↑ Palaa kohteeseen Sekalainen seuranhaku

Alistuvalle kumihuoralle kaveria tai kouluttajaa (pk-seutu)

Info Foorumit Fetissi – Deitti Sekalainen seuranhaku Alistuvalle kumihuoralle kaveria tai kouluttajaa (pk-seutu)

Tämä aihe sisältää 2 vastaukset, 1,034 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  kumi1 4 vuotta, 6 kuukautta sitten.

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Julkaisija

Deceptive1
    Jäsen

Olen melko likainen ja hyvin alistuvainen pikku transnarttu. Rakastan lateksia. Sen kiiltoa ja sitä ihanaa tunnetta iholla. Tästä syystä crossaan aika yksinomaan kumiin. Satun myös pitämään sitomis- ja roolileikeistä sekä yleisesti ottaen alistumisesta ja kovasta, kinkystä menosta. Olen vastikään muuttanut pk-seudulle ja olisin mielelläni tutustumassa alueen samankaltaisiin ihmisiin. Olen avoin eikä ihmisten sukupuolella, seksuaalisella identiteetillä tai seksuaalisella suuntautumisella ole minulle väliä. Kuten myös olen aina avoin uusille ideoille ja kokemuksille. Iältäni itse olen vajaa kolmekymppinen. Olen ehdottoman luotettava ja diskreetti.

Olisi kiva tavata kaikenlaisia ihmisiä, aina keskustelukaverista sessiopartneriin, jonka kanssa tehdä ehkä muutakin kuin keskustella 😉 Jos Sinusta tuntuu, että meillä saattaisi olla yhteisiä intressejä ja voisimme mahdollisesti keksiä jotain yhteistä tekemistä, ole hyvä ja ota rohkeasti yhteyttä 🙂

xxx

Deceptive1

jaana50v
    Jäsen

moi 50v lihava transu naistenvaateissa .jos olet kiinostunut voisin alisistaa ja roolileikit kiinostaa.millaisista roolileikeistä pidät?

kumi1
    Jäsen

Moi olen 50v 1706517 bihomo Uudeltamaalta seksissä Tykkään imeeimettää nuolla runkata 69ok perseen nuolenta OK naiminen OK sit mulla fetissi nahkaan kumiasuihin pvc asuihin saappaat kumi pvc hanskat ja olen irstas pervo pano kone jolta ei puutu haluja mut kaveri puuttuu jonka kans pervoilla kunnolla asuissa.mä kiihotun kumista pvc LaTeX maskit naamarit kaasunaamari.ja olisko sulla pervoilu paikkaa ja en oo feikki ja omia asuja on nahkaa ja pvc asuja kumiasuja ei oo.mut jos sulla löytys ylimääräsiä kumiasuja mulle niin pukisin mielelläni ne päälleni.voit soittaa tai tekstaa jos kolahti suhun 0407726905

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin