↑ Palaa kohteeseen Pvc-asut

Erotiikkakeskus ?

Info Foorumit Fetissit Pvc-asut Erotiikkakeskus ?

Tämä aihe sisältää 5 vastaukset, 1,358 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  kumari 6 vuotta, 4 kuukautta sitten.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija

m.u.i
    Jäsen

kuulkaas mitenköhän ko. paikan sadeasujen koko kun itse ehkä
    tarvis xxl koon vaatteet mitotuksen mukaan mutta taasen asian toinen puolisko
    kuvissa näyttäis väliältä mallilta ❓ ❓ ❓ ❓ vai onko 8)

Että onko kokemuksii tuotteista arvon foorumilaiset ❓

Kunzmann
    Osallistuja (Participant)

"m.u.i" wrote: kuulkaas mitenköhän ko. paikan sadeasujen koko kun itse ehkä
    tarvis xxl koon vaatteet mitotuksen mukaan mutta taasen asian toinen puolisko
    kuvissa näyttäis väliältä mallilta ❓ ❓ ❓ ❓ vai onko 8)

Että onko kokemuksii tuotteista arvon foorumilaiset ❓

Ainakin materiaali on kivan tuntuista ja hinnat edulliset+nopea toimitus.

petemies
    Osallistuja (Participant)

Erotiikkakeskuksessa näyttää olevan vain kolmea kokoa, tuolla verkkokaupassa (http://pvc-u-like.com/), joka myös valmistaa mahdollisesti samoja asuja on enemmän kokoja, naisilla suurin koko näyttäisi olevan 2xl ja miehillä jopa 4xl, mitoitustaulukkoa en tarkemmin sivuilta löytänyt, mutta jos sinne lähettää omat mitat niin varmaan tarvittaessa tekeekin sopivan asun haluamastaan materiaalista, eikä noi hinnatkaan ihan hirveitä ole.

Niin ja kokemusta on ko kaupasta: vaivaton ja nopea toimitus, ainakin osui minun kohdalleni kahdella eri kertaa.

m.u.i
    Jäsen

Kiitoksii kovasti vastauksista :thumbup:

anti-shopista näyttäs löytyvän samanlaista matskuu
    pikkasen arvokkampana. muistaakseni 2X asti vai oliko kolmen 😉
    noh liekkö samaa ollenkaan ❓ ❓

PVC-Jannu
    Jäsen

Itse olen "kookasta" kokoa oleva, mutta sen voin taata, että tuotteet ovat mielyttäviä(ainakin omasta mielestäni) ja näin olen vähän muiltakin kuullut. Olen eräänkin erilaisen asun ostanut ja ei ole valittamista niissä. Toimitus on todellakin huippua ja laatukin on vastannut ihan omia odotuksiani. Siitä täytyy antaa putiikille ihan täydet kympit.

kumari
    Jäsen

Kannattaa olla suoraan yhteydessä kauppaan jotta saa mitä haluaa. Hyvät diilit oon ite tehny.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin