! 😀 Ei mittää digikameraräpellyst…

johnfinnish

Hyvä näkökanta ja omaakin oikeasti edustaa! :thumbup:

Kumikarhu

"Feird" wrote: Jos täsä jottai ruvetaa tekemää ni tehää kunnol kans!

Toivottavasti tämä oli niinkuin lupaus 🙄 😀

Latex

Ilmottaudun kyllä vapaaehtoiseksi kuvajaksi näihin karkeloihin!!! 😯 😉

bvirtanen
    Jäsen

"Latex" wrote: Ilmottaudun kyllä vapaaehtoiseksi kuvajaksi näihin karkeloihin!!! 😯 😉

Joo ja mä voin tulla äänimieheksi, tyyliin pulkkinen 😀 Mahakin alkaa olemaan sitä luokkaa jo 😀

Kumijari

"bvirtanen" wrote: [quote="Latex"]Ilmottaudun kyllä vapaaehtoiseksi kuvajaksi näihin karkeloihin!!! 😯 😉

Joo ja mä voin tulla äänimieheksi, tyyliin pulkkinen 😀 Mahakin alkaa olemaan sitä luokkaa jo 😀

Hä…??!! No wittu… hirveetä titityytä kuuluu mun pöntössä…! :mrgreen: :thumbup:

Feird
    Jäsen

ehheh..kyllä mä luulen että innokkaita löytyy 😛 ..mites toi ammattitaidollinen puoli? 😈

Latex

"Feird" wrote: ehheh..kyllä mä luulen että innokkaita löytyy 😛 ..mites toi ammattitaidollinen puoli? 😈

Ei se taito Vaan Antaumus!!! 🙄 🙂

Lucy_Ltx
    Jäsen

😯
    Buahah… Mäkin joskus eksyin johonkin videokameran eteen muutamaan otteeseen, mut jäivät pätkät arkistojen aarteiksi itsekritiikkimittarin piipatessa punasella… Jotenkin julkaisukynnystä nosti se "ketä kiinnostaa"-ajatus kun asuina jotenkin NIIN nähtyjä normi catsuit ja mekkovirityksiä…

Mut Feirdi, susta ja siitä uudesta melko erikoisesta pukukokonaisuudesta ois kyllä jännä nähdä liikkuvaa pätkää!! 😈
    Mäkin voin tulla kuvaamaan, en ole ammattilainen, mutta rensselit löytyy!

Feird
    Jäsen

Onhan tota pyöritelty Calitrin kans mielessä et jossain vaiheessa kokeilis tehä videopätkiä. Ite on tullu tota alaa vähän aikaa täsä opiskeltuakki ni onnistuis noi editointihommat sun muut. Mut tosiaan, kyl siinä varmaa tulis aikamoinen itsekriittisyys ja perfektionismi vastaan, et en tiedä tulisko julkastua mitään. Täytyis ny ensin koittaa himassa vähän ja kattoa. 🙄

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin