↑ Palaa kohteeseen Novelleja

Erään pojun unelma

Tämä aihe sisältää 7 vastaukset, 1,894 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  pvcman87 1 vuosi, 1 kuukausi sitten.

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija

pvcman87
    Osallistuja (Participant)

Selasin eräänä iltana netissä erään britti pojan blogia. Hän oli julkaissut mahtavia kuvia ja tilanteita erilaisista sessioista, joita hän oli tehnyt jossain paikassa, jota kutsuttiin Kartanoksi.
    Hän oli pukeutunut kokonaan latexiin ja hänet oli sidottu johonkin tuoliin. Katselin kuvaa ihaillen. Pojalla oli suukapula sekä siveysvyö.
    Mietin, kuinka siistiä olisi olla hänen tilallaan. Istua sidottuna siinä oudon näköisellä tuolilla. Kokonaan latexissa ja kuminaamarissa, joka hänellä oli päällään yhdessä kuvassa. Kiihotuin suuresti ja häpesin samalla… Olinhan hetero miehen alku. Mutta tilanne, johon tuo poika oli joutunut, kiihotti minua syvästi!
    Huomasin blogin lopussa pienen palaute alueen, johon kirjoitin heti ihailuni ja miten tahtoisin olla samankaltaisessa tilanteessa! Laitoin myös sähköpostiosoitteeni viestin loppuun, johon sitä pyydettiin. Painoin entteriä ja viesti lähti.
    Jatkoin yhä blogin lukemista.

Hetken päästä tablettini kilahti ja ilmoitti saapuneesta sähköpostiviestistä! Sivuutin sen hetkeksi, jokin mainos kai…
    Päästyäni blogin loppuun, suljin sen ja tarkistin viestini. Lähettäjä: JackSlave! Kaveri, jonka blogia olin lukenut!
    Hämmästyin ja ryhdyin heti lukemaan. JackSlave kirjoitti lyhyesti näin:

"Hyvä LatexSubM, (joka on nimimerkkini)

Olet näköjään kiinnostunut samoista asioista, kuin minäkin! Hyvä! Tahtoisitko tavata ja tulla käymään Kartanoon? IsoHerra näki kuvasi ja toivoo, että pääsisit!

Yst. Terv. JackSlave"

Oho! Minä mietin. IsoHerra!? Kiinnostuin heti, vaikka pelko iskikin vatsanpohjaani. Lähetin hänelle heti viestin, että suostuisin. Vastaus tuli nopeasti ja siinä kyseltiin mittojani ja terveystietojani. Ja tapaaminen tapahtuisi kuukauden päästä! En malttaisi odottaa!!

Auto kyyditsi minut saamaani osoitteeseen. Poistuin autosta ja katselin suurta taloa edessäni. Nousin isot rappuset ja menin talon sisään. Joku tyyppi, joka ei sanonut, eikä puhunut mitään, ohjasi minut suureen huoneeseen. Huoneessa oli iso kirjoituspöytä sekä muutama hylly täynnä kirjoja. Huoneesta lähti myös yksi iso ovi johonkin pois. Kirjoituspöydän edessä ja takana oli tuolit. Istuuduin ensimäiseen tuoliin. Odotin.
    Noin vartin päästä huoneeseen astui isokokoinen mies. Ei paksu, vaan lihaksikas. Hän istuutui minua vastapäätä ja avasi kansion. "Jahas! Olet varmaan se uusi! Jartsa vai? Mikäs sellainen nimi on?" Hän puhui englantia ja sain juuri hyvin selvää. "Jartsa, suomalainen lempinimi." Virnistin.
    Mies katsoi hetken ja naurahti. "Ok. Katsotaas näitä papereitasi. Hmm… Heteto mies alle kolmekymmentä vuotias, hyvä kuntoinen. Alistuva! Orja! Hmm…"
    Yritin lukea hänen ilmeitään ja mietin, että mitä tapahtuisi…
    "Rakastat näköjään latexia, bondage kiinnostaa.. ..lelut ym ym ym… Ei eritteitä!? Et siis halua kusta ja paskaa? Vai?"
    Nyökkäsin. "En! Siihen en suostu! Ja haluan, että mahdolliseen panemiseen… käytettäisiin kondomia!"
    Mies katsoi minua hetken. "Ehdottomasti! Suojaus on kaiken a ja o. Kondomeja riittää! Meillä on täällä 6 tyttöä ja sinun lisäksesi viisi poikaa, jotka toimivat orjina! Tai miehiä ja naisiahan he ovat. Ei täällä alaikäisiä ole!"
    Mies lueskeli vielä hetken kansiotani. "Noin! kaikki näyttää olevan kunnossa!"
    Hymyilin hieman ja sanoin sitten: "Englantini ei ole kovinkaan hyvää. Olen vähän ruosteessa…"
    Mies keskeytti heti: "Ei sinun enää tarvitsekaan mitään puhua! Tästä eteenpäin puhut vain, jos sinua puhutellaan! Ymmärsitkö?!"
    Nyökkäsin. "Kyllä IsoHerra!"
    Mies hymyili. "Loistavaa! Jack!!" hän karjaisi. Nuori poika kumisessa kissapuvussa saapui huoneeseen. Tunnistin hänet heti JackSlave:ksi. "Tuo tälle Jartsa pojulle hänen vaatteensa ja tarvikkeensa. Hänestä tulee nyt Kartanon orja seitsemäksi päiväksi! Alkaen tästä hetkestä!"
    Jack kumartui pikaisesti. "Kyllä IsoHerra!"
    Jack tarttui käteeni, ehkä hieman kovakouraisesti. Sitten lähdimme suurista ovista ulos huoneesta.

Seuraava huone oli iso ja hämärä. Jack vei minut kahden laatikon eteen. "Tuossa on kaikki, mitä laitat päällesi. Ja tuohon toiseen, tyhjään laatikkoon laitat kaiken, mitä nyt on päälläsi." Hän iski nopeasti silmää ja hymyili. "Riisu!" Jack sanoi ja astui syrjempään. Riisuin kaikki vaatteeni pois. Asetin kännykkäni ja kukkaroni vaatteiden päälle. Jack laittoi laatikkoon kannen. "Vien nämä pois. Ja sillä aikaa puet kaikki nuo päällesi."
    Katsoin laatikkoon. Siellä oli musta, kiillotettu latex catsuit. Puin sen päälleni. Laitoin seuraavaksi mustan latex maskin, siinä oli reiät silmille, suulle ja sieraimille. Seuraavaksi oli kaulapannan vuoro, sitten latex sukat ja hanskat. Huomasin vielä muutaman esineen laatikossa. "Nuo vielä!"
    Pelästyin! Jack oli hiippaillut taakseni. Hän otti laatikosta pienikokoisen anaalitapin. "Mene nelinkontin lattialle! Perse pystyyn."
    Tottelin. Hän avasi vetoketjua hieman, ja otti laatikosta liukastetta. Hän hieroi sitä anaalitappiin ja työnsi sen hitaasti sisääni. Hymähdin hiljaa.
    "Noniin! Tämä vaihtuu sitten pikkuhiljaa suuremmaksi! Nyt ylös! Laitan sinulle nilkka- ja rannekahleet." Ojensin käteni. Hän otti laatikosta vielä suukapulan, jossa oli punainen kumipallo. "Tämä vielä, niin pysyt hiljaa!" Avasin suuni ja pallo täytti sen samassa. Jack kiristi suukapulan remmit niskaani.
    Hän käveli eteeni ja katsoi minua hetken, kiersi sitten taakseni ja hävisi jonnekin. Tunsin, kuinka haarovälissäni kullini sykki täydessä mitassaan! Olin erittäin kiihottunut!
    "Mene nelinkontin maahan! Niin lähdetään!" Jack komensi ja kiinnitti minulle talutusnuoran kaulapantaani.

Jatkuu…

pvcman87

Jack talutti minua eteenpäin ja seurasin häntä nelinkontin ripeää tahtia. Saavuimme jonkinlaisen tuolin luokse, kuin gynekologin tuoli. Vieressä oli hyllykkö, jossa oli erilaisia kaasunaamareita, dildoja, letkuja, kahleita ja muuta sm-tarvikkeita. "Nouse tuolille istumaan. Jalat näihin" Hän osoitti tuolia ja säädettäviä osia, johon jalat tulisivat, näin saatiin niin sanottu leveä asento. Tai mikä lie, mietin.
    Jack poisti remmin kaulapannastani. Sitten hän sitoi remmeillä jalkani tiukasti paikoilleen, kuin myös käteni käsinojiin. Olin tiukasti kiinni tuolissa. Suukapuloituna sekä sykkivä kyrpäni haarovälissäni. En saanut sitä mielestäni ja Jack näytti huomaavan sen. Hän kuitenkin käveli pois ja jätti minut siihen.
    Kului aikaa, useita minuutteja… En osannut sanoa.
    Sitten hämärästä käveli kolme hahmoa kohti minua. Yritin nähdä tarkemmin, keitä sieltä tulisi. Ensimmäisellä oli musta latexinen kokovartalo asu ja kaasunaamari. Tunnistin hänet naiseksi rintojen muodoista. Sekä sirosta kävelytyylistä. Takana, molemmin puolin Kaasunaamari naista, käveli kaksi nuorta tyttöä, myöskin mustat latexiset kissapuvut yllään. Heillä ei ollut kaasunaamaria, mutta jonkinlainen latexinen naamio. Molemmilla oli käsissään kahleet ja tarjottimet. Toisella oli erikokoisia anustappeja ja toisella siveysvyö!
    Kaasunaamari nainen käveli viereeni ja tarkasteli minua. Hän ei puhunut mitään. Sitten hän poisti suukapulani, ojensi sen toiselle tytöistä ja otti viereisestä hyllystä kaasunaamarin käteensä. Hän kurkotti minua kohti ja laittoi kaasunaamarin päähäni. Ojensin päätäni ylös, auttaakseni, miten vain pystyin. Kaasunaamari nainen kiristi maskin remmeillä kunnolla kiinni. Sitten hän kääntyi hyllyyn päin ja otti sieltä pari letkua. Molemmat kiinnitettiin omaan kaasunaamariini.
    Nainen käveli eteeni ja huomasi kohouman haaroissani. Hän avasi vetoketjun auki niin, että kyrpäni lennähti sykkivänä esiin. Hän katsahti minuun, sitten johonkin taakseni. Toinen nuorista naisista käveli minun ohitseni jonnekkin, minne en nähnyt. Samassa Kaasunaamari nainen tarttui kyrpääni, puristeli sitä hetken ja otti sitten pienen purkin toisen naisen tarjottimelta. Hän kaatoi kyrpäni päälle jotain kylmää ja liukasta. Olin haltioissani!
    Kaasunaamari nainen hieroi ja rutisteli sykkivää kyrpääni ensin hellästi, sitten hieman kovemmin. Ja juuti ennen H-hetkeä hän irrotti otteensa kyrvästäni ja läimäytti siihen pari kertaa. Ähkäisin. Hän vilkaisi minua.
    Hän siirtyi seuraavaksi perseeni kimppuun. Tarttui sielä olevasta anaalitapista ja kiskaisi sen pois. Minä huokaisin. Hän kääntyi ja laski sen nuoremman naisen tarjottimelle. Nainen seisoi hievahtamatta paikoillaan.
    Kaasunaamari nainen otti isomman anustapin, siveli siihen hieman liukastetta ja kääntyi minua kohti…
    Tapin halkaisija oli jotain 5-6cm ja pituutta oli noin 20cm. Katsoin ehkä hieman kauhuissani kaasunaamarini alta noin suurta tappia! Ei tuommoinen minuun voi mahtua!! Ajattelin.
    Kaasunaamari nainen heilutteli tappia hetken edessäni ja kyykistyi sitten alas eteeni. Mietin vain, mitä nyt tapahtuu…
    Tunsin, kuinka tappi upposi pikkuhiljaa syvemmälle suoleeni! Huh! Teki mieleni huutaa, mutta vain inisin hiljalleen. Lopulta tappi oli pohjassa, ja vain imukuppi osa oli jäänyt näkyviin. Kyrpäni oli taas komeasti noussut pystyyn, ja Kaasunaamari nainen tarttuikin siihen kovakouraisesti. Samassa toinen nuorista naisista saapui paikalle ja sanoi jotain Kaasunaamari naiselle. Kahleeni irrotettiin, kaulapantaani kiinnitettiin ketju ja minut kiskaistiin ylös.
    Ja samantien minua talutettiin johonki paikkaa.

Saavuimme jonkinlaisen altaan luokse. Kaasunaamari nainen irrotti ketjun ja viittasi kädellään kohti allasta. Konttasin altaan luo ja laskin käteni veteen. Vesi oli jääkylmää! "Sinun seisokkisi täytyy saada kuriin!" Puhuja oli Jack, joka oli ilmestynyt punaisessa latex asussaan paikalle. Hänellä oli myös punainen maski ja jotain kädessään. "Mene altaaseen! Heti!"
    Katsoin kylmää vettä, ja astuin sitten ammeeseen. Hitto kun oli kylmää! Ajattelin. Kaluni kutistui heti ja kivekseni vetäytyivät kasaan.
    Kaasunaamari nainen kyykistyi viereeni, kuin myös Nainen, jolla oli tarjottimella siveysvyö. Tajusin, mikä minua odotti.
    Kaasunaamari nainen tarttui kiveksiini ja puristi kevyesti. Parahdin hieman yllättävää kipua ja kylmyyttä.
    "Nouse ylös!" Jack sanoi.
    Nousin nopeasti ylös. Kaasunaamari nainen piteli kiveksiäni käsissään, samalla hän asensi siveysvyön paikoilleen. "Etpä pääse enää leikkimään kalullasi. Ja kalusikaan ei ole enää kuriton." Kaasunaamari nainen poisti minulta kaasunaamarini ja käveli tiehensä. Kaksi muuta tyttöä seurasi hänen perässään.

Jack kumartui viereeni ja kiinnitti talutusnuoran kaulaani. "Seuraa minua. Minä sinut tänne pyysin, joten olen sinusta vastuussa."
    Konttasin hänen peräänsä, perseessäni jomotti hieman, mutta hyvällä tavalla. Mitä ihmettä? Minä mietin. Kaluni oli jumissa siveysvyössä. Mitähän seuraavaksi…

Saavuimme jonkinlaisen pukin viereen. Sivuissa oli hihnat käsille ja jaloille, johon ne sai sidottua tiukasti kiinni. Päällinen oli mustaa, kiiltävää nahkaa. "Nouse pukille, vatsallesi!" Jack sanoi ja poisti samalla talutusnuoran. Asetuin makaamaan pukin päälle. Jack sitoi jalkani ja käteni tiukasti kiinni. Perseeni oli hieman pystyssä. Vähän ehkäpä hankala asento. "Avaa suusi! Kokonaan auki!"
    Avasin suuni niin auki, kuin vain sain, ilman että leukani loksahtaisi pois paikoiltaan. Jack kiinnitti suuhuni jonkinlaisen renkaan, joka piteli suutani auki. Remmin hän sitoi pääni taakse niskaan. Sitten hän poistui ja jätti minut siihen, mutta vain hetkeksi…

Kohta Jack palasi, jonkun toisen kanssa! Tällä toisella miehellä oli myös punainen latex catsuit. Heillä ei ollut nyt maskeja. Molemmat kävelivät eteeni ja katselivat hetken. "Noniin! Paketti taitaa olla valmis! Aloitetaanko?" Toinen miehistä kysyi ja tarttui kevyesti leukaani. "Kumpi ensin taakse?"
    Jack käveli taakseni. "Minä aloitan täältä." Mietin hetken, että mitä hittoa, mutta tajusin mitä tulisi tapahtumaan. Yritin sanoa jotain vastaan, mutta kuolani vain valui lattialle. "Hiljaa! Orjapoju!" Mies läimäytti minua poskelle. Hymähdin, kun en muuhun pystynyt…
    Jack avasi takamukseni vetoketjun ja tarttui sielä olevaan anustappiin. Hän pyöritteli sitä hetken ja veti sitä sitten pikkuhiljaa pois suolestani. Kaluni heräsi kunnolla eloon, muttei päässyt täyteen mittaansa paketistaan. Anustappi pulpahti ulos ja Jack laski sen lattialle. "Valmiina Uno?" Hän kysyi toiselta, Uno nimiseltä mieheltä. "Valmiina!" Uno vastasi ja avasi vetoketjunsa, josta pulpahti esiin suunnaton yli 20cm kyrpä!
    Jack teki samoin takanani, mutten nähnyt hänen kyrpäänsä, mutta tunsin, kuinka se pikkuhiljaa upposi anukseni syövereihin. Inisin hiljaa. Samassa Uno aloitti oman työnsä! Hän tunki hiljalleen paksun, ison kyrpänsä sisään suuhuni. Aina loppuun asti ja aloitin lievän kakomisen. "Orja ottaa ihan iisisti vain siinä." He molemmat työntyivät minuun yhtaikaa, Jack peppuuni ja Uno suuhuni. Mietin että mitä hittoa?! IsoHerra oli sanonut, että kumien käyttö oli pakollista… Ajatus harhaili ja palasi ihanaan tapahtumaan, mikä oli menossa juuri nyt. Kaluni sykki lukittuna, eikä päässyt vapautumaan.
    Jack ja Uno nopeuttivat tahtiaan ja takanani Jack alkoi hiljalleen nykiä. Samassa hän laukesi suoleeni, pystyin miltein tuntemaan sen!
    Edessäni Uno ensin nopeutti tahtia, sitten hidasti. Samassa lämmin, täyttävä neste täytti suuni! Sitä, spermaa valui ulos, suustani, alas kurkkuuni ja suuni täyttyi ääriään myöten täyteen tätä elämän eliksiiriä. Uno edessäni ähisi orgasmin kourissa. "Nielet sitten kaiken! Yhtään ei haaskata! Uno veti kyrpänsä ulos ja pyyhi sen poskilleni.
    Miehet nauroivat hetken jollekkin ja minä huohotin hetken sperman jämät suussani. Jack käveli eteeni ja poisti suurenkaan. Hänen kullinsa roikkui edessäni. "Ja nyt, orjapoju! Sama toisin päin. Minä tulen nyt suuhusi ja Uno pääsee taaksesi." Katsoin häntä alistuneena ja häpeissäni. "Tätä ei varmaan enää tarvita?" Hän pyöritti edessäni suurengasta. Nyökkäsin ja avasin alistuneena suuni.
    Jackin kyrpä heräsi eloon. Suuri kuin mikä! Takanani Uno viritteli jo omaa isoa kyrpäänsä reikääni vasten. "Eiköhän aloiteta?" Jack huikkasi Unolle ja tunki kovan ja ison kyrpänsä suuhuni.

Jatkuu…

latexteddy

lisää!!

pvcman87

Jack ja Uno taisivat laueta yhtäaikaa. Toinen peppuuni ja toinen suuhuni! En ollut varma. Suuni täyttyi ääriään myöten täyteen spermaa ja Jack komensi minua nielemään kaiken. Viimeiseen pisaraan asti. "Hyvä orjapoju! Syöt kiltisti kaiken, mitä sinulle annetaan!"
    Nielin kaiken kiltisti. Takanani Uno vetäytyi pyllystäni pois. "Huh! Olipas siinä taas… Tiukka on orjan perse!" Uno tokaisi ja käveli eteeni. "Eiköhän lähdetä ja jätetä poju hetkeksi miettimään orjan osaa."
    Jack ja Uno lähtivät kävelemään kumiasut kiiltäen ihanasti. Katselin heidän peräänsä ja huokaisin. Samassa Jack pysähtyi ja kääntyi. "Ainiin! Meinasi unohtua." Jack käveli luokseni ja meni taakseni. Hän poimi lattialta suuren anaalitapin ja survaisi sen pyllyyni. Minä tietenkin älähdin äkkinäistä survomista. "Orjapoju on ihan hiljaa siinä, ettei tarvitse raippaa hakea!" Jack käveli eteeni ja nosti lattialta suukapulan, jonka hän sitoi suuhuni. Pumpattava suupallo! "Noin. Opithan olemaan hiljaa!"
    Jack ja Uno poistuivat luotani naureskellen.

En tiedä, kuinka kauan olin ollut siinä sidottuna pukkiin, kunnes huomasin kolmen hahmon kävelevän minua kohti. Kaasunaamari nainen ja hänen kaksi naisorjaansa! He kaikki olivat pukeutuneita punaiseen, kiiltävään kumiin! Kauttaaltaan! Kyrpäni heräsi eloon vankeudessaan. Katselin heitä, kun he pysähtyivät eteeni. Kaasunaamari nainen ojensi kätensä ja siihen ilmestyi talutusnuora. Hän kiinnitti sen kaulapantaani ja samalla kaksi orjatyttöä irrottivat kahleeni. He painoivat minut lattialle nelinkontin ja toinen orjatytöistä nousi selkääni, kuin ratsaille! Ja toinen sivalsi takapuoleeni piiskalla. Kaasunaamari nainen piteli tiukasti nuorasta ja lähti kävelemään eteenpäin, minä kontaten perässä.

Saavuimme huoneeseen, jossa oli useita sitomis paikkoja. Äksän muotoinen puukehikko oli kiinnitetty seinään. Ketjuja ja naruja roikkui seinillä, kuin myös erilaisia piiskoja, suukapuloita ja seksivälineitä. Nurkassa oli kaksi pientä metallihäkkiä, kuin koiralle tarkoitetut häkit. Piiska sivalsi taas perseeni ja Kaasunaamari nainen nykäisi taas remmistä.
    Kuljimme lattialla olevan latexisen pedin luokse ja minut komennettiin siihen makaamaan. Kaasunaamari nainen irrotti ketjun ja käveli hyllyjen luokse. Hän otti ison strapon dildon! Kaksi orjatyttöä siirtyivät molemmille puolille sänkyä. Toinen kahlitsi käteni yhteen ja toinen levitti jalkani rautaisella tapilla. Kaasunaamari nainen asteli taakseni ja poisti pyllystäni anaalitapin. Hän hieroi strapon dildoonsa liukastetta ja aloitti hitaan työntämisensä pyllyyni. Inahdin… ja nautin siitä! Hän läimäytti peffaani useita kertoja ja kiihdytti välillä tahtiaan. Oma kullini heräsi taas eloon ja rukoilin jo, että pääsisin käsiksi siihen!
    Orjatytöt tulivat molemmille puolilleni, toinen kumartui puristelemaan kiveksiäni ja toinen poisti suukapulani ja aloitti mahtavan kielisuudelma episodin! Olin haltioissani, enkä pystynyt keskittymään mihinkään. Kolme ihanaa naista touhusi kimpussani, kyrpäni sykki vankilassaan, kiimanestettä valuttaen. Ah! Olin varmaan taivaassa!
    Kaasunaamari nainen vetäytyi pois useiden minuuttien jälkeen. Orjatytöt siirtyivät myös sivuun. Kaasunaamari nainen taputteli hetken pyllyäni ja kiersi sitten eteeni. Punainen latex asu kiilteli mukavasti mutta musta kaasunaamari peitti naisen kasvot. Nainen siveli hetken kasvojani ja tarttui sitten omaan isoon dildoonsa, joka roikkui kasvojeni edessä. Avasin suuni vaistomaisesti. Nainen mätki hetken dildollaan poskiani ja survaisi sen sitten suuhuni. Kakosin hetken isoa dildoa ja hän läimäytti minua poskelle. Edestakainen liike alkoi ja välillä hän upotti koko ison tekokalun kurkkuuni.
    Kun hän sitten vetäytyi pois, orjatytöt avasivat kahleeni ja käskivät siirtymään pois latexisen sängyn päältä. Suukapulaa ja anaalitappia ei tällä kertaa laitettu. Talutusnuora kiinnitettii kaulapantaan ja minut nostettiin seisomaan. Kaasunaamari nainen käveli edellä, toinen orjatytöistä heti hänen perässään, sitten minä ja takanani, piiskaa heiluttaen, toinen orjatyttö.

Saavuimme tilavaan, pukuhuoneen näköiseen huoneeseen. Luultavasti se olikin pukuhuone. Paljon metallisia kaappeja joiden edessä oli tuolit. Kaasunaamari nainen osoitti minulle kaappia, ja huomasin siinä oman nimeni. Tai oikeastaan lempinimeni "Jartsa" Kävelin kaapille ja orjatyttö poisti talutusnuoran kaulastani ja he kaikki poistuivat. Jäin ihmettelemään, että mitä nyt tapahtuisi.
    Avasin kaappini ja huomasin lapun, jossa luki, että minun pitäisi riisua kaikki latex vaatteeni pois. Ainoastaan siveysvyöni ja kaulapantani pitäisi jättää. Riisuin kaikki hikiset kumiasut pois ja katsoin taas lappua. "Kävele huoneen perällä olevasta valkoisesta ovesta sisään. Alasti!"
    Heitin lapun kaappiini ja suljin sen. Kyrpäni oli onneksi rauhoittunut vankilassaan. Kävelin kohti valkoista ovea ja avasin sen.

Saavuin isoon pesuhuoneeseen. Siellä oli monta suihkukoppia ja näin muitakin orjia siellä pesulla. Katselin hetken muita tyttöjä ja poikia ja etsin samalla tyhjää suihkua. Kukaan ei kääntynyt katsomaan minua, vaan kaikki saippuoivat itseään kiireesti lämpimässä suihkussa. Höyry nousi joka puolella. Kaikilla oli kaulapanta ja siveysvyö.
    Löysin tyhjän suihkun ja avasin sen. Lämmin vesi tulvi päälleni. Saippuoin nopeasti itseni ja huuhtelin. Kaikki kävelivät kahteen jonoon. Tytöt ja pojat omaansa. Kävelin myös jonon perään ja samassa lähdimmekin liikkeelle.
    Nuori orjatyttö jakeli meille pyyheet ja nuori orjapoika ojensi jokaiselle lapun. Lapussa oli ohjeet mihin mennä.

Kävelimme kaikki oman vuoteen eteen. Meillä orjilla oli yhteinen, iso makuuhuone. Kaikissa sängyissä oli mustat latex lakanat ja latexiset peitot ja tyynyt. Jokaisella oli myös erivärinen latex catsuit ja maski. Minulla oli violetti. Ja minua vastapäätä nukkui tyttö, jolla oli myös violetti catsuit. Vieressäni oli poika, joka pukeutui punaiseen latexiin, ja hänen vierellään musta ja niin edelleen. Aina oli samaa väriä oleva tyttö vastapäätä.
    Puin nopeasti catsuitin päälleni ja vedin maskin päähäni. Ne molemmat olivat kiiltäviä. Puhuminen oli kiellettyä, joten oli melko hiljaista. Kaikki katselivat toisiaan ja kömpivät hiljaa vuoteisiinsa. Kömmin myös latex lakanoiden väliin ja mietin ihanaa, alkanutta orjuusviikkoa ja sitä, mitä kaikkea olikaan vielä luvassa…
    Valot sammuivat ja nukahdin kumin tuoksuiseen sänkyyn.

Jatkuu…

Xyaind

Todella upeaa luettavaa.. Pääsisipä tuonne Jartsan tilalle…. ai että.. Lisää! Ja kiitos näistä :)!

pvcman87

Kiitos!! (= Hyvä että tarina kelpaa.
    Tarinaa vesittää hieman kokemuksen puute, joten jotkin termit ja tapaukset ehkäpä eivät toimi…. Mutten olekaan mikään kirjailija 😛

Ja jatkoa tulee lähiaikoina…

pvcman87

Heräsin aamulla hyvin levänneenä ja ihme kyllä, todella pirteänä! Kumin tuoksuinen sänky oli mahtava, enkä olisi halunnut siitä nousta ollenkaan. Mustat, kiiltävät latexlakanat olivat kietoutuneet ympärilleni. Siveysvyöni piti kaluni kurissa, vaikka alkava aamuinen stondis olisi tulossa. En voinut tehdä sille mitään.
    Katselin toisia, jotka jo heräilivät ja kömpivät ylös vuoteistaan. Nousin myös ja huomasin sängyn päässä lattialla paketin. Päällä oli kortti jissa luki: "Avatkaa laatikko ja ottakaa sen sisältö välittömästi käyttöön!" Avasin laatikon ja löysin sieltä nahkaiset käsi- ja jalkakahleet. Kiinnitin ne nilkkoihini ja ranteisiini.
    Kävimme kaikki orjat nelinkontin lattialle, sänkyjemme viereen.
    Kohta joku suurikokoinen, mustaan, kiiltävään kumiin pukeutunut mies käveli huoneeseen. Hänellä oli kädessään ratsupiiska, ja hänen kasvonsa olivat näkyvillä. Mustat kiiltävät hiukset oli laitettu vahalla piikki kampaukseen. Hänellä oli mustat kiiltävät maiharit.
    "Huomenta orjat! Nyt hyvässä järjestyksessä minun perääni! Kaikki pitävät turpansa kiinni tai…!" Hän löi piiskalla tyhjään sänkyyn, josta kuului kova läsähdys.
    Hän kääntyi, ja lähti kävelemään pois päin. Konttasimme hänen perässään kaikki siistissä järjestyksessä.

Saavuimme jonkinlaiseen isoon ruokasaliin. Perällä oli pöytiä ja tuoleja hienoissa pöytäliinoissa. Kattovalaisimet olivat suuria kynttelikkökruunuja. En niitä tietenkään nähnyt, koska katseemme oli määrä pitää lattiassa. Jono pysähtyi ja miltein törmäsin edellä olevaan orjaan. Mies pysähtyi ja osoitti kädellään seinustaa.
    "Tuolla vasemmalla puolellanne löytyy orjien ruokakepot! Kaikki on siistissä rivissä, syökää aamiaisenne. Nopeasti sitten! Teidät tullaan noutamaan seuraavaa tehtävää varten."
    Mies käveli pois, ja käänsimme kaikki, miltein yhtaikaa, päämme vasemmalle. Siellä oli siistissä rivissä erivärisiä koiranruokakeppoja, joista orjat saivat syödä. Keppojen värit vastasivat omia asujamme.
    Konttasin kepolleni ja huomasin sielä olevan jonkinlaista puuroa. Vieressä oli vesikuppi. Katselin ympärilleni ja mietin, miten tuo oli tarkoitus syödä?! Sain vastauksen heti. Syödään kuin koirat! Tuumin hetken ja laskin pääni sitten ruokakepolle ja aloitin syömisen.

Sain juuri syötyä, kun huoneeseen saapui eri asuisia miehiä ja naisia. Kumia, nahkaa, latexia…. Kaasunaamarilla ja ilman.
    Meidät komennettiin kaikki riviin, ja yksitellen meidät noudettiin mukaan ja poistuimme ruokalasta jonnekin päin isoa kartanoa.

Minun kohdalleni käveli pitkä, hoikka nainen tummanpunaisessa kumi asussa. Hänellä oli pitkävartiset punaiset saapikkaat ja latex maski, jossa oli suu, silmä ja nenä aukot. Hänellä oli kädessään piiska ja suukapula. Vyöllään suuri strapon! Kaluni heräsi välittömästi eloon, vaikkei päässytkään vankeudestaan vapaaksi.
    Nainen punaisissa kumartui minua kohti. "Onpas meillä kiltti ja sievä orjapoju!" Hän kiersi taakseni ja asensi kumisen suupallon tiukasti suuni eteen. Pallo oli pumpattavaa mallia. Nainen pumppasi kolme kertaa ilmaa ja suuni täyttyi paisuvasta pallosta. Sitten hän kiinnitti kaulapantaani remmin. "Lähdetääs, orjaseni. Minulla on sinulle suuria suunnitelmia…" Hän iski silmää ja låhti kävelemään edelläni. Konttasin hiljaa perässä ja mietin, mitä ihanuuksia nyt olisi edessä…

Jatkuu…

pvcman87

Saavuimme Dominan kanssa suuren kellarin oven eteen. Ovi oli jykevää tammea. Odottelin nelinkontin Dominani takana miettien, mitä seuraavaksi tapahtuisi… Domina avasi suuren oven ja lähti laskeutumaan portaita alas hämärään kellariin. Hän kiskaisi remmistä. "Tulehan sieltä poju!" Oli lähellä, etten menettäisi tasapainoani yrittäessäni kontata Dominani perään. Portaita tuntui olevan satoja, todellisuudessa muutama metri. Paisunut pallo suussani esti kaikki äänet ja kuolaa valui huulieni välistä. Toivoin ettei Dominani nähnyt sitä.
    Päästyämme alas, Dominani pysähtyi ja katseli ympärilleen hämärään kellariin. Latex asuni, kuin myös Dominan asu kiilteli mukavasti hämärässä. Huomasin yhtäkkiä tuijottavani Dominani kiiltävää ja täydellistä perää! Samassa kävi nykäisy. "Eipäs haaveilla siellä! Tule!"
    Konttasin perässä, minkä kerkesin.
    Saavuimme himmeästi valaistulle alueelle. Sain käskyn pysähtyä ja jäädä paikalleni, kun Domina lähti jatkamaan matkaa, kiinnittäen ensin hihnan läheiseen pylvääseen. Katselin vaivihkaa ympärilleni. Näin kaksi selliä, joissa molemmissa oli nuori kumiorja, tyttöjä molemmat! Suut oli kapuloitu, suuret kiiltävät pallot tukkivat heidän suunsa. Heidät molemmat oli kahlittu selliin rautaisilla kahleilla, nilkoista ja ranteista. Silmien edessä oli nahkaiset laput. Kumiset vartalot oli sidottu nahkaisilla remmeillä, jotka kiersivät rintojen ympäri. Huomasin heidän jalkovälissään jonkinlaiset isot vibraatorit, jotka kävivät hitaasti aina välillä, taukoa pitäen. Selleistä kuului vain muminaa ja jonkinlaista voihketta! Kaluni pyrki päästä esille omasta häkistään! Olin suunnattoman kiihottunut!
    Katselin yhä ympärilleni ja huomasin toisella puolla kumiorjan, joka riippui katosta ketjuilla, käsistä sekä jaloista meni useita ketjuja, kuin myös koko vartalosta. Oli sen verran hämärää, etten nähnyt kunnolla… Mietin, mikä olisi minun kohtaloni… Ketjuissa oleva kumiorja yritti pyristellä jonkin verran, mutta yritkseen se jäi.
    Mietin, että kuka heidät oli laittanut pinteeseen, koska en nähnyt Isäntä väkeä. Mihin kummaan oma Dominani katosi?
    Samassa jostain takaa kuului askelten kopinaa. Ne pysähtyivät. Suoraa taakseni. Katsahdin nopeasti alas lattialle ja huomasin suuren kuolaläikän tummalla marmorilattialla. "Oletkos sinä orjapoju valmiina täällä?" Se oli Dominani ääni. Nyökäytin syvään päätäni ja varoin katsomasta taakseni. Samassa silmieni eteen ilmestyi nahkainen naamio, joka peitti näkökykyni kokonaan. Dominani asensi naamion tiukasti silmieni eteen. Latexiin sekoittui nyt puhtaan nahkan tuoksua. Ah.
    Dominani siirtyi eteeni. Katseeni oli luotu alas, vaikken tietenkään nähnyt mitään. Tiesin, että sylki läikkäni kasvoi juuri lattialla.
    "Tuhma poika sotkee lattiaa omalla kuolallaan! Onneksi siihen pulmaan on ratkaisu!" Domina tarttui ilma venttiiliin, ja tyhjensi ilmat pois suupallosta. Helpotuksen tunne käväisi suussani. Hän irrotti suukapulan ja painoi pääni alas. "Siivoa sotkusi! Kieli ulos ja nuolet kaiken pois!" Aloin lipomaan kylmää marmorilattiaa. Yritin saada kaiken kuolan pois, näkemättä missä sitä oli. Domina seurasi sivussa touhujani ja nauroi. Samassa viuhahti piiska ja ähkäisin yllättäen. "Kuka antoi sinun lopettaa!?" Kolme nopeaa, kovaa iskua kävi pyllyyni! "Anteeksi Domin.." -"Hiljaa!!" Viisi kovaa ja nopeaa iskua lisää! "Kuka antoi sinun puhua?!" Laskin pääni alas, hieman peloissani ja suuressa kunnioituksessa. Tuli vielä viisi, kovaa iskua. "Nyt orjapoju! Paina pää alas, naama lattiaa vasten, perse pystyyn! Ja alat laskea!" Iskuja alkoi sadella! "yksi, kaksi, kolme, neljä…" Laskin kaikki. Niitä tuli 30 kappaletta.
    "Kiltti orjapoju, mitä seuraavaksi kuuluuu tehdä?" Pidin naamani lattiassa. "Kiitos Dominani." älähdin. Domina käveli luokseni. Laski kätensä perseelleni ja taputti sitä kevyesti. "Nosta päätäsi, pidä katse alhaalla." Tein työtä käsketyä. Domina tunki suuhuni uuden suukapulan, jonkin ison. Hän kiristi remmit niskaani, tarttui kaulapannastani ja kiskaisi. "Ja nyt orjapojuseni! Saat kohta elämäsi kyydin…"
    Hän tarttui remmiin ja kiskaisi. Konttasin hiljaa Hänen perässään…

Jatkuu…

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin