↑ Palaa kohteeseen Latex-asut

Bile pukeutumista?

Info Foorumit Fetissit Latex-asut Bile pukeutumista?

Tämä aihe sisältää 6 vastaukset, 1,047 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  lucky4 8 vuotta, 8 kuukautta sitten.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija

lucky4
    Jäsen

Kertokaapa mitä laittaa koko (catsuit -latex) puvun alle jos on bileissa?
    Kannattaako normaalista poiketen laittaa t-paita ja kalsongit vaiko ihan nahka-asussa? Kertokaapa omista kokemuksista……

rubberskin
    Osallistuja (Participant)

"lucky4" wrote: Kertokaapa mitä laittaa koko (catsuit -latex) puvun alle jos on bileissa?
    Kannattaako normaalista poiketen laittaa t-paita ja kalsongit vaiko ihan nahka-asussa? Kertokaapa omista kokemuksista……

Mä olen ollut koko illan bileissä pitkahihaisessa kumipaidassa ja kumifarkuissa, alla ihan nahka-asu 🙂 Välillä tuli vahan kuuma, mutta kun bileet oli keväällä, niin kävin välillä ulkona vilvottelemassa. Mulle 5 tuntia bileissä kumiasussa oli nautinto.

Calitri
    Jäsen

Kyllä itellä on aina ollu ihan paljasta pintaa ja ehkä suurin onglema tulee itelle mieleen, että miten saisi ylipäätään alla olevat vaatteet pysymään paikalla ilman rullautumista. Onhan siinä se etukin, että se ylimääräinen lämpökin pääsee paremmin karkuun tarvittaessa, niin ei tuu niin hiki, en tykkää vellovasta vesimassasta nilkoissa tai muuallakaan.

elanoora
    Jäsen

Minäkin olen ollut aina ilman sen suurempia alusvaatteita, eikä oo ees tullu mieleen laittaa alle mitään. Oonko perwo? 😀 Tosin siinä vaiheessa kun vaatteet riisuu illan juhlimisen jälkeen, on tuoksu aikamoisen muheva… Auttaskohan, jos laittas paljon talkkia alle?

latex1
    Osallistuja (Participant)

"elanoora" wrote: Minäkin olen ollut aina ilman sen suurempia alusvaatteita, eikä oo ees tullu mieleen laittaa alle mitään. Oonko perwo? 😀 Tosin siinä vaiheessa kun vaatteet riisuu illan juhlimisen jälkeen, on tuoksu aikamoisen muheva… Auttaskohan, jos laittas paljon talkkia alle?

perwojahan me kaikki.. mutta mitä sitä suotta laittamaan alle mitään ylimääräistä. Hankala liikkua kun olo tuntuu michelin-manilta. Itse pidän siitä kovasti kun haistan naisen koko illan juhlimisen jälkeen kun hän on pitänyt kumia päällä. On mielestäni voimakkaan kiihoittava tuoksu. Minä perwo 😉

Calitri
    Jäsen

Tietystihän sitä vois mahd. ehottaa järjestävällä osastolle, että puottaisi sitä lämpötilaa vaikka vähäsenkin siellä bilepaikassa. Ite olin varmaankin jos en ainoa niin yksi vähemmistöstä, joka tykkäsi Jyväskylän viime syksyn Bizarren bileistä. Maltoin pukea riittävän rauhallisesti ettei tullu kuuma ja hiki ja kun oli yleislämpötila oli hieman alhasempi, niin ei tullu koko illan aikana yhtään kuuma tai hiki missään vaiheessa. Oli oikein mukava iltama, kun pysty pyörimään paikkaa ympäri ongelmitta.

lucky4
    Jäsen

vaan vastauksista…..pitää kysyä kaikenlaista….jotta on varmempi olo…

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin