↑ Palaa kohteeseen Videoita

Fetissit. Missä kulkee fetissin ja mieltymyksen raja?

Info Foorumit Fetissi / Kinky – kuvia- videoita ja novelleja Videoita Fetissit. Missä kulkee fetissin ja mieltymyksen raja?

Tämä aihe sisältää 2 vastaukset, 419 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  pehmo 1 vuosi, 9 kuukautta sitten.

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Julkaisija

Shinyboy
    Jäsen

Sex & Sånt Jakson 25 aiheena Fetissit. Missä kulkee fetissin ja mieltymyksen raja? Kenelle fetisseistään voi kertoa ja kuinka asia pitäisi ottaa esille mahdollisen kumppanin kanssa? Fetissejä käsitellään yhdessä toimittaja Dan Granqvistin kanssa.

http://areena.yle.fi/1-2408481

Divided
    Osallistuja (Participant)

Ihan ok pätkä.

Nyt vaan jukkapalmut itämään.

pehmo
    Osallistuja (Participant)

Njaa, tästä ohjelmasta on mainittu jo aiemminkin täällä, kun jaksolla alkaa olla jo ikääkin toista kuukautta.
    fetisseja-sex-sant-issa-t6285.html

Shinyboyn linkkaama kuva kyllä lupaa vähän liikaa. Ihan ok pätkä silti.

Lisäksi pitää sanoa, että aika ankea sarja. Ymmärrän, että valtakunnallisella kanavalla ei voi pureutua, ennen lasten nukkumaanmenoaikaa, kovinkaan syvälle erotiikkaan, mutta joku roti siinä pitäisi sentään olla. Täysvaniljat studiossa jakamassa tutuntutuilta kuultuja juttuja ja punastellen ihmettelemässä, voiko makuuhuoneessa tehdä myös "sillain". Mikäli halutaan oppia "pervoista" jotain, niin eivätkö ne "pervot" tietäisi asiasta jotain.

Minä ainakin tiedän miksi minä olen tällä foorumilla..

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin