↑ Palaa kohteeseen Latex-asut

Catsuitin hankkiminen

Info Foorumit Fetissit Latex-asut Catsuitin hankkiminen

Tämä aihe sisältää 23 vastaukset, 2,677 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  pvcman87 2 vuotta, 4 kuukautta sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 24)
  • Julkaisija

Anonymous
    Jäsen

Hei.olisin hankkimassa jossain vaiheessa tänä vuonna Lateksista catsuitia
    Voitteko neuvoa missä voisin käydä ottamassa mitat jotta saisin hyvin istuvan asun
    Ja mistä catsuit kannattaisi ostaa .hintaa saisi olla 200-250€ maksimissaan
    Arvostan jos autatte

Nimetön

simo
    Osallistuja (Participant)

En suosittele ostamaan Elena’s Latexilta, jos olet valmis maksamaan yli 200e. Tuolta saat vain sekundaa. Meidän catsuiteista irtoili vetoketjujen suojukset hyvin nopeasti. Vilkaisepa Libidexin tarjouksia. Siellä on nyt -40% hyvin monet tuotteet, esim. http://libidex.com/libidex-latex/Male-M … suit/222/2

Kiiltokuva

Itse olen kyllä tyytyväinen Elena’s tuotteisiin. Ei vikoja tai hajoamisia

missmary
    Jäsen

Fantastic rubber, jos varmasti istuvan ja laadukkaan haluaa. Toi libidex on aika bulkkia.

kossupullo6

Kiinnostaisi myös kuulla minkä merkkisiä catsuitteja ihmisillä on täällä ja kokemuksia niistä.

Vaimolle harkitsen nyt Libidexiä, Elenaslatexia tai Latexcrazya. 210€ alkaa olla meikäläiselle kipuraja.

RUBBERman

Itselläni on mittatilauksena teetetty ja klorinoitu catsuit täältä:

https://futurefetish.eu/?in=catsuit

Hinta ja toimitusaika kohtuullisia. 😀

samppeli

Blackstyle.
    Catsuit ollu jo 5 vuotta kovassa käytössä ja välillä heikolla hoidollakin, mutta siinä vaan ei näy mitään kulumisen tai ratkeemisen merkkiä.
    Myönnetään, ei oo mittatilauksena hankittu mutta istuu silti kuin hanska.
    Hinta-laatusuhteeltaan todellakin rahansa arvoinen.

Mittatilauksen jos haluaa, niin kannattaa samantein laittaa sitten enemmän rahaa likoon, että saa kunnollisen. Fantastic rubber on aika jeees.

Myönnän kyllä että olen myös langennut kinkki-firmojen houkutusten uhriksi. Mittatilaus catsuit 200 € ja laatu on hintaansa nähden todella hyvä. Niiden kanssa tosin on ihan tuuripeliä että mitä saa…

maenol-1
    Jäsen

Blackstyle on hyvä ja vankka perusasu. Itselläni on niitä parikin kappaletta erivärisenä ja – kumivahvuudella. Jostain syystä miellyttää myös vanhempi Honourin asu, ehkä tuoksu tms. Tapana on ihokontaktin jälkeen aina huuhdella ja kuivata asu huolella. Näin pysyvät raikkaina ja kestävät pitkään.

kossupullo6

Kiitos tähän astisista vastauksista!
    Lisää kokemuksia kaivataan, täällä on varmasti usemmallakin catsuitteja. Saadaan vähän keskustelua aikaiseksi foorumilla. :thumbup:

MaskMan

On ollut käytössä Honourin, Rubber55:n, BlackStylen ja nyt LatexCrazyn pukuja ja viimeinen on ollut paras. Tai yhtä hyvä oli BS:n puku, mutta tämä LatexCrazyn puku on tehty mittatilauksena ja klorinoituna, niin käytössä ihan eri kategoriaa mukavuudessa ja helppoudessa. Suosittelen, mutta mittojen mukaan tilatessa toimitusaika on PITKÄ.

petemies

Joo latexcrazyn pitkää takkia olen odottanut jo 7 viikkoa, tällä viikolla niiden piti lähettää, mutta ei ole kuulunut mitään. Jännää nähdä minkälaista laatua tulee… Hirveitä noi pitkät toimitusajat ja firman informaatio on aika heikkotasoista, ei ollenkaan tiedä missä mennään

Tässä välissä olen jo kerinyt tilaamaan blacstyleltä kolmeen kertaan, 3 pukua ja yksi moottoripyörä style takki, on se vaan niin mahtavaa tollanen 2 viikon toimitusaika…

MaskMan

"petemies" wrote: Joo latexcrazyn pitkää takkia olen odottanut jo 7 viikkoa, tällä viikolla niiden piti lähettää, mutta ei ole kuulunut mitään. Jännää nähdä minkälaista laatua tulee… Hirveitä noi pitkät toimitusajat ja firman informaatio on aika heikkotasoista, ei ollenkaan tiedä missä mennään

Nimenomaan näin. Todella ärsyttävää odotella tuollaisia aikoja, mutta laatu on ollut ainakin omissa tilauksissa kohdallaan. :thumbup:

missmary
    Jäsen

Noihin fantastic rubberin catsuitteihin otetaan sellainen 40 eri mittaa, kun taas muilla firmoilla puku saatetaan tehdä vaan muutaman mitan perusteella.. Eri istuvuudessa todellakin on eroa. Ja toimitusaikakin tuolla on vaan muutaman viikon.
    Itselläni on,tai on ollut catsuitteja Latexalta, Lady Lucielta, Atsuko Kudolta, Rubber 55:lta, joltain tuntemattomilta britti-ja kinkkifirmoilta.. Rubber55 istuu parhaiten, mutta ne eivät enää valmista catsuitteja.
    En kyllä enää hommaa catsuittia muuta kun mittojen mukaan, rekkikama ei tosiaan istu kunnolla.

pvcman87

Tarkoitus olisi myös hankkia catsuit mittojeni mukaan… joko Tampereelta Tiinalta tai libidexiltä… itse on vain hankala saada oikeat ja hyvät mitat otettua…

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 24)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin