↑ Palaa kohteeseen Vapaa keskustelu

Cowboy ei voi olla suomalainen.

Info Foorumit Muut Vapaa keskustelu Cowboy ei voi olla suomalainen.

Tämä aihe sisältää 5 vastaukset, 5 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  masahiro 1 vuosi sitten.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija

Leatherdragon
    Osallistuja (Participant)

Pakko kirjoittaa hauskasta suhtautumisesta pukeutumistyyliini, joka on toistunut kahdesti. Pukeudun säännöllisesti nahkahousuihin, nahkatakkeihin sekä nahkabuutseihin. Kuten moni on saanut ehkä kokea, siinä saa osittain negatiivisia kommentteja, tirskumisia siitä että on homo tai, että tykkää nahkaseksistä. Viimeinen kyllä osuu myös ihan nappiin:) Joskus sitten myös saa todella mukavan olon siitä kun ihmiset aidosti kertovat tykkäävänsä vaateistani.

Ensimmäinen erityisesti mieleen jäävä reaktio vaatteisiini tapahtui vuonna 2010. Mukavan kesäisenä, muttei liian lämpimänä lauantai päivänä olin Oulun Anttilan liepeillä ja vastaan käveli ihan normaalin näköinen, vähän hevahtava mies. Siinä hän tuntui selvästi katsovan kiinnostuneesti ja hieman yllättyneesti minua kun kävelin vastaan vaaleanruskeissa lampaannappanahkahousuissani, lyhyessä ruskeassa nahkatakissa ja jalassa lyhytvartiset mustat nahkabuutsit. Tiesin että jonkinlainen mielipide hänellä taitaa olla, mutta yllätyin kun hän katsoi minua äärimmäisen uteliaana ja kysyi että olenko suomalainen. Kun vastasin kyllä, hän sitten ei voinut millään uskoa sitä sillä hän ei ole ikinä nähnyt minunlailla pukeutuvaa suomalaista. Kuin olisin suoraan jostain Bonanzasta tai muusta lännensarjasta. Itse sanoin, että henkilökohtaisesti rakastan länkkäreitä ja olen ottanut paljon vaikutteita niistä. Ja että henkilökohtainen lännensarja suosikkini on Virginialainen:)

Sitten tuore ja ehkä vielä hauskempi tapaus sattui 3.3.2015 Helsingin lentoasemalla kun en kerinnyt muuta kuin kävellä ulos Oulusta tulleesta lentokoneesta ja lähteä kävelemään kohti isompinumeroisempia lähtöportteja niin vastaan tuli nuori Punaisen Ristin rahankerääjäpoika, joka sanoi minulle englanniksi,"Youre the coolest guy in the airport, I have never seen anyone wearing long leatherboots and leathertrousers". Tämä tuli minulle täytenä yllätyksenä ja en voinut muuta kuin naurahtaa ja sanoa,"thank you, do you know Im finnish, you can speak with finnish language". Hän melkeinpä punastui ja totesi vaan että hän oli varma, että olen amerikkalainen. Olin tosiaan pukeutunut pitkävartisiin Sendran käärmeennahkabuutseihin, joita rakastan ja tummanharmaisiin lampaannappanahkahousuihin.

Siinä tosiaan kaksi hassua tapausta. Olen saanut paljon negatiivisia kommentteja vaatteistani, pikku tirskumisia, muuten vaan kehumisia tyylistäni ja sitten nuo kaksi tapausta jolloin olin niin ilmetty nahkacowboy ettei minua voinut millään uskoa suomalaiseksi. Olen hyväksynyt tosiasian, että jatkossakin tulen saamaan negatiivista palautetta ja huvittuneita katseita, mutta nuo täydellisen yllättävät, positiiviset tilanteet ovat niitä jotka korvaavat kaikki negatiiviset tilanteet.

Divided

No nyt vaan kuvia kehiin.

Leatherdragon

"Divided" wrote: No nyt vaan kuvia kehiin.

Täällä ei taida olla tapana laittaa omia kuvia, kasvojen kera? Tullut sellainen käsitys, että ollaan anonyymejä täällä:) Ei mulla kylläkään välttämättä oo mitään sitä vastaan. Laitetaan nyt kun tuli puhuttua kyseisistä vaatteista. Tässä juurikin ne tummanharmaat nahkahousut ja pitkävartiset Sendra bootsit. Ei ne välttämättä ole käärmeennahkaa, mutta väri tuo mieleen sen.

Nahkafarkkuinen mies

Jep ! Asenne kohdillaan :thumbup:

latex1

Cowboy-tyyli toimii.. vaikkakin saattaa olla hiukan kylmä talvella. Loistavaa yhtä kaikki 🙂

masahiro

Hieman vanha topikki mutta mulle kävi hassujuttu kun eräillä messuilla menin kättelee Isoo Jussia eli Mietaata ja oli lieriskotsa päässä niin siinä vierellä olevat henkilöt tokas että tässä on katos meidän pitäjän ainoo COWBOY!! siis minä… hieman huvitti mutta toisaalta hmm sai hyvää kevennystä kun juttua alko tule puolin ja toisin.Että empä ole paljoa murehtinu mitä muut ajattelee kunha npysyvät tontillaan eivätkä tuu teräaseilla kutittelee heh!

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin