↑ Palaa kohteeseen Latex-asut

Angeldis Ebayssa

Info Foorumit Fetissit Latex-asut Angeldis Ebayssa

Tämä aihe sisältää 5 vastaukset, 4,727 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  dvil 1 vuosi, 10 kuukautta sitten.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija

Kumijari
    Osallistuja (Participant)

Onkos kukaan tilannut ikinä mitään tästyä Ebayssa toimivasta puljusta? http://stores.ebay.com/angeldis-latex-fashion-store?_trksid=p2047675.l2563

Hintatasoltaan aika edukas ainakin, epäilen että laatukin on hinnan tasolla kun kiinassa teetetään?

Jos jollain täällä on kokemusta tästä kaupasta niin kirjoita kokemuksistasi. Mikä on laatu? toimitusaika? jne…

AnG33

Ainakin ihan hyvät arvostelut näytti olevan. Koita ensi tilata jotai pientä vaikka nii näät millasta tavara on.

missmary
    Jäsen

Näillä kiinamyyjillä on lähes poikkeuksetta huonoa tavaraa :/ kumikin on erilaista kun mihin olemme tottuneet, sellaista ilmapallolle haisevaa jota ei saa kiillotettua millään.

Kumijari

Tätä vähän arvelinkin, pitänee tilailla jostain muualta ei mulla ole ennenkään ollut rahasta kiinni kumiasujen hankinta. Kunhan vähän kiinnosti, on noilla muutama ihan siistinnäköinen juttu mutta epäilen itsekin laatua huonoksi. Ei halvalla voi saada hyvää kun kumiasuista on kyse.

missmary
    Jäsen

Mä oon kokeeksi joskus tilannut Ebayn kiinamyyjiltä parit catsuitit. Siellä on sama myyjä ainakin parilla eri kaupan nimellä. Suitit oli halpoja kun saippua ja muutamat mitatkin sinne piti ilmoittaa. No, yksi suiteista oli väärän värinen eikä siinä ollut haaravetskaa vaikka piti. Ei siinä vielä mitään,mutta mitoista huolimatta se ei istunut sitten mitenkään päin. Toinen suitti oli niinkun pitikin, siinä oli tosin hihansuu liimattu umpeen 😀 sen sai revittyä auki, mutta eipä sekään suitti istunut silti mitenkään. Leikkasin niistä jalkaosat pois ja tein bodyjä. Niissä oli kummallisen löysät lerppuhihat, vaikka olin kyllä ilmoittanut käsivarren ympärykseni oikein, joten ei ne bodynakaan oikein toimi. Tulipa testattua. Kiinalaisten käyttämä kumi myös tosiaankin oli sellaista oudon tuoksuista ja päästää väriä pestessä.
    Jos kohtuulaatuista kiinalaista haluaa, niin Latex Catfish on yks vaihtoehto, sieltä joskus saakin sitä mitä tilaa.

dvil

Ainakin Catfishin mustassa latexissa molemmat puolet olivat mattapintaisia, kun esim. Radical rubberilla toinen puoli on luonnostaan kiiltävä. Väriäkin irtosi reilusti about ensimmäisellä kymmenellä pesukerralla.

Mitat olivat aika hyvin kohdallaan. Jopa niin hyvin, että ne olivat varmaankin täysin samat kuin mitä olin itse mitannut. Napakampaa istuvuutta pitää ilmeisesti erikseen pyytää, tai sitten tietää mistä mitoista kannattaa vähentää.

Leikkaukset ainakin neck entry catsuitissa olivat aika peruskamaa, joten huippuhyvää istuvuutta ei kannata odottaa. Ensimmäisellä yrityksellä unohtivat liimata haaravetoketjun paikalleen, tosin reiän kyllä muistivat tehdä. Hyvittivät kuitenkin palautuskulut ja viikon sisään reklamaatiosta tuli uusi puku perille, joten ihan hyvin hoidettu siltä osin.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin