↑ Palaa kohteeseen Mies etsii naista

Etsin valtiatarta Oulusta tai lähistöltä

Info Foorumit Fetissi – Deitti Mies etsii naista Etsin valtiatarta Oulusta tai lähistöltä

Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 1 kirjoittaja, ja siihen kirjoitti viimeksi  OrjaZ 4 viikkoa sitten.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija

OrjaZ
    Osallistuja (Participant)

Olen 33 vuotias mies ja etsin naista joka haluaa alistaa minut ja ottaa käyttöönsä. Ei ole väliä oletko kokenut Valtiatar vai haluatko kentes vain kokeilla ensimmäistä kertaa miltä tuntuu, kun voi kontrolloida miestä miten tahtoo. Olen valmis niin monenlaisiin leikkeihin. Minulle tärkeintä on tunne siitä, että nainen on vallassa ja että voin aiheuttaa mielihyvää Valtiattarelleni. Esim Bondage, Strapon, FinDom, Womanaizing ja monet muut asiat käyvät. Mikä tahansa juuri Sinua kiinnostaa.

Itselläni ei juuri kokemusta ole orjana olemisesta. Aikaisemmin ei ole elämäntilanteesta johtuen ollut juuri harrastaa tällaista kinkyilyä, mutta nyt tilanne olisi täydellinen tähän. Tätä olen mielessäni jo vuosikausia halunnut ja toivottavasti löydän naisen joka vihdoinkin näyttää minulle oikean paikkani.

Lisätietoa voin kertoa ja kuvia laittaa, jos olet kiinnostunut. Ota yhteyttä niin jutellaan lisää.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin