↑ Palaa kohteeseen Muut Ilmoitukset

Ei sen aina tarvitse olla mustaa

Info Foorumit Ilmoitukset Muut Ilmoitukset Ei sen aina tarvitse olla mustaa

Tämä aihe sisältää 7 vastaukset, 848 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Naaras* 8 vuotta, 1 kuukausi sitten.

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija

hassujussi
    Jäsen

http://www.dantonleather.com/

Ihan muissa asioissa törmäsin tällaiseen. Ei paha ollenkaan.

NahkaSeba
    Osallistuja (Participant)

Olipa kerrassaan kauniita Nahka-asuja. 🙂 Olisi kyllä aivan uskomatonta nähdä Suomessa naisten kulkevan kaduilla tuollaiset upeat asut yllään, heh. Mutta taitaa vaan haaveeksi jäädä.

-NahkaSeba

LeatherJ

Nuo asut kuuluvat cowgirl kulttuuriin. Ollessani vaihto-oppilaana huomasin että noita nahka-asuja oli paljon myynnissä paikallisissa kaupoissa. Perheeni äitikin niitä käytti, koska olin sellaisella alueella, jossa ko. toiminnot olivat harrastuksena.

Tulipas huono soperrus, mutta ehkä asia selvisi… 😥

pvcm

Aika mainioita :thumbup: kummallista että syntyi halu hommata buutsit ja stetsoni… :mrgreen:

NahkaSeba

"LeatherJ" wrote: Nuo asut kuuluvat cowgirl kulttuuriin. Ollessani vaihto-oppilaana huomasin että noita nahka-asuja oli paljon myynnissä paikallisissa kaupoissa. Perheeni äitikin niitä käytti, koska olin sellaisella alueella, jossa ko. toiminnot olivat harrastuksena.

Vähänkö hienoa. 8) Minä tykkään kovasti kaikesta cowboy/girl sekä biker jutuista varsinkin jos niissä on Nahka-asut mukana kuvioissa. 8) Kuulun tietysti vähemmistöön, joten sellaisen tyylin toivominen kaikille on vähän liian toiveajattelua. Mutta siitä huolimatta, on kyllä upeita nuo erilaiset Nahkalaadut mitä tuolta sai erivärisinä jne. Perhana kun olisi itsellä rahaa niin olisi hienoa duunata jotain tyylikkäitä erivärisiä Nahkapaitoja ja Nahkaliivejä jotka näyttäisi hyvältä mustien Nahkahousujen ja takin kanssa. 8) Mutta sitten vasta jos voitan lotossa, hah.

Suhtauduttiinko siellä Jenkkilässä tuollaisiin Nahka-asuihin mitenkään seksikkäinä vaatteina, vai oliko ne vaan yhtä arkisia kuin jotkut kankaasta tehdyt? En ole oikein koskaan saanut selville mitenkä yleistä Amerikassa Nahkafetisismi on kun jotenkin olen saanut sellaisen kuvan että Eurooppalaiset olisivat enemmän Nahkasta tykkääviä kuin Amerikkalaiset, mutta tämä siis vain minun oma havaintoni. En ole kyllä itse sielläpäin koskaan käynyt.

-NahkaSeba

LeatherJ

Juhlallisessa pukeutumisessa enemmänkin tuo tyyli jota noissa kuvissa on. Perheeni äidillä oli sellainen pitkä sininen nahkahame ja nahkaliivi ja siihen sitten buutsit, jotka olivat vähän alle polven. Ja punainen Stetson.
    Sitten arkipukeutumisessa ranchilla oli farkut ja chapsit, koska hevosten kanssa olivat tekemisissä. Muuten ihan perus nahkafarkut olivat harvemmin käytössä, mutta sellaisetkin löytyi sekä perheen isältä että äidiltä. Paksua nahkaa olevat. Minun ekat housut eivät olleet tuolla reissulla mukana, vaikka ne silloin jo omistinkin. Ajattelin että ei olisi sopivat siihen ympäristöön jossa sen vuoden vietin.
    Myöhemmin sitten 80-90 luvun taitteessa, kun seillä uudellen kävin ostinkin sieltä jonkin verran nahkavaatteita, koska olivat siellä halvempia kuin Suomessa tuolloin. Mm. yhdet housut ja prätkärotsin.

Obsession
    Jäsen

😯 I-HA-NI-A

Naaras*

Noi pitkät nahkahameet oli tosi hyvän näköisiä, ei kun nahkaa tilaamaan.

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin