Esittelyketjukas

Tämä aihe sisältää 136 vastaukset, 93 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Rookie avatar Rookie 1 vuosi, 7 kuukautta sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 137)
  • Julkaisija
    Nimetön

En bongannut missään tällaista. Jos on jo olemassa, niin poistakaa tää ihmeessä.

Eli olisi kiva saada vähän tietää jotain teistä. Siksi tällainen. Pakko ei tietenkään ole kirjoittaa, mutta suotavaahan se olisi. Muut täällä varmaan tietää toisensa jo aika hyvin, mutta minä olen newbie, enkä tunne ketään.

Eli.

Ikää on kertynyt hurjat 22 vuotta. Olen asunut avomieheni kanssa yhdessä jo kaksi vuotta. Sinä aikana meidän jalkoihimme on tullut pyörimään kaksi koiraa.

Harrastan lukemista, leffoja, kirjoittelua, kirjeenvaihtoa ( 😆 ), chattaamista, joskus irc, kuntosalia, uimista ja uusimpana harrastuksenani on taji.

Bdsm on allekirjoittaneen "se juttu". Pidän kengistä, pvc:stä, nahasta ja kaikesta muusta kivasta, mutta en niitä nyt välttämättä ihan fetisseiksi sanoisi. Ne vaan näyttää ja tuntuu kivalta.

RAKASTAN gootteja! Etenkin cyber-goth kolahtaa.

Musiikkimakuna: heavy, metal, hard-rock, goth-rock, industrial, trance, black metal, nu-metal…. 🙂

Tässä meidän piskit:

0
    Nimetön

Hannarit 😀

0

No ompa kumma, ettei viiden tunnin ja 4 minuutin sisällä kukaan ole kerennyt vastaamaan topicciin.

Mutta itse olen 31 vuotias mies Kuopiosta, kaksi koiraa, nahkavaatteita jonkinverran ja huterosti hetero. Nahka ollut elämässä jo 14 vuotiaasta lähtien ja ekat nahkahousut ostin 16 vuoden iässä senaikaisesta Dekadenzistä.

Ja myynnin alalla olen töissä. Eiköhän siinä jo jonkinverran itsestänikin.

0
    pete avatar
    pete
    Osallistuja

Moi!
    Olen 41 vuotias kymenlaaksolainen. Olen ollut nahasta kiinnostunut pienestä pitäen.
    Vaimolle hankittiin ekat nahkahousut yli 15 vuotta sitten.
    Itselle hankin nahkahousut vuosituhannen vaihteessa ja pitänyt melko säännöllisesti niitä sen jälkeen.
    Töissä olen prosessiteollisuudessa.

0
    Nimetön

"Divided" wrote: No ompa kumma, ettei viiden tunnin ja 4 minuutin sisällä kukaan ole kerennyt vastaamaan topicciin.

Älä nyt revi pelihousuja 😀 Tuon "hannarit" kommentin aikaan ketju oli jo luettu melkeen 60 kertaa.

0

42v it-alalla työskentelevä mies Länsi-uudeltamaalta. Ekat nahkapögät hankittu v.81 ekoista kesälomatienesteistä. Vaimo myös käyttää nahkaa. Olemme olleet yhdessä 15v. Vaimolla oli muuten nahkahame päällä kun tapasimme Pikku-Parlamentissa.
    Housuja löytyy yhteensä tusinanverran, takkeja puolitusinaa ja muutama hame ja sitten pvc:tä jonkin verran.

0
    Nimetön

moi

olen 27v. mies myöskin tältä huterasti hetero osastolta. Selaillaan sivuja vaimon kanssa. Itselläni ei asuja ole mutta vaimolleni niitä on hankittu senkin edestä. Jotain voisi tietysti hankkia itsellekin. Nahka ja pvc on kiihoittanut ihan teinipojasta lähtien eikä loppua ole näkyvissä.

0
    Nimetön

Minen ymmärtänyt tuota Hannarit-kommenttia ihan heti 😳 jaa vähänkö hidas… Enkä ole edes blondi 😛

Mutta siis

täältä löytyy 28 vuotta täyttänyt 2 pienen lapsen äiti ja joo niiden isukkikin tuossa nurkissa majailee 😆 . Hänen "ansiostaan" tänne eksyinkin. Ihmettelin että mikä tämä tällainen sivusto oikein sivuhistoriassa on ja kysymällä selvisi sitten että avokki pitää nahasta vaikkei mikään fetisti olekaan. No minäkin tänne sitten kirjauduin omalla nimimerkillä ja nykyään taidan itse käydä täällä useammin kuin mies 😉 .

Yhdessä ollaan viihdytty nyt 9 vuotta ja kodista löytyy lasten lisäksi 3 koiraa. Niitä nahkavaatteita ei vielä ole siunaantunut kovin monia, mutta kenkiä ja nahkatakki löytyy sekä joitain wetlook-asusteita. Nämä kaikki siis minun 8) . Ne aidot nahkahousut on luvattu mulle ostaa sitten kun pääsen takaisin entisiin haluamiini mittoihin. Mieshän ostaisin ne kyllä vaikka heti, mutta haluan ensin laihtua jotta kehtaan niitä sitten myös pitää julkisesti. Sitten kun ne saan niin mua ei varmaan muissa housuissa enää nähdäkään 🙄 .

Harrastuksiin kuuluu tällä hetkellä lähinnä nuo tenavat (ja käy ihan päivätyöstäkin) ja niiden kanssa melkein kaikki aika kuluukin sekä lenkkeillä yritän päivittäin joko lapsia työnnellen tai sitten sauvoen 😛 (siis sauvakävellen senkin pervot :mrgreen: ). Salille olisi jossain vaiheessa taas tarkoitus orjentoitua kun vaan aikaa siihen liikenisi. Lukisin jos olisi aikaa, mutta useimmiten sekin aika tulee istuttua sitten tässä koneen ääressä.

Musiikin suhteen olen aikas kaikkiruokainen ja nyt seuraa noloakin nolompi paljastus… tälläkin hetkellä kuuntelen Iskelmää, mistä mies ikuisena teinijytkytyksen ystävänä jaksaa mulle naljailla 😀

Niin ja piti vielä sanomani että täyshetero, mutta muutoin "mieleltään avoin" seksinkin suhteen.

0
    Nimetön

38 vuotias pvc / latex asuihin hurahtanut , äskettäin eronnut jässikkä pääkaupunki seudulta. Pvc on kiehtonut jo varmaan parikymmentä vuotta. Lateksi on parin viimevuoden tuttavuuksia. Asusteita löytyy kaapista jonkunverran,mutta aina tilaisuuden tullen täytyy hankkia lisää.
    Monien sattumien summana ero koitti alkukesästä, ja eräs syy oli tuo ex vaimon haluamattomuus ymmärtää mieltymyksiäni. Olihan noita syitä kyllä muitakin.
    Harrastuksiin kuuluu rata autoilu sekä autourheilu muutenkin sen kaikissa variaatioissa. Voisi ehkä sanoa että kaikki motor sport kiehtoo.
    Myös bändi / rock toiminta on lähellä sydäntä.
    Seksuaalinen suuntaus heilahtaa sektoriin täys hetero. En kuitenkaan ole tiukkapipo, vaan kaikki saavat tehdä mielestäni makunsa mukaan.

0
    Nimetön

Moro!

Olen 26v.Umpihetero jätkä keski-savosta! Emäntä ei ole vielä innostunut nahasta…ehkä sit joskus, mut itse omistan nahkahousut ja pari nahkatakkia! Nahkavaatteet on kiinnostanut mua useamman vuoden.Töissä olen kaupan-alalla!

0
    jaketheman avatar
    jaketheman
    Osallistuja

41 hetero, avoliitossa asuva. en omista mitään nahka-asuja, ellei kenkiä lueta 🙄 olen omistanut nahkatakin joskus…

pidän latexista, pvc:stä ja nahkasta naisten päällä. itseni päälle en sitä havittele…

muita fetish palstaa katsoen, voitte päätellä, että pidän sääristä, minihameista ja korkeista koroista..

harrastuksena autot ja salilla käynti. musiikki maku miltei sama kuin red dragonilla..

0
    Nimetön

26, Itä-Suomessa asusteleva mies. Nahka ei vetoa pätkääkään, muovi ja lateksi on mun juttuja. Kakarasta asti ollu viehtymys, fetissiksi kehittynyt pikkuhiljaa. Nykyisin muovi on se juttu, kumi jääny taka-alalle, mutta eiköhän se taas vaihda valtapaikalle ajan kuluttua…

Koira riekkuu nurkissa.

Musamaku Death- ja Blackmetal.
    Mitäs tähän kummempaa, privat liikkumaan, jos pittää kysellä 🙂

0

Mitähän sitä kertois?
    Ainakin harrastan itse kumiasujen tekemistä. Nyt noin puolet asuista on omatekoisia. Pää juttu on ehdottomasti latex asut mutta kyllä pvc ja nahkakin kolahtaa. Vaimo on enemmän nahkaan kallellaan ja varsinkin kenkiin. Sikäli olen onnellisessa asemassa että löytyy vaimo joka on jossain määrin hurahtanut näihin fetissi juttuihin. Aina vain enemmän ja enemmän.

0
    Nimetön

31v perheellinen(siis varattu) mies.

0
    Nimetön

Tämän tyylinen aihe onkin jo ehditty tekeen.
    http://nahkafoorumi.com/viewtopic.php?t=130
    Hieman vanhentuneita tietoja, että siinä mielessä hyvä tehdä uusia esittelyjä.

0
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 137)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.