aloittelija

Tämä aihe sisältää 5 vastaukset, 1,827 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  avatar Nimetön 4 vuotta, 3 kuukautta sitten.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Nimetön

olen nyt vasta huomannut et orjana olo ois mun juttu mut ois kiva kun sais
    opastusta asujen valintaan jne olen 09a sinkku miehekäs. vinkkejä?

0
    Shinyboy avatar
    Shinyboy
    Ylläpitäjä

Hmm…Minkäslainen materiaali itseäsi kiinnostaa? Haluatko olla täysin puettuna johonkin tiettyyn materiaaliin vai puoliksi, niin että myös paljasta pintaa näkyy? Vaihtoehtoja on paljon.

0
    Nimetön

Eniten ratkaisee juurikin se mikä on juuri sinun juttu ja se ajatus esim. asuista mikä orjalle sinun mielestä kuuluisi olla.
    Jokaisella on hieman erilaiset mieliteot näiden asioiden tiimoilta. Osa orjista haluaa olla esim. paksuissa kettingeissä ilman vaatteita kahlittuna mahdollisimman rajusti. Toinen on 100% orja pelkän siveysvyö päälle puettuna. Kolmannella taas voi olla joku tietty asukokonaisuus joka merkitsee sitä orjan tilaa. Yleensä löytyy toimiva kokonaisuus sitten kun löydät orjalle (itsellesi) sen omistajan, joka orjaa käskee ja hallitsee.
    Yhtä ainoaa oikeaa vastausta ei ole tällaiseen, pitää vain kuunnella niitä omia mielitekoja jne.

0
    Muul1 avatar
    Muul1
    Osallistuja

"btmorjja60v+" wrote: olen nyt vasta huomannut et orjana olo ois mun juttu mut ois kiva kun sais

Ettei olis trolli taas vaihteeksi asialla 👿

0
    Nimetön

"Muul1" wrote: [quote="btmorjja60v+"]olen nyt vasta huomannut et orjana olo ois mun juttu mut ois kiva kun sais

Ettei olis trolli taas vaihteeksi asialla 👿

no eihän nyt sentään trolli ja vaikka jos nyt niin ois käyny että tännekin trolli ois vaivautunu niin pitäähän trolliakin vähän ruokkia

0
    Nimetön

terve itse tykkään kovasti nahasta,kumista,pvc,stä ja roolileikeistä poliisi,vartija,ym aloita vaikka näistä haistele kumia ja nahkaa ja sadeasuja voin taata et varmaa toimii

0
Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.