↑ Palaa kohteeseen Novelleja

Fetistin fantasia

Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 0 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Anonymous 4 vuotta, 3 kuukautta sitten.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija

Anonymous
    Jäsen

Fetistin fantasia

Poikaystäväni Timo on valjastanut minut seksiorjakseen, tietenkin olin alkanut leikkiin vapaaehtoisesti ja säännöistä on sovittu. En tiedä mitään tulevasta illasta, minun kuuluu vain totella ja suorittaa minulle annettavat tehtävät. Istun keittiötuolissa paksulla narulla kiinni köytettynä, en pääse juurikaan liikkumaan. Ylläni on vain rintaliivit, pikkuhousut, stay up sukat ja pitsinen läpinäkyvä paita. Timo juo olutta ja minä voin juoda pillillä siideriä. Jännittää mutta odotan mielenkiinnolla tulevaa.

Me vain istumme, juttelemme ja juomme, ensimmäinen tehtävä on juoda kolme siideriä. Odottelen edelleen mitä tuleman pitää, saanko käydä vessassa kun sen aika tulee. Pian saan toisen tehtävän jota voin tehdä siideriä juodessa, joudun keksimään keinon miten iskisin ravintolasta miehen. Kerron miten olen pukeutunut ja mitä tekisin että saisin miehen kiinnostumaan itsestäni. Tehtävä osoittautuu hankalaksi, Timo on vaativalla tuulella. Kun Timoa miellyttävä keino löytyy niin hän hyväksyy tehtävän suoritetuksi. Siiderit juotuani Timo vapauttaa minut tuolista ja pääsen vessaan.

Seuraava tehtävä on meikata itseni, saan tietää että lähdemme ulos. Meikkaukseni aikana Timo on laittanut minulle alusasuni valmiiksi, kumia. Tätä pelkäsin, tähän asti olin päässyt yllättävänkin helpolla. Minua hieman hirvittää ulkoilu orjaleikin merkeissä kumiasuun pukeutuneena mutta aion silti totella ja jatkaa leikkiä. Timo levittää talkkia iholleni ja alan pukeutumaan kumiseen asuun. Ensin pyöräilyhousut haarahalkiolla, sitten korsetti ja pitkät sukat jotka kiinnitän korsetin sukkanauhoihin. Minun pitää mennä peilin eteen, saan kiillotus suihkeen jolla viimeistelen asuni.

Seuraavaksi minun pitää käydä jälleen vessassa, teen tarpeeni housujen pienestä haarahalkiosta, saan tietää että seuraavaan kertaan voi olla pitkä aika. Kun saan tarpeeni tehtyä silmäni peitetään huivilla ja minun pitää mennä sängyn päälle kontilleen ja pyllistää kunnolla jalat hieman levällään. Hetken kuluttua tunnen kun pimppiini levitetään liukuvoidetta, sen jälkeen myös peräaukkoni saa saman liukuvoide käsittelyn. Liukuvoide saa jännitykseni jälleen kohoamaan. Käsittelyn jälkeen joudun odottamaan hetken pylly pystyssä kunnes saan nousta seisomaan ja ottaa huivin pois silmiltä. Näen Timolla kädessään tanssihousut, kumiset pikkuhousut joissa sisäpuolella kaksi dildoa, tytölle molempiin reikiin. Tuijotan syvään huokaisten housuja, ne on valmiit päälle puettavaksi, dildot kiiltelevät liukuvoiteesta. Alan pukemaan tanssihousuja, hengitykseni kiihtyy samassa tahdissa kun työnnän dildoja hitaasti sisääni. Nyt alusasuni on valmis, ihonmyötäinen kumi peittää minut rinnoista alas varpaisiin saakka. Kävelen hieman ja tunnustelen oloani, varsinkin dildot saavat minut hyvin kiihottuneeksi. Toivon että seuraavaksi minut sidottaisi kiinni sänkyyn ja naitais oikein kunnolla, toiveeni jää vain haaveeksi.

Leikki jatkuu, Timo kysyy muistanko asun jonka kuvailin äskettäin, minun pitää pukeutua kyseisellä tavalla. Tanssihousut saivat minut unohtamaan ulos lähdön, enhän varsinkaan siinä kuvailemassani asussa voi lähteä ulos, verkkosukissa, nahkahameessa ja poolopaidassa. Timo huomauttaa että olinhan ennenkin pukenut verkkosukkahousujen alle toiset sukkahousut, miksei nytkin. Jatkan leikkiä, otan päälysvaatteet esille, nyt hoksaan miksi asuni piti olla sellainen joka minulla on itselläni. Pukeudun ensin ihonvärisiin peittäviin sukkahousuihin, vyötärölle laitan mustan pitsisen sukkanauhavyön ja kiinnitän siihen mustat verkkosukat. Pukeudun vielä ihonmyötäiseen poolopaitaan ja hieman polvien yläpuolelle ylettyvään nahkahameeseen. Käyn katsomassa itseäni peilistä, olen seksikkään näköinen mutta mistään ei huomaa millainen alusasuni on. Keikuttelen hieman lantiotani, Timo läppää välittömästi minua kädellä takapuolelle ja puistaa hieman päätään, minun tekisi mieli hieman nauttia tanssihousuista.

Timo kiinnittää minut uudelleen keittiötuoliin ja lähtee itse pukeutumaan. Joudun odottelemaan hetken ja saan siideriä juotavaksi. Kun Timo on valmis hän tulee vapauttamaan minut, käyn vielä tarkistamassa meikkini ja asuni. Vielä nahkaiset nilkkurit ja villakangastakki niin olen valmis, lähdemme ulos.

Kävelemme rauhallisesti, saan tietää että kohteemme on lähellä sijaitseva yökerho. Arvaan jo siellä odottavan tehtävän, miehen iskeminen. Saavumme yökerholle, pian saan kuulla että arvaukseni osuu oikeaan, tehtäväni on vietellä mies kotona kuvailemallani tavalla. Timo tilaa meille juomat, Istumapaikkoja on enää niukasti tarjolla joten jäämme seisoskelemaan baaritiskin lähistölle. Katselen ihmisiä, tunnen olevani hieman humalassa ja se helpottaa jatkamaan leikkiä. Sitäpaitsi minulla on niin itsevarma olo että kuvittelen iskeväni täältä kenet vain haluan. Yksi mies tulee juttuttamaan minua, en oikein innostu keskustelemaan hänen kanssaan. Huomaan että minulla riittää miespuolisia ihailijoita, kuinkahan paljon keräisin katseita jos he tietäisivät mitä minulla on vaatteiden ja varsinkin hameen alla.

Kun koittaa hitaiden aika, juon siiderin loppuun ja päätän suorittaa tehtävän. Hylkään muutaman ensimmäisen tanssiin kutsun, haluan miehen joka miellyttää minua. Sitten tulee pyyntö johon suostun, siirrymme tanssilattialle. Yritän hoitaa asian ohjeiden mukaan, aloitan tanssimisen heti alkuunsa aivan miehessä kiinni. Kun olemme hetken tanssineet alan hitaasti laskemaan käsiäni miehen selkää pitkin alaspäin, silittelen ja tunnustelen hänen peppua. Kappale vaihtuu, jatkamme tanssia. Painan lantioitamme entistä tiukemmin vastakkain, alan tuntemaan pientä erektiota. Innostun tilanteesta, sydämeni pompottaa vimmatusti, tunnen kuinka pimppini on jo aivan märkä, tanssihousut suorastaan pakottavat liikkumaan lantiota miehen kalua vasten ja erektio vahvistuu vahvistumistaan. Mies vastaa samalla mitalla takaisin, puristelee minua takamuksesta ja tekee melkeinpä naintiliikkeitä minua vasten. Orgasmini ei ole kaukana, epäilen että mieskin on laukeamaisillaan. Tunnen sisälläni helpotuksen tunteen hitaiden loputtua, kiihotukseni oli jo karata käsistä. Mies pyytää minut pöytäänsä, suostun ehdotukseen.

Huomaan Timo hymyilevän minulle hieman. Kävelen miehen perässä hänen pöytäänsä, pyydän lupaa istua hänen syliinsä. Keskustelemme hetken, minun tekisi mieli hieroa peppuani miehen kalua vasten, maltan kuitenkin mieleni. Pian kerron tekaistun syyn että minun pitää mennä, pyydän kuitenkin häneltä puhelinnumeron. Kynän löytymisen jälkeen hän saa numeronsa kirjoitettua paperille. Kuiskaan miehelle minne haluan numeron talteen, hän katsoo minua hetken ja tekee pyytämäni. Levitän hieman jalkojani, mies laittaa kätensä hameeni alle. Tunnen käden siirtyvän hitaasti reiteni sisäpintaa pitkin ylöspäin, sormet ujuttautuvat verkkosukan alle ja jättävät sinne pienen paperilapun. Käsi silittää hetken reittäni paperilapun päältä, jännitän mitä käsi minussa tuntee, toisaalta toivoisin miehen tutkivan minua hieman rohkeammin. Huokaisen kuitenkin helpotuksesta kun käsi siirtyy hitaasti reittä pitkin pois. Hieron hieman peppuani miehen etumusta vasten ennen kuin nousen ylös, moikkaan miehelle ja poistun vapisevin askelin paikalta. Tehtäväni on suoritettu. Minua hieman harmittaa miehen puolesta, hän joutui vain leikkimme "pelinappulaksi".

Käyn antamassa vinkin Timolle lähdöstäni, haen takin ja menen ulos odottelemaan, saan rauhoitella hetken itseäni. Timo tuleekin melkein heti perässä, lähdemme kävelemään rauhallisesti kohti kotia. Kotona riisumme ulkovaatteet ja menemme peilin eteen. Timo seisoo takanani kiinni minussa, suukottelee niskaani. Jännittyneenä odotan mitä seuraavaksi tapahtuu, saanko vielä uutta tehtävää. Timo jatkaa minun riisumista, paita saa lähteä, kädet siirtyvät puristelemaan hellästi rintojani. Hetken kuluttua myös hameeni riisutaan, Timo ujuttaa kätensä sukkahousujeni sisään. Käsi puristelee hellästi tanssihousujen etumusta, toinen käsi tutkii rintojani korsetin läpi, kaulani saa suukottelua, nautin tilanteesta. Pian rintaani puristeleva käsi siirtyy ujuttautumaan verkkosukkani alle, Timo liikuttaa sormiaan kohti paperinpalaa ja kysyy "mikä täällä on" ja samalla saan voimakkaan orgasmin.

Siirrymme makuuhuoneen puolelle, Timo riisuu nopeasti itseään, nyt näen että hänelläkin on ollut kuminen alusasu, ihonmyötäinen t-paita ja pyörähousut penisaukolla, ne saavat jäädä päälle. Penis tulee housuista ulos pienestä reiästä ja on vahvassa erektiossa, saan hetken ihailla oman mieheni hyvännäköistä vartaloa. Seuraavaksi minä saan riisuutua verkkosukista, sukkahousuista ja kiihottavista tanssihousuista. Timo laittaa minulle ranteisiin ja nilkkoihin nahkaiset kahleet ja kiinnittää minut niistä sänkyyn, makaan selällään jalat reilusti levällään märkä pimppi valmiina naitavaksi. Timo näyttää minulle miehen antamaa puhelinnumeroa ja kysyy "haluatko että soitan tämän miehen naimaan sinua". Ajatus tuntuu kiihottavalta, mietin hetken mutta ilmeisesti hieman liian kauan, Timo toteaa "ilmeisesti haluaisit". Samalla saan suuhuni pallomaisen suukapulan, Timo tulee sisääni ja nai minua todella rajusti. Olen täysin Timon armoilla mutta nautin kovasta käsittelystä.

Timo poistaa minulta suukapulan ja päästää käteni vapaaksi, pääsen puristelemaan hänen kiinteää kuminverhoamaan peppua. Minulla on paikat hellänä tanssihousuista mutta silti tekisi mieli vielä saada lisää. Samalla totean että jos äskeinen oli rangaistus flirttailusta alan flirttailemaan miehille päivittäin 😉

Jännittävä leikkimme on päättynyt, leikki joka oli vain pelkkää kahden ihmisen mielikuvitusta.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin