↑ Palaa kohteeseen Muut Fetissit

APUA!

Info Foorumit Fetissit Muut Fetissit APUA!

Tämä aihe sisältää 10 vastaukset, 1,747 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  lucky4 8 vuotta, 8 kuukautta sitten.

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Julkaisija

vallu
    Jäsen

Minua kiinnostaa sadeasut,pvc,latex ja kumi.Vaimoa ei kiinnosta mielestäni mikään ja haluasin tietenkin hänen pukevan jotakin kivaa päälleen.olen ostanut kaapin täydeltä kaikkea jota en ole edes uskaltanut näyttää!olisiko mitään hyvää neuvoa kuinka saisin hänen kiinostumaan.Lahjontakaan ei varmaan enään auta.Kaikkea on kokeiltu.Viimmeisin"lahjonta kokeilu"maksoi"vain"40000e.

Shinyboy
    Jäsen

Oletteko vaimonne kanssa keskustelleet näistä asioista vakavissaan? Oletko kertonut hänelle kuinka tärkeä asia nämä fetissit ovat elämässäsi?

Anonymous
    Jäsen

Olen Shinyboyn kanssa samoilla linjoilla, voisit aloittaa keskustelemalla. Tulee jonkin verran halvemmaksikin 🙂

pvcpoika
    Jäsen

Sitä mennään helposti toisen ihmisen epämukavuusalueelle kun liian paljon uutta tulee vastaan kerralla. "Pueppa vaimoni ostamani kumiasu päälle päästä varpaisiin" ei ehkä ole paras tapa aloittaa. Minusta asuihin liittyvän fetissin suhteen kanssa kannattaa edetä askel kerrallaan.

Itse aloitin fetissieni "paljastamisen" saappaista. Ensimmäiset olivat sellaiset joita voi lähes huomiota herättämättä käyttää kaupungilla. Tässä muutaman vuoden kuluessa on saapasvarasto kasvanut samoin kuin koron korkeus ja saappaan reuna noussut reiteen. Sama muun vaatetuksen osalta. Itsellekin tulee parempi fiilis kun näkee toisesta että pukeutuu mielellään ja saa siitä itsekin lisävirtaa seksin saralla. Ja itsellekin on toisaalta mukavaa ettei kaikkea saa kerralla. Olisi ikävää jos kaikki fantasiani olisi toteutettu kerralla. Nyt voin nähdä tuhmia unia siitä mitä vuoden päästä tapahtuu. 🙂

Murunda
    Osallistuja (Participant)

Itse kanssa touhuan kanssa kumijuttuja mielummin yksin kun vaimon kanssa siten ettei sillä ole fiilis matkassa. Meillä sen huomaa liian selvästi että vaimo pukee vain minun mieliksi ja sitä puuttuu innostus. Mutta onneksi sitäkin tapahtuu että vaimoa kiinnostaa ja vasta silloin siitä voi oikeasti nauttia itsekkin. Se vaan täytyy malttaa ettei painosta toista liikaa vaan antaa sen halun tulla toisesta itsestä. Näihin ei varmaankaan ole mitään yhtä oikeaa tapaa vaan jokainen on yksilö ja pitää mennä sen mukaan. Puhuminen auttaa kuitenkin ihan varmasti.

vallu
    Jäsen

Kiitos kaikista vastauksista! 🙂 mutta olen yrittänyt hieman puhuakkin mutta ei vaan tunnu auttavan mitään!jotakin on vain pian keksittävä.Puhe hommissa vaan en ole oikein hyvä!mutta yritän vielä kerran ja ilmoitan että kuinka käy!

Kumikarhu

Asiahan ei minulle mitenkään kuulu, mutta nyt vasta luin tarkemmin tuon aloitusviestin. Miten ihmeessä 40 tuhatta euroa voi hassata aiheeseen liittyen???

Nocturnal

"Kumikarhu" wrote: Miten ihmeessä 40 tuhatta euroa voi hassata aiheeseen liittyen???

Esimerkiksi: http://services.netwheels.fi/autosalpa/tinfo.asp?tid=24971&otsikko=&tmake=BMW&tmodel=318i&ake=625&vae=790 😉

Murunda

"Nocturnal" wrote: [quote="Kumikarhu"]Miten ihmeessä 40 tuhatta euroa voi hassata aiheeseen liittyen???

Esimerkiksi: http://services.netwheels.fi/autosalpa/tinfo.asp?tid=24971&otsikko=&tmake=BMW&tmodel=318i&ake=625&vae=790 😉

Jotenkin arvasin tuon että nää tämän hintaiset lahjomiset liittyy autoon. Mutta en itse usko että nuo toimii, nainen unohtaa sen että mistä se lahjus oli aika nopeasti. Lahjontaa täytyy tehdä joka kerta uudelleen ja noita autoja kun harvalla on joka kerrasta hankkia.

Ehdottaisin että katsotta yhdessä mitä asuja naisesi voisi käyttää ja tilaatte ne yhdessä. kun ne sitten tulee niin älä itse edes hätäile niiden käyttöön otossa. (se on pirun vaikeaa kun itse käy kuumana) mutta jos katsotta millainen asu tuli hankittua ja itse ehdotat että pannaan pois siksi aikaa kun tulee naisen puolelta halu kokeilla sitä. Omasta kokemuksesta voin sanoa ettei meillä koskaan kauaa oo mennyt kun sitä on haluttu kokeilla.

Eihän tämänkään pidä kaikilla toimia mutta niin meillä saatiin latexcatsuit vihdoin hankittua ja sen käyttöön on ollut jopa vaimon puolelta innostusta. Eikä tähän mennyt kun se 200e. Se on kuulemma yllättävän mukava päällä. (kyllä minä sen tiedän miltä se tuntuu, onhan mulla itselläkin catsuit ja tämä ei tullut minulle mitenkään yllätyksenä 😉 ) Upea se on ja tekis mieli kuvatakkin sitä. Mutta kun meillä on se sääntö ettei kuvia niin kai sitä täytyy kunnioittaa. Mielummin edes niin kuin kokonaan ilman.

cherokee
    Jäsen

Hitaasti hyvä tulee (ehkä). Kyllä siinä myyntimiehen taitoja saa käyttää. Ite oon surkea kauppamies ja sen takia samaisen asian kanssa on jo pitkään ihmetelty. Mut jotenkin siitä jutusta täytyy saada yhteinen. Keskustelua ja jutustelua asiasta. Jostain pienestähän se on aloitettava, toppi, hame tai pikkuhousut ??? 🙄
    Naisillehan tavataan ostella hepeneitä lahjoiksi, mut joo kumiasuissa tuntuu olevan joku kynnys. Ei taida olla oikotietä onneen…

lucky4
    Jäsen

Omissa suhteissani….. Tuntui piinalliselta aina tunnustaa että hei mulla on tällänen fettari…..kun oli suunsa avannut tuntui asia hetken helpottaneen.

Myöhempänä sitten tuli se kokeilemisen halu: "hei puuhataanko nyt mun tyyliin?" "Tässä on sulle kamoja ja välineitä…."

Aina useinmiten homma päättyi siihen että tyttöystävä ehdotti siten että laittaisit itsellesi vaan vaatteet ja varusteet – selitellen että voidaan niinkin puuhastella että itse olen ilman asusteita. Sehän on aivan turhaa……menee fiilis heti kun huomaa ettei toista kiinnosta tippaakaan.

Itse sain joistakin suhteista "vapauden" harrastaa noita fetissi juttuja ihan luvalla toisten kanssa kun omassa kodissa niitä vieroksuttiin. Se oli tietysti hyvä asia omastapuolestani ainakin. Muuten se meni siihen että puuhastelin yksin aina fetissi pukeutumista omissa oloissani jolloin kotioloissa vonkaaminen loppui fetissi asioissa lähes kokonaan. Tuo luvalla toisten kanssa leikkiminen ei ehkä sovi aina kaikille, mutta tunsin tarvitsevani sitä todella paljon.

Joskus taas huomasin että tekee ns. huomio lakon, jos tuntuu ettei kotona saa omaa fetissi huomiota. Eli lopettamalla kokonaan seksuaalisen huomionosoittamisen toiseen. Näin siitä tuli vähän niinkuin vuorottelua……..turha itsensä ja toisten kiusaaminen ei tietysti ole kovin herrasmaista….ainakaan noin kiukuttelemalla.

Keskusteluin se varmaan avautuu – siis tilanne ja parhaat ratkaisut.

Lucky4

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin