↑ Palaa kohteeseen Nahka-asut

ekat nahkahousut (kuvat lisätty)+ toiset uudet

Info Foorumit Fetissit Nahka-asut ekat nahkahousut (kuvat lisätty)+ toiset uudet

Tämä aihe sisältää 11 vastaukset, 3,040 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  sekomunkki 5 vuotta sitten.

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Julkaisija

sekomunkki
    Jäsen

tuli sit hommattua ekat nahkahousut.
    nyörilliset mallia farkku.
    ollut nyt viisi kertaa käytössä kun olen pyörällä ollut ajelemassa. en ole vielä "kehdannut" ilman pyörää käyttää housuja.
    makee fiilis kun ajelee.
    oli pakko hankinta kun löysi halvalla hyväkuntoiset käytetyt jotka sattui olemaan lähellä omaa kokoa ja hyvässä kunnossa.
    sopii hyvin custom pyörän selkään kun on musta pyörä ja paljon cromia.

Kiiltokuva
    Osallistuja (Participant)

Kuvia?

kiiilto
    Jäsen

Mutta tuuthan sä käyttäneeks nahkahousuja ihan muutenkin: jätät moottoripyörän parkkiin ja kävelet vaikka kirjaston ovesta sisään – sehän on siinä.

Parasta kesässä on kunnon musta-asuiset nahkamotoristit, eikä mitkään värikkäät goretex-kuskit.

sekomunkki
    Jäsen

sekomunkki
    Jäsen

Roy

Hienot. Mulla samanlaiset, pitääpä ottaa kuvia.

Kp1977

Hyvin näyttää istuvan päälle. Mukavia nahkaisia (ajo)hetkiä 😉

Nahkafarkkuinen mies

Ihan ok ! Voit rauhassa käyttää, missä ja milloin vain !!

sekomunkki
    Jäsen

eka kerta käyty baarissa ja vielä selvin päin. 😛 tunsin kyl itseni siellä oudoksi kun ei pistäny silmään mitään muuta nahkaa kun mun housut. rauhassa sai olla. ketään ei häirinny.

nahka-arska
    Jäsen

Juu, mahtaa enemmän olla siellä oman nupin sisällä se arkuus – varsinkin miespuolisella henkilöllä. Siistit housut, ei muuta ku käyttöä jatkossakin.

LeatherMCMuscleFan

WOOF WOOF WOOF…. WAUUU !!!!! "sekomunkki", vietävän hyvännäköiset nahkafarkut sulla nois kuvis, hyvin istuvat reisiltä ja perseestä. Kuvat sai aikaan mulla….. Ja kun sä olet vielä PRÄTKÄKARJU,… Onnellisia ovat sun paikkakuntasi ihmiset, jotka saavat ihailla sua kun sä ajelet pitkin katuja ja kujia PRÄTKÄLLÄS MUSTISSA NAHKAKUTEISSA, SAAPPAISSA,….. (kaikki lienevät väriltään mustia, kypärää myöten, vai… ??),……..

terv. IKUINEN NAHKABIKER-fani Varkaudesta

Ihailijas

ps. Löytyykö kuvaa PRÄTKÄSTÄS jonka selässä olet ??

sekomunkki
    Jäsen

tollaset tuli hommattuu jokin aika sitten

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin