Palaa kohteeseen Vapaa keskustelu

Esittelyketjukas

Recent Activity Foorumit Muut Vapaa keskustelu Esittelyketjukas

Tämä aihe sisältää 134 vastaukset, 91 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi catsuit91 avatar catsuit91 1 kuukausi sitten.

Esillä 15 viestiä, 121 - 135 (kaikkiaan 135)
  • Julkaisija
    Nimetön

Terve,

ajattelinpa minäkin tässä esittäytyä kun täällä vaikuttaa olevan kohtuullisen letkeä tunnelma.

Eli minut tunnetaan parhaiten nimellä Trikoot, ja olen 27-vuotias pääkaupunkiseutulainen miespuolinen kinkyintoilija. Oma harrastukseni alkoi noin 10 vuotta sitten pienimuotoisesti lycran parissa, ja siitä lähti paisumaan kuin pullataikina. Tänä päivänä materiaalifetissieni joukkoon kuuluvat muun muassa kumi, nahka, lycra, univormut ja sporttivaatteet. Aktiviteettipuolelta BDSM ja erityisesti bondage on sydäntä lähellä. Englanninkielisinä termeinä CBT, TT, electro, edging, chastity, BC ovat tyypillisiä sessioiden juttuja. Bondagepuolelta suurimmat innostuksen kohteet ovat pakkopaidat, sleepsackit, muumiointi, kaikenkarvaiset huput ja gagit, häkit, raudat, köydet ja lääketieteelliset siteet.

Edellämainittuihin liittyen on kamppeita ja bondagekamaa kertynyt jo sellainen vuori että sen ahtaminen pieneen kaksiooni on osoittautunut haastavaksi.

Harrastan sessioissa kumpaakin puolta. Wantrubber ehtikin jo postata esimerkkejä dominoivasta puolestani. Mutta hyvin vahva subipuolikin itsestäni löytyy. Lisää kuvatuksia löytyy kotisivuiltani. Niin, ja koska täällä on vastakkaistakin sukupuolta niin ei saa unohtaa sitä tietoa että itse en heitä harrasta :D

Nimetön

No mutta päivää taloon!

Vuosia olen tätäkin foorumia lukenut, parisen vuotta vissiin ollut rekisteröityneenä, ja tämän nimimerkin takaa löytyy 25 vuotias 100% heteromies täältä kultaiselta länsirannikolta.

Suuri fetissi kumihanskoihin ja nahkasaappaisiin, ja niistä nautin oman naiseni kanssa. Hanskoista olen ollut kiinnostunut lapsesta saakka, saappaat alkoivat sykähdyttää teinivuosina. :) Jos omaat samoja kiinnostuksen kohteita, niin viestiä saa laittaa!

Nimetön

Hei,

Tsätin puolella minua on jo hieman näkynytkin mutta ajattelin nyt tänne jonkin alkuhöpötyksen väsätä että uskaltaisin raottaa sanaista arkkuani myös keskustelualueella.
    Täällä siis parikymppinen opiskelijaneito Tampereelta.
    Olen biseksuaali (tai ehkä panseksuaali?) ja parisuhteessa miehen kanssa. Hänen kauttaan tänne foorumille löysinkin.

Intohimojeni kohteita ovat lateksi, nahka, power exchange (switch olen), sitominen ja breath play, joista D&s-touhut perustavanlaatuisimpia ja pisimpään (eli niin kauan kuin muistan) ajatuksissa ja myöhemmin myös makuuhuoneessa esiintyneitä. Myös nahkaan muistan mieltyneeni jo hyvin varhaisessa vaiheessa, kun taas lateksi on minulle uusi mutta sitäkin miellyttävämpi tuttavuus (tosin muistan lapsuudessani ja varhaisnuorudessani keksineeni ilmapalloille luovempiakin käyttötarkoituksia kuin lastenkutsujen koristaminen, mutta onnistuin säästymään internetin pimeältä puolelta ja asia unohtui ennen puberteettia).
    Miesystäväni kautta päädyin kuitenkin kokeilemaan kumiasuja, ensin vähän jotain pientä, sitten vähän enemmän ja aika äkkiä varovaiset kokeilut johtivat siihen että asuja alkoi löytyä omistakin nurkista… Alle vuosi siinä meni ja nyt odotellaankin kahta catsuittia.
    Edellämainittujen lisäksi kengät ja erityisesti saappaat ovat lähellä sydäntä, joskin ehkä vähän eri mielessä kuin nuo muut… Kunhan hamstraan.

Rakkaimpia harrastuksiani ovat matkailu, viinit, elokuvat ja (fantasia&scifi) kirjallisuus, harmi vaan kun tuota aikaa ei ole ihan siinä määrin kuin toivoisi ja nuo jäävät aivan liian helposti muiden kiireiden jalkoihin. Elokuvia sentään tulee katseltua viinejä maistellen (ja usein enemmän tai vähemmän nonkonventionaalisessa vaatetuksessa), mutta varsinkin omaehtoinen lukeminen on viime aikoina jäänyt harmillisen vähälle.

Että semmoinen otus tämän nimimerkin takana.

Ja mainittakoon nyt vielä että en siis ole leikkikaveria vailla, semmoinen löytyy jo kotoa ;)

Nimetön

Morjes kaikki!
    Olen ollut jo jonkin aikaa tämän foorumin käyttäjä, mutta vasta nyt tämän osion löysin… :D

Eli, eli.. Olen 26 vuotias mies, Varsinais-Suomesta. Minua on kiinnostanut nahka- ja pvc-asut nyt noin 10 vuotta.
    Latex asuista kiinnostuin vähän myöhemmin, kuin myös bondagesta…
    Jo nuorena (15v) näin elokuvissa ihania nahka-asuisia naisia ja jotenkin siitä se lähti.. :thumbup:
    Omistan muutamat nahka ja pvc housut, ja halukas myös ostamaan latex asuja..

Minua kiinnostaa kauhu/toiminta/jännitys -elokuvat.
    Lueskelen aika paljon kirjoja, enimäkseen Stephen Kingiä ja rikosromaaneja.
    Kuntoilen, käyn miltein päivittäin lenkillä, pyöräilen ja salilla treenaaminen olisi tarkoitus aloittaa.
    Viikonloppuisin korkkaan viinipullon ja katson hyvän elokuvan, jollei sitten baari reissu kiinnosta…
    Olen ammatiltani kokki ja asun omakotitalossa.
    Tykkään matkustella, vaikken olekkaan hirveästi sitä osaa päässyt toteuttamaan.

Kiinnostaisi joskus mennä fetish bileisiin, koska en niissä ole koskaan käynyt.
    En myöskään tunne ketään, jota kiinnostaisi samankaltaiset asiat, kuin minua.

Välillä ihan liikaa vapaa-aikaa ja sitä sitten miettii, että mihin sen käyttäisi! :)

Kaippa tästä jotain uutta ilmeni! :)

Nimetön

Esittäydyn pikaisesti itsekkin. Olen 24-vuotias parisuhteessa elävä mies Pohjois-Pohjamaalta, eli nainen ja koira pyörii nurkissa. Kiinnostunut nahasta (Nahkatakin natina on paras ääni minkä tiedän), latexista, pvc:sta, toppatakeista (naisten ja jotkut miesten mallitkin) sekä itseni että vastakkaisen sukupuolen päällä. Harrastuksia fetissihommien lisäksi on valokuvaus ja kuntosali :)

Nimetön

Näitä lukiessa tuli vain mieleen, että kerrankin olen löytänyt itseni oikeaan paikkaan internetin ihmemaalimassa.

Sitten itse asiaan. Olen 25 asustelen tampereella. Mielenkiinnon kohteet menevät hyvinkin samaa rataa, kuin muillakin tällä foorumilla mutta listataan näitä nyt muutamia. Nahka ja lateksi tai oikeammin kaikki musta ja kiiltävä on aina mieltä lämmittänyt. Ajan saatossa nurkkiin on kertynyt kaikkea mahdollsita, millä ihmistä voi sitoa ja rangaista. Kipuhan on tunnetusti kivaa ja tuska fantastista. Myös pitkä vartiset maiharit ovatt hyvin lähellä sydäntä.

Nimetön

Moi vaan kaikille.

Olen tälläinen 24v bi mies, kanta-hämeestä. Suurimpia intohimoja on latex, pvc, ja kaikki muukin kireä ja kiiltävä :)
    Tyttöilyä olen harrastellut jo muutaman vuoden. En tiedä enkä muista mistä se homma lähti liikkeelle. :D
    Seksuaalisesti olen todella avoin kaikelle, ja kokeilun halua löytyy paljon.
    Olisi kiva tutustua saman henkiseen porukkaan, kavereita ei ole koskaan liikaa. :)
    Musiikki puolella tulee kuunneltua metallia ja konemusiikkia.

Nimetön

taidankin olla foorumin nuorimmasta päästä

19 v tampereella majaileva alunperin helsinkiläinen hetero, jolle pikkuhiljaa hiipinyt tällä hetkellä tulepalava nahkakiinnostus 16-vuotiaasta lähtien. jatkuva rahapula on vähän rajoittanut oman nahkakaman hankkimista, mutta hanskat ja housut löytyy jo ja eiköhän se tästä etene lähitulevaisuudessa; lukion jälkeen pudonnut vähän tyhjän päälle mutta heti työpaikan löydyttyä pitää alkaa kartuttaa kokoelmaa. sopisi muutenkin tyyliin kun kerran 80-luvun perässä juokseva metallihemmo olen.

Nimetön

Muutaman vuoden rohkeuden keräämisen jälkeen ajattelin muutamalla sanalla esitellä itseni. Olen pääkaupunkiseudulla asuva, naimisissa oleva reilu kolmekymppinen kaveri. Pakko myöntää, että nahka-asioissa olen todennut olevani myös jonkunverran bi-henkinen. Itse pukeuden toisinaan tiukkoihin tekonahkahousuihin. Nimenomaan todella tiukkoihin, sillä mielestäni nahkahousut ovat löysänä hirveät, tiukkana suorastaan parhautta. Tämä on tietysti vain minun mielipiteeni. Myös muuta materiaalia löytyy. Nahkahousuista yms. olen ollut kiinnostunut jo niin kauan, etten edes muista kuinka kauan. Olen huomannut vierailevani täällä foorumilla melko epäsäännöllisesti, välillä lähes joka päivä, välillä voi olla kuukausienkin tauko, mistä lie johtuu. Muuten olen luonnosta pitävä urheiluhullu, joka toisaalta viihtyy myös nokka kiinni kirjoissa.

Nimetön

Heips, Kai se olisi kohteliasta meidänkin esittäytyä vaikkakin jo jonkin aikaa olemme foorumilla seikkailleet. Olemme pääkaupunkiseudulla asusteleva fetish/kinkyhenkinen pariskunta. Mies 37v hetero / nainen 33v bi. Olemme intohimoisesti pvc/kumi asuihin suhtautuvia, omistamme kiitettävän valikoiman asusteita. Meihin saattaa törmätä esim kinkybileissä ympäri suomen sekä saksassa. Aina saa tulla moikkaamaan ja juttelemaan.

Nexo avatar
    Nexo
    Osallistuja (Participant)

Moro.

Joitakin vuosia tullut seurailtua rekisteröityneenä palstaa lähinnä passiivisena taustakatsojana mutta jos nyt hiukan itestä. Turkulainen 41 vuotias raskaammasta musiikista pitävä mies ja kiinnostuksen kohteiksi vuosien varrella on noussut nahkavaatteet (myös pvc kiinnostaa jonkin verran) ja naiset pitkissä saappaissa innostaa aina. Toinen josta innostun on erilaiset villa-asut. Erityisesti naisilla paksut villatakit ja- paidat saa kierrokset nousemaan ja katseen kadulla kääntymään 8) . Jonkin verran tyttöilyäkin tulee harrastettua ja se on sellaista yksikseen katseilta piilossa-meininkiä ja säännöllisen epäsäännöllistä. Välillä mennyt pitkiäkin aikoja ettei ole pahemmin kiinnostanut mutta viime aikoina innostus noussut taas tähänkin "lajiin" ja on tullut tilailtua joitakin vaatteita (pitkät nahkasaappaat, nahkahame, muutamat villapaidat ja -takit ja jotakin muuta pientä). Pidän itseäni melko avoimena seksin suhteen. Enemmän kallistunut naisten suuntaan mutta jonkin veran miesten välisetkin jutut kiinnostvat ainakin kokeilumielessä.

Pitää katsoa jos jossain välissä saa laitettua muutaman esittelykuvan tuonne kuvapuolelle.

Nimetön

Kai se on itsekkin lyhyesti esittäydyttävä :)

Tosiaan aktiivisesti jo kohta 6v ajan sivua selaillut 21 vuotias nuorimies keski-suomesta täällä (kyllä, olin n. 16v kun liityin tänne. Älkää banniko tästä synnintunnustuksesta :D) ja fetisseihin kuuluu nahka/kumi. Bdsm yms sidonta ei herätä suurinta mielenkiintoa mutta arvostan mitä kaikkea tekniikkaa siihen liittyy, esim solminnan taide :) oikein tyylikäs nahkastaili naisella tai muu hieman heruttavampikin tyyli saa kyllä sydämmen läpättämään. Aitouden perään en ole täysi natsi, kunhan näyttää hyvälle. Oikeastaan milä näyttää nahalle ja kiiltää (pl. Wetlook kangasfarkut) niin miellyttää silmää.

Nimetön

Hyvä,kun huomasin tämän.Olen newbie,olen kiinostunut nahka ja latexivaatteista,myös bdsm kiinnostaa.
    Olen keski-ikäinen nainen,kaksi lasta on siunaantunut ja aviomies siinä mukana.Haluaisin saada seksielämää jotain uutta ,varmaan tämä olisi hyvä. :D

Nimetön

Moi;)

Istuvasta ja kiiltävästä asusta olen ollut kiinnostunut kai aina.. Ja herra jumala 10v sivustolla postaamatta!

"Piukeet legginsit" sekä "foorumin chatista poimittuja" olleet suursuosikkeja tällä sivustolla mulle!

catsuit91 avatar
    catsuit91
    Osallistuja (Participant)

Heips, olen 26v biseksuaalinen normaalipainoinen ja muutenkin kohtuu “normaali”  :bye: kundi Itä-Suomesta. Latex on aivan ykkösjuttuni, mutta myös nahka ja PVC menee. Tykkäilen myös paljon BDSM:stä, bondagesta, breathplaysta, alistumisesta ja kaikenlaisesta pervoilusta. Tunnukset tosiaan löytyy itseltä myös BDSM-baarista ja fetlifestä, mutta tuli nyt laajennettua tännekin. Kummallakin edellämainituilla sivulla olen tosiaan samalla nimellä kuin täällä.

Kiinnostus latexiin tosiaan alkoi joskus juuri täysi-ikäiseksi tulon jälkeen. Sitten onkin menty törsäilemään rahaa siihen, kun tili on antanut myöten.

Esillä 15 viestiä, 121 - 135 (kaikkiaan 135)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.