↑ Palaa kohteeseen Nahka-asut

edulliset nahkahousut

Info Foorumit Fetissit Nahka-asut edulliset nahkahousut

Tämä aihe sisältää 5 vastaukset, 1,938 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Kiiltokuva 5 vuotta, 10 kuukautta sitten.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija

supakit
    Jäsen

Moi ! Tilattiin vaimon kanssa molemmille nahkahousut Elloksesta,koska olivat sika edulliset (65€)
    Vaikka kyseessä on sarah kelly naisten malli,ne on kuitenkin ferkkumalliset,tosin melko kapea lahkeiset.
    Istuvuus oli molemmille tosi hyvä,ja nahan laatu ok. itselleni ostan normaalisti kokoa 32 tuumaa tai 48.
    Nyt tässä mallissa koko 42 oli juuri sopiva.
    Suosittelemme lämpimästi!
    http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=51133&productId=231281&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=%2fListPage%2fSearch.aspx%3fSearchText%3dnahka%26ConceptStoreCategoryId%3d%26B%3d1

jkr
    Jäsen

moi. kävin äsken tilaamassa halensilta vaimokkeelleni ja itselleni kasan nahkaa. emännälle tilasin suklaan ruskeat taskuttomat nahkahousut, koska mustia nahkahousuja ja hameita häneltä löytyy useita. sitten tilasin hänelle mustat nahkashortsit. itselleni tilasin tiukka malliset naisten harmaat nahkahousut, harmaat siksi koska mul on jo mustat,valkoiset ja lilat nahkahousut. nyt odottelemme innolla postia koska pääsemme kokeilemaan uusia nahkahousuja.saas nähdä mitä emäntä tykkää ku näkee harmaat nahkahousut,ainaskin mustat ja valkoset nahkahousut saa hänet villiksi. ainiin meinas unohtua emäntäni on mua 8vuotta vanhempi +40 nainen ja minusta nahka pukee häntä tosi hyvin. kaikille vanhemmille ja nuoremmille naisille sekä miehille nahkaa vaan ylle.

nahkapöxy
    Jäsen

Näytti tosi hyvännäköisiltä, kävin katsomassa elloksen sivuilta. vois tosiaan menetellä miehenkin päällä, itse miellyin enemmän harmaisiin
    Koko vähän arveluttaa, että tulisi sopivat.
    Minkä kokoinen ja painoinen olet jos 42 on hyvä koko, jos saan olla utelias 😐 😐

supakit
    Jäsen

Olen 180cm/80 kg

nahkapöxy
    Jäsen

Tuli sitten tilattua nuo harmaat "sarah kelly"nahkahousut.
    Istuvat ihan hyvin meikaläisen päälle, ainoa miinus nuo kapeat lahkeet , mutta lahkeitahan on helppo hieman venyttää niin halutessaan ja niin teenkin kunhan kerkeän.
    Mukavan pehmeätä tuo lammasnappa, aika makeen tuntuiset jalassa, itse olen enemmän tottunut naudannahasta tehtyihin housuihin.
    Housut menee ihan hyvin miehenkin päällä, kun tuo vetoketjukin on juuri niin päin kuin miesten housuissa.
    Ihan hyvät ja seksikkäät housut , taidan tilata samat housut vielä mustanakin, vois olla aika rokit…, näitä nahkabyysoja kun tulee aika paljon kulutettua, etteivät pääse loppuun kulumaan…
    😐 😐 ps: laitan vielä kuvia kunhan kerkeän.

Kiiltokuva
    Osallistuja (Participant)

Samat huomiot lahkeista ja todella miellyttävästä nahkasta totesin itsekin aikoinaan elloksen housujen kanssa. Niissä oli keston kanssa niin suuri ongelmia, että palautin ne seuraavana päivänä, kun sovittaessa haarasauma aukesi.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin