↑ Palaa kohteeseen Novelleja

Ensimmäinen kokemus

Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 1,468 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  ClassicGent 3 vuotta, 9 kuukautta sitten.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija

ClassicGent
    Osallistuja (Participant)

Olin 18-vuotiaana nuorena miehenalkuna vanhempieni kesähuvilalla. Oli lämmin, rauhallinen kesäilta. Meren tuoksu sekoittui kauniisti kukkivien syreenien parfyymiin. Olin yksin, sillä vanhempani olivat lähteneet tuttaviensa luo viettämään iltaa. Käyttääkseni tilaisuutta hyväkseni, olin pukenut postimyynnistä tilaamani mustat kumishortsit ja hihattoman kumipaidan – ne tuntuivat tosi kivalta verkkareiden ja t-paidan alla. Olin päättänyt myös nukkua noissa jännän hyväilevissä kumitamineissani ja olin ajatuksestakin hiukan kiihottunut.

Naapurissa asui kesäisin Nea, joka oli äitini työkaverin, Miriamin sisko. Tuona iltana naapurissa oli myös jonkinlaiset pikkubileet, jossa Miriam ja joku tuntematon mies oli. Innokkaana uutena autoilijana, olin nyt usein ajanut noutamaan äitini töistä ja olin monesti vaivihkaa katsellut ihaillen Miriamia, hänen tullessaan töistä. Hän vilkutti aina ohikävellessään ja vilautti samalla tuota ihanan valloittavaa hymyään. Hänellä oli persoonallisen kauniit kasvot, joita korosti aina virheetön, mutta yksinkertaisen kevyt meikki. Hänen huulillaan oli huomiotaherättävän selväpiirteinen ja siro aamorinkaari, ja huulet olivat aina huolellisesti punatut. Hänellä oli lähes mustat puolipitkät hiukset ja oikeassa poskessa, lähellä suupieltä, pieni luonnollinen tumma luomi. Hän näytti hyvin sensuellilta ja oikeastaan jollakin tapaa lähes filmitähdeltä…liian kivalta tavalliseksi kaupan myyjäksi, ajattelin. Hänen rintansa eivät olleet kovinkaan isot, mutta kapea vyötärönsä ja suht leveät lanteensa tekivät kontrastillaan hänestä huokailtavan haluttavan. Hän oli n. 40-vuotias…oli ollut kihloissakin, mutta juttu oli jäänyt siihen. Olin usein "omalla ajallani" nähnyt hänet mielessäni pukeutuneena mustaan kumipukuun – sellaiseen jonka olisin itse halunnut, mutta johon minulla ei ollut varaa. Olin monet kerrat lauennut ajatuksiin hänestä. Mistään yhdynnästä en tiennyt paljoakaan, eikä siitä ollut omakohtaisia kokemuksia…jotain olin kuitenkin jostakin kesätyöpaikan lehtipinoihin jääneistä ronskeista miestenlehdistä nähnyt.

Mökkimme rannassa oli naapuriin rajoittuva vierasmaja, jonka päädyssä oli puuvaja. Naapurista kuulunut melske oli saanut minut hiipimään tuohon puuvajaan, josta katselin harvan lautaseinän raoista – toivoin näkeväni tuon Miriamin kauniissa selän paljastavassa kesämekossaan, josta olin nähnyt vilauksen aikaisemmin. Äänet naapurista voimistuivat porukan tullessa ulos ja näin taksin kääntyvän siellä pihalla. Sen jälkeen alkoi olla hiljaista ja olin hiukan pettynyt, kun en ollut nähnyt Miriamia kunnolla. Aurinkokin olisi tunnin kuluttua laskemassa ja itse seisoin puuvajassa…kumipöksyt kivasti tappiani vasten painautuneena. Tilanne tuntui vähän kornilta ja olin jo lähdössä takaisin talolle, kun kuulin jonkun kävelevän ruohikossa, naapurin puolella. Vilkaisin taas seinälautojen raosta ja… MIRIAM siellä hoippui kohti rantaa…yksin. Hän oli selvästi humalassa ja käveli paljain jaloin, piikkikorkoiset kengät ja sherrypullo kädessään…istahtaen siihen rantaheinikkoon, merellepäin katsellen. Käteni oli verkkareideni sisäpuolella ja puristelin kaluani kumihousujen läpi. Miriam näytti pehmeän punertavassa ilta-auringonvalossa tosi ihanalta…NAISELTA, isoin kirjaimin! Nyt hän tosin oli hiukan kuin omissa maailmoissaan. Hetken siinä istuessaan, hän nousi ylös ja alkoi riisua leningin alta pikkuhousujaan, otti muutaman askeleen siihen lähes eteeni, puuvajan seinustalle ja alkoi pissille. Sihistettyään siihen, hän ylösnoustessaan humpsahti nurin siihen ruohikkoon ja nauroi katketakseen itselleen. Leningin helman pelmahdettua ylös, näin hänen SEN! Hän oli karvattomaksi ajeltu ja huh huh…oli pakko puristaa kaluani, jotta se ei olisi lauennut siihen paikkaan! Huh, oli kuin olisin katsellut jotain märkää toiveunta, sillä parempaa oli tulossa – Miriam alkoi hyväillä pimppiään ja jäi siihen muutaman metrin päähän itsellään leikkimään! Näin selvästi hänen vaaleanruusunpunaiset häpyhuulensa, jotka kiiltelivät liukkaina sormiensa leikkiessä niillä. En ollut koskaan nähnyt mitään tuollaista! Oli vaikea uskoa näkemääni todeksi. Otin pari askelta sivulle ja yritin hieman isommasta laudanraosta nähdä paremmin…mutta, astuin jonkun vajassa olleiden romujen päälle niin, että tavaroita ja purkkeja kaatui lattialle. Saakeli, olin aivan kauhuissan…ajattelin vääjäämättä paljastuvani! Koppasin vajan oven vierestä puolillaan olleen polttopuukorin ja lappasin siihen lisää halkoja ja nostin sen ovesta ulos. Samalla, sulkiessani vajan ovea, Miriam koputti siihen, aidan yli kurottuneena. Minun ei varmaan tarvinnut näyttää säikähtäneeltä, sillä olin sitä aidosti…ja sain kuitenkin sanottua: "Ai, HEI!…sinä se siellä koputtelet. Olin juuri hakemassa puita ja ajattelin sytyttää tulen takkaan". Miriam kysyi: "Oletsä yksin, kun sieltä ei kuulu mitään?". Siihen minä: "Joo, vanhemmat ovat yötä jossakin tuttaviensa luona, mutta ei minua sinne huvittanut…". Miriam kertoi, että hänelläkin oli sisko miehineen sammuneet olohuoneeseen ja heidän tuttavansa lähtenyt jo kotiin, mutta että hän halusi itse ottaa rennosti ja tulla rannalle nauttimaan ihanasta kesäillasta, ennenkuin menisi nukkumaan. "Tuletko seurakseen ottamaan lasillisen sherryä?", hän kysyi. Joo, mikä ettei, eihän minulla mitään tähdellistä tekemistä ollut. (onneksi hän ei tuntunut tajuavan, että olin tirkistellyt häntä salaa, hyvän tovin!). Istahdimme rantaheinikon mättäälle ja hörpättiin nauraen sherryä samasta lasista (huh, että minua jännitti…enkä kyllä ennen ollut sherryäkään ottanut muuta kuin pikkuhörppyjä maistaakseni). Juttelimme varmaan tunnin, puolitoista…kaikenlaista… ja hänen kanssaan oli mukavan rentoa rupatella, vaikkakin hänen seuransa oli minulle jotenkin sähköisen oloista. Taisi hän sen hiukan aistia, vaikka ei mitään sellaista sanonutkaan. Kehuin hänen hiuksiaan ja mekkoaan, johon hän nauroi vähän häveten: ""Taisin vähän pissiä sen helmalle ja ainakin alushousuni päälle ihan kokonaan – ne ovat ihan kusessa, mutta en mä tiedä mihin ne sitte katos", hän kikatti. Minä siihen miehenoloisesti yritin, että: "No mitäpä niillä näin lämpimällä tekiskään". No ei niin, kikatus vaan yltyi hänen tölmäistessä minut leikkisästi kumoon. Samalla hänen kätensä tuntui verkkareideni sisäpuolella, kumihousujani vasten… kauhistuin ja olin pomppaamassa ylös. Hän kuitenkin ehkä omasta yllätyksestään hämmentyneenä huojahti päälleni ja tyttömäisen kiinnostuneena tempaisi verkkarini alaspäin, ennenkuin ehdin tehdä mitään. "Uiijj, täällähän on varsinaiset alushousut itselläsi!", hän sanoi. Olin varmaan naamaltani tulipunainen ja olisi tehnyt mieli lentää kuuraketilla mihin vaan…mutta, olin lähes lamaantunut, enkä päässyt minnekään! Miriam veti t-paitani hiukan ylöspäin ja katseli pullottavaa kumihousujeni etumusta, joka nyt oli jo pikaisesti laskemassa. Hän sanoi, että alusasuni olivat ihanan näköiset ja tuntuiset… ja ettei hän ollut koskaan nähnyt tuollaisia. Sanoin niiden olevan latexia ja pukevani niitä ylleni omaksi ilokseni ja usein kiihottuen niistä. "Joo, kyllä minäkin näistä kiihotun", Miriam sanoi ja hyväili hellästi etumustani, joka alkoi uudelleen pullottaa. Hänen toinen kätensä liukui omiin haaroihinsa ja hän alkoi samalla hyväillä itseään. Hän suukotti etumustani ja leikitteli kielellään kullini ympärillä, kumin läpi. Yht´äkkiä hän veti kätensä pois pimppinsä kanssa leikkimästä ja sanoi: " Ei hemmetti, tää on kyllä sun hommia" ja samalla hän kääntyi 69-asentoon naamani päälle, vetäen nyt jo kosteat kumihousuni edestä alas niin, että patukkani pompahti pystyyn. Se katosikin samantien hänen kauniiden huuliensa väliin, hänen alkaessa varovasti imeä ja leikkiä sillä kielellään. Tämä ei voi olla totta …ei ole … tämä ei voi tapahtua oikeasti, ajettelin. Mutta, hänen märkä pimppinsä liukui suuni ja nenäni päällä ja se tuoksui voimakkaasti naiselta…ja vähän pissalta. Huomasin kiihottuvani siitä aivan älyttömästi ja nuolin elämäni halusta, mutta hellästi. Välillä Miriamin pyllynreikäkin käväisi siinä kieleni ja naamani päällä. Uhh, tosi ihanaa. Hetken kuluttua tajusin koko naamani olevan ihan "liisterissä" ja sitä oli suussanikin aika paljon. Miriam oli hänkin niin laukeamaisillaan, että suihkaisi nuollessani tahattomasti pikkuisen pissaa suoraan suuhuni ja upotti sitten patukkani syvälle suuhunsa, ihan kurkkuun asti. Se olikin ihan viimeinen tikki! Laukesin ihan hillittömästi siihen paikkaan, sillä hänkin laukesi painautuen lähes koko painollaan suuni päälle. Tunsin kuinka hän sykki ja supisteli päälläni… ja jäi hetkeksi siihen ihan hiljaa huokaillen. Minusta tuntui, että olisin voinut makaa siinä hänen allaan, jakojensa välissä, vaikka koko seuraavan viikon! Hän kuitenkin kääntyi kontaten viereeni ja suukotti. "Tuoksut ihan pimpiltä": hän nauroi…johon minä: "Sinä maistut ihan spermalle". "Nam", hän sanoi ja nauroimme molemmat ja suutelin häntä kunnolla, hänen maatessa vuorostaan selällään. Hitsi vieköön, Miriam oli niin ihana ja hän tuoksui hienolle parfyymille…tukka oli kivan villisti sekaisin. Ei tuollaista voi kukaan terve mies vastustaa. Nuoruuden innolla ja terhakkuudella etumukseni alkoi uudellen jäykistyä ja Miriam tunsi sen reittään vasten. Hän tarttui siihen ja pyysi ottamaan kumihousut pois. Näin tein ja makasin siinä hänen vieressään, hänen leikkiessä sormillaan kalullani. Hän oli välillä hieman raukean poissaolevan tuntuinen, mutta nautti selvästi itsekin hetkestä. Hän sanoi haluavansa istua päälleni ja sanoin, että… mikäs siinä. Luulin, että hän haluaisi istua naamani päälle uudelleen, mutta nyt hän olikin kaivanut pikku pussukastaan kumihupun patukalleni. Se istuikin siihen ihan virheettömästi, s
    illä hän oli selvästi tehnyt tuon ennenkin…ja minä vain muutaman kerran itseni kanssa leikkiessä. Sitten hän vain istahti hitaasti päälleni. Tuo tilanne on syöpynyt syvästi mieleeni ja hetki oli aivan sanoinkuvaamattoman ihana. Hän ei ratsastanut päälläni kauaa, ennenkuin jo laukesin. Patukkani oli vielä muutaman vedon verran kivikovana ja reaktioistani sähköistyneenä Miriamkin laukesi heti perään. Hän makasi hetken vieressäni hiljaa, ennenkuin tajusin, että hän oli sammunut aivan täysin. Poikuutenikin oli mennyttä. Tajusin nyt miehenä ja vastuuntuntoisena, että en voi vaan jättää häntä siihen, enkä toisaalta voi itsekään jäädä… en voi viedä häntä "meille", mutta en uskaltanut myöskään kantaa häntä siskonsa luokse, taloon. Hienotunteisuuttakin piti olla. Naapurillani oli rannassa pieni huvimajan tapainen, jossa oli sohva ja tuolit, sekä patja auringonottoon. Nykäsin verkkarini päälle ja kannoin Miriamin siihen sohvalle ja peittelin. Kannoin myös hänen kenkänsä ja tavaransa siihen viereen, kuin jos hän olisi itse siihen asettunut (hienotunteisuutta ja kohteliaisuuttakin piti herrasmiehellä olla). Katselin häntä pitkän aikaa läheltä hänen nukkuessaan ja suukotin hellästi…lähdin sitten "omalle puolelleni", mutta jäin siihen lähes viereen, vierasmajaamme nukkumaan.

Aamulla, kuulin Nean kävelevän huhuillen alas rantaan ja löysi siskonsa heräilemästä siitä sohvalta,… lähtien sitten aamukahvinkeittoon sisälle. Itse kävelin myös ulos Miriamin luokse (minulla oli vain verkkarit ja t-paita, sillä kumijutut olin riisunut jo aikaisemmin ja huuhdellut itseni sadevesitynnyristä, silloin illalla). Miriam katsoi minua tervehtien ja kertoi hymyillen, että oli nähnyt ihanan huisia unia, jotka olivat olleet todentuntuisia ja tosi kiihottavia. Sanoin, että:" No niin minäkin…ehkä ne olivat samoja?!". Nauroimme hänen keräillessä loppuja pussukastaan putoilleita pikkutavaroitaan pitkin ruohikkoa ja hän kertoi tulevansa seuraavalla viikolla siskonsa luokse uudelleen, koko kesälomansa ajaksi. Sisko Nea olisi kuulemma lähdössä Välimerelle purjehtimaan miehensä kanssa, ja Miriam jäisi talovahdiksi. (löysin myös ruohikosta ne Miriamin kadonneet, pissaiset pikkuhousut, mutta pidin ne itselläni, enkä puhunut niistä mitään – hieroin niitä usean kerran kasvojeni edessä, runkatessani itseäni). Joo, aivan… se oli aivan ihana, se kesä…ja vähän myöhemminkin vielä. Miriamille hankittiin niitä kumiasuja ja hän halusi laittaa niitä minullekin. Sitten hän kekkasi jostakin sellaisen kumisäkin, johon tunki minut vangikseen ja käytti sitten seksivankinaan…vuoroin naamani päällä istuen, vuoroin päälläni ratsastaen. Tiukasti kumivankina ollessani, hän myös tykkäsi pissata naamalleni ja siten, että join sitä ja nuolin hänet puhtaaksi – ihastuin siihen itsekin niin, että haluaisin sen ottaa uusiksi, vieläkin, aina. Tällainen minusta sitten tuli "isona". Tuhma nainen…ja aivan ihana!

ClassicGent

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin