↑ Palaa kohteeseen Latex-asut

Christina Aguileralla lateksifetissi

Info Foorumit Fetissit Latex-asut Christina Aguileralla lateksifetissi

Tämä aihe sisältää 11 vastaukset, 1,982 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Obsession 7 vuotta, 2 kuukautta sitten.

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Julkaisija

Shinyboy
    Jäsen

Poppari kertoi lehden haastattelussa lateksifetissistään. Hän jätti lateksivaatteett kaappiin ainoastaan raskautensa aikana.

Varsin rohkeista musiikkivideoistaan tunnettu Christina Aguilera on paljastanut, että hänellä on oikeasti fetissi lateksista valmistettuihin asuihin. Laulajan uusi musiikkivideo "Not myself tonight" on aiheuttanut hämminkiä aikuisviihdemäisyydellään. Videolla Aguilera esiintyy muun muassa ihonmyötäisissä kumiasuissa.

Aguilera on puolustautunut filmimateriaalin olevan kunnianosoitus hänen sankarilleen Madonnalle. Lisäksi laulaja rakastaa röyhkeiden vaatteiden käyttämistä. Seksikkäät asut jäivät kaappiin ainoastaan silloin kun Aguilera odotti poikaansa Maxia.

– Pidän todella fetisseihin liittyvistä asioista ja lateksi tekee minuun todella vaikutuksen. Sillä saa vartalon ääriviivat esiin. Onko mieheni pukeutunut lateksiin? En tiedä! Enkä tule koskaan tietämään! Christina sirkutti Q Magazinelle.

– Olenko koskaan luopunut siitä? En ikinä! No ehkä silloin kun olin raskaana. Tuolloin en käyttänyt lateksia.

Esimerkiksi Youtube-videopalvelussa Christinan uusi video on asetettu niin, että sen voivat katsoa vain täysi-ikäiset rekisteröityneet käyttäjät.

Lähteet: Femalefirst, Q Magazine

http://www.mtv3.fi/helmi/seksi/artikkeli.shtml/2010/06/1135830

lederhose
    Osallistuja (Participant)

Paitsi, että kaapissa ovat kun on allerginen.

http://www.azcentral.com/ent/celeb/arti … lergy.html

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2168902

🙁

LtxDevil
    Jäsen

Aha. ja onpas kamalan useasti moisissa kuteissa nayttäytynyt. yhdessä videossa vähän kumia päällä, ja jo on fetissit jos minkämoiset. mut ei miehestään tiedä? jos paskanruskeissa vaipoissa tepastelu olisi nyt hot, niin olisko vaikea veikata, keillä alkaisi vaippafetissiä löytymään. kivahan se on, kun kumivideoilla ilahdutetaan, mutta kosiskelu ei natsaa. allergia on helppo tekosyy jättää epämukavat kutét veks, ja jättää kuitenkin faneille fiilis, et kumista tykkää, eikä ole, huh, poseri. btw, missähän gagan kumit on?

Mä taas olen kiukkusen olonen, mut semmosta se on. kiva kuitenkin, kun kumikin arkipäiväistyy, kohta saa duunissa ja kadullakin sutia huppu päässä. sitä odotellessa.

KumiParoni
    Jäsen

http://www.youtube.com/watch?v=GxCQcnDVf54 eipä mitenkään ihmeellinen juttu sinänsä, olen kyllä nähnyt monilla nais/mies artisteilla kumi/pvc/nahka asuja ^^

Ayumi Hamasaki on vain esimerkki..

Senshi
    Jäsen

"LtxDevil" wrote: Aha. ja onpas kamalan useasti moisissa kuteissa nayttäytynyt. yhdessä videossa vähän kumia päällä, ja jo on fetissit jos minkämoiset. mut ei miehestään tiedä? jos paskanruskeissa vaipoissa tepastelu olisi nyt hot, niin olisko vaikea veikata, keillä alkaisi vaippafetissiä löytymään. kivahan se on, kun kumivideoilla ilahdutetaan, mutta kosiskelu ei natsaa. allergia on helppo tekosyy jättää epämukavat kutét veks, ja jättää kuitenkin faneille fiilis, et kumista tykkää, eikä ole, huh, poseri. btw, missähän gagan kumit on?

Mä taas olen kiukkusen olonen, mut semmosta se on. kiva kuitenkin, kun kumikin arkipäiväistyy, kohta saa duunissa ja kadullakin sutia huppu päässä. sitä odotellessa.

Kovaa tekstiä, mutta mulla on sama fiilis. Tuntuu, että kaikki huippustaroiksi työnnetyt tykkäävät ensin siitä ja sitten tuosta. Pelkkää maineen ja markkinoiden hankkimista. Gaga keksi hyvän idean, nyt kaikki "rohkeat" tulevat perässä. Harmi vaan, en todellakaan usko että tästä saataisiin muoti-ilmiö ihan tuonne katunäkymään.

Eniten meikäläistä henk.koht. jurppii ne, jotka juuri ykskaks "heräävät", että tää on niin mun juttu ja mä oon niin jo fanittanut tätä……. Kaiken kaksi viikkoa! Juuri kuten tämä Aguilerankin tapaus. Ihan kuin joku teini sanoisi jostain artistista, joka on tehnyt musiikkia 10 vuotta mutta saa aikaan vahingossa yhden listaykkösen. Aitoa fanitusta…

Kaikki kunnia niille, jotka ihan oikeasti diggaavat siitä mistä ovat aina diganneetkin :clap:

Senshi
    Jäsen

"KumiParoni" wrote: http://www.youtube.com/watch?v=GxCQcnDVf54 eipä mitenkään ihmeellinen juttu sinänsä, olen kyllä nähnyt monilla nais/mies artisteilla kumi/pvc/nahka asuja ^^

Ayumi Hamasaki on vain esimerkki..

…ja tämä video on muutes poikkeuksellisen hyvän näköinen :clap:

TTT
    Osallistuja (Participant)

"Kumifetisti" wrote: Harmi vaan, en todellakaan usko että tästä saataisiin muoti-ilmiö ihan tuonne katunäkymään.

Eniten meikäläistä henk.koht. jurppii ne, jotka juuri ykskaks "heräävät", että tää on niin mun juttu ja mä oon niin jo fanittanut tätä……. Kaiken kaksi viikkoa!

Mutta tuostahan muodissa on kyse. Fanitus ajetaan ihmisten päihin mainonnalla ja luomalla tietynlaista tarjontaa. Ei siellä ole sen kummempaa sisällä. Mua ainakin hirvittäisi ajatus, että vellova massa alkaisi yht’äkkiä kulkea pvc-kuteissa kun se on muotia. Saattaisi nyppiä yli 20 vuoden harrastamisen jälkeen taas kerran tunkea vetimet kaapin perukoille odottamaan, että teinit unohtaa koko jutun. Viime kierros on vielä tuoreessa muistissa.

LtxDevil
    Jäsen

Minkä ihmeen takia se nyppisi, että massa kulkisi pvc tai kumivaatteissa? sehän olisi siistiä, voisi itsekin sutia mitenpäinvain, ilman että huomiota kiinnitettäisiin. minua ainakin vituttaa, kun on catsuit, mutta pelkästään siinä kulkemista katsellaan omituisena. jos se olisi muotia, niin eipä katseltais.

jos pvc on vain erottautumista varten, onhan se sitten ymmärettävää, että oma uniikkius kärsii, mutta kai meitä vaan sitten on monenlaisia. itselleni se kumin fiilis päällä on ykkönen, enkä siinä mielessä kärsisi, jos moiset kuteet yleistyisi.

Obsession
    Jäsen

"Kumifetisti" wrote: Gaga keksi hyvän idean, nyt kaikki "rohkeat" tulevat perässä.

Eniten meikäläistä henk.koht. jurppii ne, jotka juuri ykskaks "heräävät", että tää on niin mun juttu ja mä oon niin jo fanittanut tätä……. Kaiken kaksi viikkoa! Juuri kuten tämä Aguilerankin tapaus.

Vähänniinkuin samat fiilarit 😀

kanji
    Jäsen

Itse diggaan Aquilerasta noin niinkuin persoonana, en niinkään hänen musiikistaan. Hänessä on mielestäni aina ollut pikkuisen enemmän särmää ja purentaa kuin modessa muussa pop artistissa, miettikää nyt vaikka jotain Jessica Simpsonia silloin kun se vielä "lauloi" …

Aquilera oli myös ensimmäisiä isompia artisteja jotka toivat kumin musiikkivideoihin madonnan 90-luvun touhujen jälkeen.

House Of Harlotin kuminen sailor puku hänellä oli päällä jo vuonna 2006, silloin ei gägästä ollut kukaan vielä kuullutkaan

http://kinkygerlinky.blogspot.com/2006/ … -girl.html

Itse en ymmärrä miten joitain voi närästää jos joku sanaa pitävänsä kumista, olkoon se kuinka tunnettu ihminen tai kuinka wannabe fetisisti tahansa. Mitä sitten jos joku kertoo lehdistölle että "tää on niin mua,jeeeee" vaikka olisi pitänyt kumia vain kerran päällään. Moni varmaan miettii että kun yksi löi tällä hommalla läpi niin muut kopioi, mutta kuka siinä häviää, ja miten se on meiltä pois? Tuleepahan näkyvyyttä ja materiaali tutummaksi isolle yleisölle.

Kumifetishistille vielä, kyllä se Gaga tulee tässä perässä jos otat Aquileran hännystelijänä. Hän on tehnyt tätä touhua pikkuisen pidempään ja ollut mallinakin kumimuotinäytöksissä muutamalle isommalle suunnilttelijalle aikoinaan.

Senshi
    Jäsen

Myönnettäköön, että väärin sanoin. Olinkin unohtanut kokonaan tuon Aguileran vanhan videon. Ja hyvähän se on, että saadaan silmäniloa musiikkivideoihin.

Siitäpä tulikin mieleeni pari videota, jotka tulivat vastaan tässä männäviikoilla:

Fedde le Grand feat. Mitch Crown – Scared of Me
    http://www.youtube.com/watch?v=C-qrEGG9kSo

Yo! Majesty – Don’t Let Go
    http://www.youtube.com/watch?v=zbbvugSXUvc

Obsession
    Jäsen

Siis minuahan ei ainakaan närästä :mrgreen: Kumit kunniaan !

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin