Feirdin fotoja

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 166)
  • Julkaisija

Tuolla on vanhoja ja uudempia..sain aikaseks laittaa nuokin kuvat tuonne kuvapalveluun =) Suurin osa on varmaa tuttuja leikkikehästä, mutta on siellä muutama ennen julkaisematonkin mukana. Lisää tulee jossain vaiheessa…

http://s661.photobucket.com/albums/uu339/Feirdie/

Guest password on nahkafoorumi

0

Voi harmi! Sen verran olen utelias outsider, että en tajuu tota salasanahässäkkää ja kuvasi jäi näkemättä! Leikkikehästä muistelisin, että tiedossa olisi voinut olla ihan herkkuakin, sinällään too bäd för mii. 👿

0

Ei siin pitäis olla sen ihmeempää ku tota linkkiä klikkaa et se kysyy tuota salasanaa…sitte pitäis toimii, itekki iha uus käyttäjä kyl tuolla palvelussa et en osaa iha tarkallee neuvoo 😳

0

Toimii! TOIMII! En huomannu tuota guest passwordia ja oli hukassa. HUOH, Liian hätäne. Sie näytät kyllä tyttö hyvältä noissa vermeissä. <3 Njams. Tuo lilakumi ja sun blondi tuCca on ihan mahottoman valloittava yhdistelmä. 😈

0

Kiitos oikein paljon 🙂 eipä sunkaa kuvissa oo paljon valittamista, päinvastoin :mrgreen: kiva että on muitaki innostuneita

Seuraavaks ku pääsen alottelee uutta kumiprojektia ni tuleeki sitte keltasta ja mustaa..jotain biohazard-rubberdoll-tyylistä..mutta ei mennä asioiden edelle..tällä hetkellä vielä liila kausi meneillään 😛

0

Olipas kyllä hienoja kuvia :thumbup:

0
    Kumijari avatarKumijari
    Osallistuja

Hienoja kuvia :thumbup: Mulla on aina ollut sellainen käsitys että tämä nimimerkki on mies mut eipäs ollutkaan 😆 Siinä on kyllä nainen minun makuuni 😉 …mistä tuollaisen löytäisi…. 🙄

0

Kaukana miehestä! 😀

Liilat omia suosikkeja, varsinkin latexass.jpg ja DSC02008z.jpg! :thumbup:

0
    johnfinnish avatarjohnfinnish
    Osallistuja

Hienoa Feird!! Pidän paljon myös siitä että kuviin keskitytään ja niissä on tekemisen luovuuttakin. Kuvia oon jo seurannut toisellakin foorumilla nassekuvineen jne. Yksi harvinainen naisrintaman edustaja! :thumbup:

0
    Latex avatarLatex
    Osallistuja

Omas likka hienoa kvuia itestään laittanut :clap: :clap: :clap: Tahtoo vaan lisää!! 🙂 🙂 😯 😯

0
    coollatex avatarcoollatex
    Osallistuja

Feirdi, LOISTAVIA kuvia! :clap:

0

Kaunis nainen, hyvin viehättävän näköinen. :thumbup:

0

Kuvat on kyllä hienoja :thumbup:

0

Hienoja vaan on ja jatkuu………

0

Upeita upeita kuvia! ^^

0
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 166)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.